Szybki kontakt

PLATFORMA HUMANSOFT B2B

Platforma B2B to nowoczesna platforma e-commerce, dzięki której Twoi hurtownicy i dystrybutorzy w łatwy i szybki sposób mogą składać zamówienia hurtowe przez 24h na dobę. Jest zintegrowana z systemem ERP HermesSQL, dzięki czemu komunikacja jest płynna, a Ty masz pewność, że każde złożone przez hurtownika zamówienie trafi do pracownika obsługującego internetową sprzedaż. Automatyzując proces składania zamówień za pomocą naszych rozwiązań znacząco zmniejszysz koszty obsługi i komunikacji z parterami biznesowymi.

time

Zamawianie towaru

W B2B Twoi dystrybutorzy mają stały dostęp do bieżących informacji na temat produktów, stanów magazynowych oraz cen uwzględniających indywidualne rabaty, promocje, cennik kontrahenta. Ofertę mogą przeglądać wybierając widok galerii lub listy. Wyszukiwanie towaru odbywa się na kilka sposobów, za pomocą nazwy towaru, jego symbolu, numerze katalogowym, kodzie kreskowym lub poprzez użycie mechanizmu inteligentnego wyszukiwania, czyli na przykład po fragmencie nazwy. W przypadku braku towaru na stanie, Twoi hurtownicy bez trudu sprawdzą datę najbliższej dostawy.Wraz z użyciem przycisku Zamawiam, w systemie HermesSQL, tworzone jest zamówienie klienta. To dzięki temu osoby odpowiedzialne za realizację zamówień internetowych w Twojej firmie, mogą od razu przystąpić do przygotowania towaru do wysyłki.

Koszyk klienta

Dystrybutorzy mają możliwość łatwego przeglądania stanu koszyka oraz dodawania lub usuwania wskazanych pozycji. Mogą tworzyć wzory koszyków oraz dodawać towary do listy ulubionych, co ułatwi im bieżące i kolejne zakupy w Twojej firmie.

Limity kredytów, rozliczenia

W trakcie składania zamówienia kontrolowany jest limit kredytu przyznany klientowi. Wyświetlana jest także informacja na temat bieżącego stanu rozrachunków oraz kwoty przeterminowanych płatności. W ten sposób wsparty jest proces windykacji należności i zapobiegania powstawaniu zatorów płatniczych. Twój nabywca ma dostęp do faktur zapisanych w plikach pdf, które w każdej chwili jest w stanie ponownie wydrukować.

Zarządzanie sprzedażą

W B2B możesz tworzyć i sprzedawać zestawy towarów. Za pomocą specjalnych etykiet, np. nowość, promocja, wyprzedaż, polecane możesz też wpływać na zakupy swoich hurtowników. Jeśli więc potrzebujesz zwiększyć sprzedaż konkretnego produktu lub po prostu szybciej go sprzedać, wystarczy nadać mu odpowiednią etykietę, by skutecznie zachęcić dystrybutorów do jego zakupu.

Panel administracyjny B2B

B2B wyposażony jest w panel administracyjny umożliwiający łatwe i szybkie zarządzanie obszarem marketingowym. Dzięki niemu możesz w prosty sposób tworzyć i edytować treści marketingowe, redagować aktualności na stronie, zamieszczać informacje na temat artykułu tygodnia, zarządzać listą najpopularniejszych towarów, tworzyć i zamieszczać zestawy promocyjne a także publikować banery, slidery i zamieszczać pod nimi dowolne teksty reklamowe.

Klienci i uprawnienia

Dane klientów, w tym także szczegółowe warunki handlowe oraz informacje o pracownikach, którzy korzystać będą z B2B, pobierane są wprost z kartotek kontrahentów znajdujących się w HermesieSQL. W prosty sposób nadasz kontrahentom właściwe uprawnienia. Możesz je zróżnicować nie tylko na poziomie poszczególnych kontrahentów, ale także nadać różne uprawnienia poszczególnym pracownikom klienta, na przykład zawężając konkretnym osobom dostęp do cen lub grup asortymentowych.

Powiadomienia e-mail, sms

Automatyczne powiadomienia ułatwią wykonanie wielu zadań w Twojej firmie. Za ich pomocą (e-mail, sms) powiadomisz klientów o statusie ich zamówień oraz wyślesz cykliczne informacje o zbliżających się terminach płatności lub zaległych płatnościach. Możesz także przygotować komunikaty dotyczące promocji lub nowych dostaw towarów. To tylko przykłady powiadomień, jakie możesz mieć w naszym systemie. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz je do potrzeb własnych i klientów. W tym zakresie nie ma ograniczeń, więc masz tu pełną dowolność!

Analizy i raporty

Dzięki powiązaniu platformy B2B z narzędziami Google Analytics, możesz analizować ruch na stronie, zainteresowanie klientów konkretnymi towarami a także sprawdzać, czy prowadzone działania przynoszą oczekiwane efekty. Do dyspozycji masz wiele różnych analiz. Wszystkie zebrane w ten sposób informacje, pomogą Ci dopasować ofertę i treści do potrzeb klientów, tak by na bieżąco wpływać na wyniki sprzedaży w kanale B2B. Natomiast dystrybutorzy mogą analizować historię własnych zamówień oraz sprawdzać stan zobowiązań.

i-Usługa

Integralną częścią oferty Humansoft B2B jest i-Usługa. Dzięki niej możemy zagwarantować Ci sprawnie przeprowadzony proces konfiguracji serwera i instalację niezbędnych komponentów optymalnie dopasowanych do Twoich potrzeb i wymagań B2B, a także stałą profesjonalną opiekę naszego specjalisty. W ramach I-Usługi otrzymasz dostęp do dedykowanego serwera wirtualnego, na którym pracować będzie platforma B2B oraz asystę techniczną, której celem jest utrzymanie ciągłości pracy B2B oraz płynnej wymiany danych z systemem HermesSQL. Zobacz więcej.

INTEGRACJA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM PRESTASHOP

HermesSQL posiada opracowaną współpracę z popularnym sklepem internetowym PrestaShop. Dzięki wykorzystaniu pracy na wspólnej bazie danych, wygodnie poprowadzić swój sklep on-line i sprawnie zrealizujesz e-zamówienia, automatyzując cały proces sprzedaży.

Integracja odbywa się za pośrednictwem specjalnego konfiguratora, który pozwala adekwatnie do potrzeb firmy ustawić zasady i zakres wymiany danych oraz informacje produktowe wyświetlane w sklepie.

Moduł integracji pobiera z programu HermesSQL podstawowe informacje o produktach, m.in.:, cenach i stanach magazynowy, które następnie wyświetlane są w ofercie sklepu.  Zamówienia złożone w PrestaShop przesyłane są na bieżąco do systemu ERP, gdzie następuje rezerwacja zamówionych towarów. W tej samej chwili aktualizowane są stany magazynowe. Zarówno Ty, jak Twoi klienci, zawsze operujecie na aktualnych stanach magazynowych. Dzięki temu po otrzymaniu e-zamówienia możesz natychmiast przystąpić do jego realizacji. Sprawna, szybka wysyłka towarów zapewni Ci wizerunek profesjonalnego, godnego polecenia sklepu internetowego i wielu zadowolonych z obsługi klientów.

GŁÓWNE ASPEKTY INTEGRACJI:

  • Wysyłanie kartotek towarowych do sklepu PrestaShop, w tym nazwy towaru, kodu kreskowego, ceny, stanu magazynowego, zamienników, zdjęć i plików pdf
  • Import zamówień ze sklepu internetowego do programu HermesSQL
  • Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych wraz z obsługą rezerwacji towarów w systemie ERP
  • Aktualizacja statusów zamówień w sklepie PrestaShop
  • Automatyczne powiadomienia do klientów o zmianie statusu zamówienia
  • Synchronizacja danych w trybie automatycznym oraz „na żądanie”

 

I-USŁUGA

Profesjonalny sklep internetowy musi nieprzerwanie działać przez 24 na dobę. Z tego powodu istotna jest stała opieka nad poprawną pracą sklepu, na którą wpływ ma wiele różnych czynników. I-Usługa to integralna część naszej oferty, która zapewnia dostęp do dedykowanego serwera posiadającego odpowiednie środowisko do prawidłowej pracy sklepu a także asystę techniczną, gwarantującą poprawną wymianę danych pomiędzy systemem HermesSQL i sklepem PrestaShop.

Dzięki I-Usłudze, Ty swobodnie poprowadzisz swój sklep a nasi specjaliście zadbają o bezpieczną, wydajną jego pracę a także stabilną współpracę z systemem ERP. Czytaj więcej.

EDI  – ELETRONIC DATA INTERCHANGE

Firmy posiadające program HermesSQL mogą stosować technologię EDI, którą dziś wykorzystują sieci handlowe i duże przedsiębiorstwa do szybkiej i płynnej współpracy z siecią dostawców i dystrybutorów.

Transmisja danych w standardzie EDI pozwala elektronicznie wymieniać  dokumenty takie jak zamówienia czy faktury zakupu bezpośrednio pomiędzy systemami kupującego i sprzedającego. Wraz z wymianą danych następuje aktualizacja stanu rozrachunków i stanów magazynowych. Transakcje handlowe odbywają się, więc sprawnie i bez pomyłek. W taki sposób opracowana jest współpraca HermesaSQL z wybranymi systemami przystosowanymi do elektronicznej wymiany danych EDI.

Stosują technologię EDI zautomatyzujesz składanie zamówień i rejestrację faktur, skrócisz czas realizacji zamówień oraz zmniejszysz koszty obsługi sprzedaży i logistyki.

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!