Szybki kontakt

HUMANSOFT E-SKLEP – TWÓJ SKLEP INTERNETOWY

Chcesz otworzyć sklep internetowy, w którym klienci będą często i chętnie robić zakupy? Zamierzasz korzystać z nowoczesnych kanałów sprzedaży, jak Allegro i porównywarki cen, aby codziennie docierać z ofertą do tysięcy nowych klientów i sprzedawać im swoje produkty? Może zależy Ci także na integracji z system ERP, bo chcesz obsługiwać w nim zamówienia internetowe i przesyłać produkty do e-sklepu wprost z programu ERP?

Poznaj Humansoft e-sklep, który pozwala z sukcesem prowadzić sprzedaż produktów w internecie. Nowoczesny, łatwy w obsłudze, posiadający liczne integracje i współpracujący z systemem ERP HermesSQL  – będzie doskonałym rozwiązaniem dla Twojej firmy! Sprawdź, jak za jego pomocą szybko rozpoczniesz sprzedaż w internecie i natychmiast zaczniesz zarabiać!

Wszystko czego potrzebujesz do twojego sklepu internetowego:

Współpraca z system ERP

E-sklep zintegrowany jest z programem ERP HermesSQL. Dzięki temu możesz wygodnie zarządzać ofertą produktową e-sklepu i obsługiwać zamówienia internetowe bezpośrednio z programu ERP. Zamiast więc ręcznie wprowadzać towary do e-sklepu, łatwo wyślesz je wraz z opisami, cenami i zdjęciami z HermesaSQL. To pozwoli Ci także szybko wystartować z e-sklepem, a później sprawnie wprowadzać nowe produkty do oferty sklepu.

Bestsellery, Promocje, Wyprzedaże

Wykorzystując dostępne w sklepie narzędzia marketingowe możesz dowolnie zarządzać sprzedażą wybranych produktów, organizując m.in.: promocje czasowe lub nadając towarom etykietę Bestseller, Wyprzedaż czy Produkt dnia. W ten sposób skutecznie zwiększysz ich sprzedaż i zachęcasz klientów do powiększania zawartości ich koszyka.

Porównywarka produktów

W Twoim sklepie klienci z łatwością porównają wybrane przez siebie produkty. Wbudowana porównywarka sklepowych towarów pozwoli im wybrać optymalny dla siebie produkt i cieszyć się trafionymi zakupami.

Powiązane produkty

Powiązane produkty to kolejne narzędzie, które pomoże Ci zwiększać sprzedaż w Twoim sklepie. W momencie przeglądania produktu lub składania zamówienia możesz prezentować klientom towary podobne lub powiązane, zachęcając ich w ten sposób do dokonania dodatkowych zakupów.  Wielu kupujących  obejrzy dodatkowe produkty z Twojej oferty, a niektórzy z nich od razu  wrzucą je do koszyka, tym samym zwiększając Twoje zyski.

Allegro, porównywarki cen

Allegro i porównywarki cen to ważne kanały sprzedaży, dzięki którym pozyskasz jeszcze większą ilość klientów. Dlatego e-sklep zintegrować można z najpopularniejszymi porównywarkami jak:  CENEO, Skąpiec, e-Ceny, Nokaut itp. a także największym serwisem aukcyjnym Allegro.

Facebook

Media społecznościowe dają ogromny potencjał dla promocji i sprzedaży Twoich produktów w internecie. Jeśli posiadasz fanpage na Facebooku możesz zintegrować go z e-sklepem zwiększając zasięg oferty i docierając ze swoimi produktami do tysięcy użytkowników najpopularniejszego medium społecznościowego.

Szybkie płatności – Dotpay, PayPal, PayU

Profesjonalna sprzedaż on-line umożliwia kupującym korzystanie z szybkich i bezpiecznych metod płatności. Twoi klienci mogą dokonywać płatności za pomocą nowoczesnych i wygodnych rozwiązań płatniczych, min. : Dotpay, Paypal, PayU.

Przesyłki kurierskie

Sprawna realizacja zamówień i szybka dostawa do klienta to najważniejsze cechy sklepu internetowego, które świadczą o wysokim standardzie obsługi. Z tego powodu Twój e-sklep może być zintegrowany z aplikacjami używanymi przez firmy kurierskie (m.in.: DPD, InPost, DHL, GLS, UPS itp.). Dzięki temu zautomatyzujesz proces zamawiania kuriera i wyeliminujesz konieczności wypełniania listów przewozowych. Twoje produkty szybciej dotrą do klientów, a Ty będziesz mógł zająć się pozyskaniem nowych zamówień.

Powiadomienia e-mail i sms

Automatyczne powiadomienia e-mail pozwalają wysłać klientom najważniejsze dla nich informacje, a więc te związane z aktualnym statusem ich zamówienia. Ty zaś możesz otrzymywać automatyczne wiadomości dotyczące nowych zamówień złożonych w Twoim e-sklepie. Mechanizm powiadomień dostępny jest także w systemie ERP HermesSQL. Wykorzystując go możesz definiować dowolne powiadomienia, np. o dostawach towarów, promocjach, wyprzedażach i wysyłać je do klientów również za pomocą sms-ów.

SEO

Oprogramowanie e-sklepu zoptymalizowane jest pod kątem SEO i posiada narzędzia, które pozwalają osiągać najlepsze wyniki wyszukiwania w Google i innych wyszukiwarkach internetowych. Dzięki temu zawsze klienci trafią do Twojego e-sklepu!

Statystki Twojego e-sklepu

E-sklep wyposażony jest w statystyki internetowe umożliwiające analizę kluczowych danych,  jak: zamówienia, wizyty w sklepie, klienci, produkty itp. Dzięki integracji z Google Analitycs uzykasz dostęp do bardziej zaawansowanej analityki internetowej, zapewniającej dużo większe możliwości w zakresie monitorowania ruchu w Twoim e-sklepie, sprzedaży i konwersji. Dzięki wiedzy na temat zachowań odbiorców, ilości czasu spędzonego na podstronach sklepu, kanałów pozyskania ruchu i wielu innych ważnych informacji, możesz skutecznie optymalizować e-sklep i działania marketingowe, by w pełni wykorzystać jego potencjał i stale zwiększać w nim sprzedaż.

Hosting i asysta techniczna

Dla Twojego e-sklepu zapewniamy dedykowany hosting i asystę techniczną. Nasze serwery zlokalizowane są w nowoczesnym Data Center i gwarantują stabilność działania, najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz  optymalną konfigurację środowiska, która jest niezwykle ważna dla prawidłowej pracy e-sklepu. Do Twojej dyspozycji oddajemy także zespół specjalistów i dedykowanego opiekuna, którzy będą nadzorować pracę e-sklepu i jego współpracę z system ERP HermesSQL. W tym czasie Ty będziesz mógł spokojnie zająć się rozwojem swojego e-biznesu.

POZNAJ HUMANSOFT

E-SKLEP

HUMANSOFT B2B

Humansoft B2B to nowoczesna platforma e-commerce, dzięki której hurtownicy i dystrybutorzy w prosty sposób mogą składać zamówienia hurtowe przez 24h na dobę. Jest w pełni zintegrowana z systemem ERP HermesSQL. Zastosowanie jej pozwala zautomatyzować proces składania zamówień, co w efekcie obniża koszty obsługi i  komunikacji z parterami biznesowymi.

Za pomocą B2B Twoi dystrybutorzy będą mogli samodzielnie sprawdzać dostępność produktów, ich ceny, planowane dostawy towarów, historię swoich zamówień oraz aktualny status zamówienia. Z poziomu B2B wydrukują też fakturę sprzedaży i sprawdzą stan rozrachunków z Twoją firmą. W ten sposób zapewnisz im stały dostęp do swojej oferty i ułatwisz sprzedaż Twoich produktów.

time

Zamawianie towaru

W B2B Twoi dystrybutorzy mają stały dostęp do bieżących informacji na temat produktów, stanów magazynowych oraz cen uwzględniających indywidualne rabaty, promocje, cennik kontrahenta. Ofertę mogą przeglądać wybierając widok galerii lub listy. Wyszukiwanie towaru odbywa się na kilka sposobów, za pomocą nazwy towaru, jego symbolu, numerze katalogowym, kodzie kreskowym lub poprzez użycie mechanizmu inteligentnego wyszukiwania, czyli na przykład po fragmencie nazwy. W przypadku braku towaru na stanie, Twoi hurtownicy bez trudu sprawdzą datę najbliższej dostawy.Wraz z użyciem przycisku Zamawiam, w systemie HermesSQL, tworzone jest zamówienie klienta. To dzięki temu osoby odpowiedzialne za realizację zamówień internetowych w Twojej firmie, mogą od razu przystąpić do przygotowania towaru do wysyłki.

Koszyk klienta

Dystrybutorzy mają możliwość łatwego przeglądania stanu koszyka oraz dodawania lub usuwania wskazanych pozycji. Mogą tworzyć wzory koszyków oraz dodawać towary do listy ulubionych, co ułatwi im bieżące i kolejne zakupy w Twojej firmie.

Limity kredytów, rozliczenia

W trakcie składania zamówienia kontrolowany jest limit kredytu przyznany klientowi. Wyświetlana jest także informacja na temat bieżącego stanu rozrachunków oraz kwoty przeterminowanych płatności. W ten sposób wsparty jest proces windykacji należności i zapobiegania powstawaniu zatorów płatniczych. Twój nabywca ma dostęp do faktur zapisanych w plikach pdf, które w każdej chwili jest w stanie ponownie wydrukować.

Zarządzanie sprzedażą

W B2B możesz tworzyć i sprzedawać zestawy towarów. Za pomocą specjalnych etykiet, np. nowość, promocja, wyprzedaż, polecane możesz też wpływać na zakupy swoich hurtowników. Jeśli więc potrzebujesz zwiększyć sprzedaż konkretnego produktu lub po prostu szybciej go sprzedać, wystarczy nadać mu odpowiednią etykietę, by skutecznie zachęcić dystrybutorów do jego zakupu.

Panel administracyjny B2B

B2B wyposażony jest w panel administracyjny umożliwiający łatwe i szybkie zarządzanie obszarem marketingowym. Dzięki niemu możesz w prosty sposób tworzyć i edytować treści marketingowe, redagować aktualności na stronie, zamieszczać informacje na temat artykułu tygodnia, zarządzać listą najpopularniejszych towarów, tworzyć i zamieszczać zestawy promocyjne a także publikować banery, slidery i zamieszczać pod nimi dowolne teksty reklamowe.

Klienci i uprawnienia

Dane klientów, w tym także szczegółowe warunki handlowe oraz informacje o pracownikach, którzy korzystać będą z B2B, pobierane są wprost z kartotek kontrahentów znajdujących się w HermesieSQL. W prosty sposób nadasz kontrahentom właściwe uprawnienia. Możesz je zróżnicować nie tylko na poziomie poszczególnych kontrahentów, ale także nadać różne uprawnienia poszczególnym pracownikom klienta, na przykład zawężając konkretnym osobom dostęp do cen lub grup asortymentowych.

Powiadomienia e-mail, sms

Automatyczne powiadomienia ułatwią wykonanie wielu zadań w Twojej firmie. Za ich pomocą (e-mail, sms) powiadomisz klientów o statusie ich zamówień oraz wyślesz cykliczne informacje o zbliżających się terminach płatności lub zaległych płatnościach. Możesz także przygotować komunikaty dotyczące promocji lub nowych dostaw towarów. To tylko przykłady powiadomień, jakie możesz mieć w naszym systemie. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz je do potrzeb własnych i klientów. W tym zakresie nie ma ograniczeń, więc masz tu pełną dowolność!

Analizy i raporty

Dzięki powiązaniu platformy B2B z narzędziami Google Analytics, możesz analizować ruch na stronie, zainteresowanie klientów konkretnymi towarami a także sprawdzać, czy prowadzone działania przynoszą oczekiwane efekty. Do dyspozycji masz wiele różnych analiz. Wszystkie zebrane w ten sposób informacje, pomogą Ci dopasować ofertę i treści do potrzeb klientów, tak by na bieżąco wpływać na wyniki sprzedaży w kanale B2B. Natomiast dystrybutorzy mogą analizować historię własnych zamówień oraz sprawdzać stan zobowiązań.

Hosting i asysta techniczna

Profesjonalna platforma B2B  musi nieprzerwanie działać przez 24h na dobę. Z tego powodu istotna jest stała opieka nad poprawną pracą platformy, na którą wpływ ma wiele czynników. Hosting, który oferujemy zapewnia dostęp do dedykowanego serwera posiadającego odpowiednie środowisko do prawidłowej pracy B2B. Nasze serwery zlokalizowane są w nowoczesnym Data Center i posiadają wysoki wskaźnik bezawaryjności wynoszący 99,9%, który jest gwarancją stabilnego działania platformy B2B. Dodatkowo, w ramach asysty technicznej zapewniamy profesjonalną opiekę zespołu specjalistów, którzy będą czuwać nad utrzymaniem ciągłości wymiany danych z systemem HermesSQL.

EDI  – ELETRONIC DATA INTERCHANGE

Firmy używające program HermesSQL mogą zastosować technologię EDI, którą posługują się sieci handlowe i duże przedsiębiorstwa we współpracy z dostawcami i dystrybutorami.

Transmisja danych w standardzie EDI pozwala elektronicznie wymieniać  dokumenty takie jak zamówienia czy faktury zakupu bezpośrednio pomiędzy systemami kupującego i sprzedającego. Wraz z wymianą danych następuje aktualizacja stanu rozrachunków oraz stanów magazynowych.

Wykorzystując technologię EDI:

  • zautomatyzujesz proces składania zamówień i rejestracji faktur
  • skrócisz czas realizacji zamówień
  • zmniejszysz koszty obsługi sprzedaży i logistyki.

 

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!