Szybki kontakt

HUMANSOFT E-SKLEP – SKLEP INTERENTOWY O JAKIM MARZYSZ!

 

Humansoft e-sklep to idealne rozwiązanie do prowadzenia profesjonalnej sprzedaży on-line, zintegrowane z system ERP HermesSQL. Zaprojektowany z myślą o Twoich klientach, zachwyci ich nowoczesnym wyglądem, niezwykłą łatwością nawigacji i przejrzystością, pozwalając wygodnie robić w nim zakupy.

Liczne integracje z popularnymi porównywarkami cen i pasażami sprzedaży pozwolą Ci dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów i zwiększać Twoją sprzedaż. Dzięki responsywości, Twój e-sklep zawsze i wszędzie będzie się doskonale prezentował, bez względu czy klient będzie korzystał ze smartphona, tabletu czy komputera. Dołącz więc do firm, które prowadzą e-biznes i otwórz swój własny, wymarzony sklep internetowy!

Bestsellery, Promocje, Wyprzedaże

Wykorzystując dostępne w sklepie narzędzia marketingowe możesz dowolnie zarządzać sprzedażą wybranych produktów, organizując m.in.: promocje czasowe lub nadając towarom etykietę Bestseller, Wyprzedaż czy Produkt dnia. W ten sposób skutecznie zwiększysz ich sprzedaż i zachęcasz klientów do powiększania zawartości ich koszyka.

Porównywarka produktów

W Twoim sklepie klienci z łatwością porównają wybrane przez siebie produkty. Wbudowana porównywarka sklepowych towarów pozwoli im wybrać optymalny dla siebie produkt i cieszyć się trafionymi zakupami. Zadowoleni klienci chętnie powrócą do Twojego e-sklepu, by zrobić w nim kolejne udane zakupy.

Powiązane produkty

Powiązane produkty to kolejne narzędzie, które pomoże Ci zwiększać sprzedaż w Twoim sklepie. W momencie przeglądania produktu lub składania zamówienia, możesz prezentować klientom towary podobne lub powiązane, zachęcając ich w ten sposób, do dokonania dodatkowych zakupów. Wielu kupujących przejrzy dodatkowe produkty, a część z nich natychmiast je kupi, generując dla Ciebie dodatkowe zyski.

Allegro, porównywarki cen

Allegro i porównywarki cen to ważne kanały sprzedaży, dzięki którym pozyskasz jeszcze większą ilość klientów. Dlatego e-sklep można zintegrować z najpopularniejszymi porównywarkami, takimi jak: CENEO, Skąpiec, e-Ceny, Nokaut itp. a także największym serwisem aukcyjnym Allegro.

Facebook

Media społecznościowe dają ogromny potencjał dla promocji i sprzedaży Twoich produktów w internecie. Jeśli posiadasz fanpage na Facebooku możesz zintegrować go z e-sklepem, zwiększając zasięg oferty i docierając ze swoimi produktami do tysięcy użytkowników najpopularniejszego medium społecznościowego.

Szybkie płatności – Dotpay, PayPal, PayU

Profesjonalna sprzedaż on-line umożliwia kupującym korzystanie z szybkich i bezpiecznych metod płatności. Twoi klienci mogą dokonywać płatności za pomocą nowoczesnych i wygodnych rozwiązań płatniczych, min. : Dotpay, Paypal, PayU.

Przesyłki kurierskie

Sprawna realizacja zamówień i szybka dostawa do klienta to najważniejsze cechy sklepu internetowego, które świadczą o wysokim standardzie obsługi. Z tego powodu Twój e-sklep może być zintegrowany z aplikacjami używanymi przez firmy kurierskie (m.in.: DPD, InPost, DHL, GLS, UPS itp.). Dzięki temu zautomatyzujesz proces zamawiania kuriera i wyeliminujesz konieczności wypełniania listów przewozowych. Twoi klienci szybciej otrzymają zamówione produkty, a Ty będziesz mógł zająć się pozyskaniem kolejnych zamówień.

Powiadomienia e-mail i sms

Automatyczne powiadomienia e-mail pozwalają wysłać klientom najważniejsze dla nich informacje, a więc te związane z aktualnym statusem ich zamówienia. Ty zaś możesz otrzymywać automatyczne wiadomości dotyczące nowych zamówień złożonych w Twoim e-sklepie. Mechanizm powiadomień dostępny jest także w systemie ERP HermesSQL. Wykorzystując go możesz definiować dowolne powiadomienia, np. o dostawach towarów, promocjach, wyprzedażach i wysyłać je do klientów również za pomocą sms-ów.

SEO

Oprogramowanie e-sklepu zoptymalizowane jest pod kątem SEO i posiada narzędzia, które pozwolą osiągnąć Ci najlepsze wyniki wyszukiwania w Google i innych wyszukiwarkach internetowych. Dzięki temu klienci zawsze trafią do Twojego e-sklepu szukając produktów takich, które masz w swojej ofercie.

Statystki Twojego e-sklepu

e-sklep wyposażony jest w statystyki internetowe umożliwiające analizę kluczowych elementów, takich jak: zamówienia, wizyty w sklepie, klienci, produkty itp. Dzięki integracji z Google Analitycs otrzymujesz dostęp do bardziej zaawansowanej analityki internetowej, co oznacza dużo większe możliwości w zakresie monitorowania ruchu w Twoim e-sklepie, sprzedaży i konwersji. Dzięki wiedzy na temat zachowań odbiorców, ilości czasu spędzonego na podstronach sklepu, kanałów pozyskania ruchu i wielu innych ważnych informacji, możesz skutecznie optymalizować e-sklep i działania marketingowe, aby w pełni wykorzystać jego potencjał i zwiększać w nim sprzedaż.

Hosting i asysta techniczna

Dla Twojego e-sklepu zapewniamy wydajny hosting i unikatową asystę techniczną. Nasze serwery zlokalizowane są w nowoczesnym Data Center i gwarantują stabilność działania, najwyższy poziom bezpieczeństwa, a także optymalną konfigurację środowiska, która jest niezwykle ważna dla prawidłowej pracy e-sklepu. Do Twojej dyspozycji oddajemy również zespół specjalistów
i dedykowanego opiekuna, którzy nadzorować będą pracę e-sklepu i jego współpracę z system ERP HermesSQL. Dzięki temu, Ty będziesz mógł spokojnie zająć się rozwojem swojego e-biznesu.

HUMANSOFT B2B

Humansoft B2B to nowoczesna platforma e-commerce, dzięki której Twoi hurtownicy i dystrybutorzy w łatwy i szybki sposób mogą składać zamówienia hurtowe przez 24h na dobę. Jest w pełni zintegrowana z systemem ERP HermesSQL. Zastosowanie jej pozwala firmie zautomatyzować proces składania zamówień wpływając na obniżenie kosztów obsługi i  komunikacji z parterami biznesowymi.

Za pomocą B2B Twoi klienci  będą mogli samodzielnie wykonywać wiele czynności, takich jak: sprawdzenie dostępność produktów, ich cen, planowanych dostaw towarów czy aktualnego statusu zamówienia. Z łatwością wydrukują też fakturę sprzedaży i sprawdzą historię swoich zamówień. Dzięki temu zapewnisz im komfortowy i niezwykle wygodny model współpracy.

time

Zamawianie towaru

W B2B Twoi dystrybutorzy mają stały dostęp do bieżących informacji na temat produktów, stanów magazynowych oraz cen uwzględniających indywidualne rabaty, promocje, cennik kontrahenta. Ofertę mogą przeglądać wybierając widok galerii lub listy. Wyszukiwanie towaru odbywa się na kilka sposobów, za pomocą nazwy towaru, jego symbolu, numerze katalogowym, kodzie kreskowym lub poprzez użycie mechanizmu inteligentnego wyszukiwania, czyli na przykład po fragmencie nazwy. W przypadku braku towaru na stanie, Twoi hurtownicy bez trudu sprawdzą datę najbliższej dostawy.Wraz z użyciem przycisku Zamawiam, w systemie HermesSQL, tworzone jest zamówienie klienta. To dzięki temu osoby odpowiedzialne za realizację zamówień internetowych w Twojej firmie, mogą od razu przystąpić do przygotowania towaru do wysyłki.

Koszyk klienta

Dystrybutorzy mają możliwość łatwego przeglądania stanu koszyka oraz dodawania lub usuwania wskazanych pozycji. Mogą tworzyć wzory koszyków oraz dodawać towary do listy ulubionych, co ułatwi im bieżące i kolejne zakupy w Twojej firmie.

Limity kredytów, rozliczenia

W trakcie składania zamówienia kontrolowany jest limit kredytu przyznany klientowi. Wyświetlana jest także informacja na temat bieżącego stanu rozrachunków oraz kwoty przeterminowanych płatności. W ten sposób wsparty jest proces windykacji należności i zapobiegania powstawaniu zatorów płatniczych. Twój nabywca ma dostęp do faktur zapisanych w plikach pdf, które w każdej chwili jest w stanie ponownie wydrukować.

Zarządzanie sprzedażą

W B2B możesz tworzyć i sprzedawać zestawy towarów. Za pomocą specjalnych etykiet, np. nowość, promocja, wyprzedaż, polecane możesz też wpływać na zakupy swoich hurtowników. Jeśli więc potrzebujesz zwiększyć sprzedaż konkretnego produktu lub po prostu szybciej go sprzedać, wystarczy nadać mu odpowiednią etykietę, by skutecznie zachęcić dystrybutorów do jego zakupu.

Panel administracyjny B2B

B2B wyposażony jest w panel administracyjny umożliwiający łatwe i szybkie zarządzanie obszarem marketingowym. Dzięki niemu możesz w prosty sposób tworzyć i edytować treści marketingowe, redagować aktualności na stronie, zamieszczać informacje na temat artykułu tygodnia, zarządzać listą najpopularniejszych towarów, tworzyć i zamieszczać zestawy promocyjne a także publikować banery, slidery i zamieszczać pod nimi dowolne teksty reklamowe.

Klienci i uprawnienia

Dane klientów, w tym także szczegółowe warunki handlowe oraz informacje o pracownikach, którzy korzystać będą z B2B, pobierane są wprost z kartotek kontrahentów znajdujących się w HermesieSQL. W prosty sposób nadasz kontrahentom właściwe uprawnienia. Możesz je zróżnicować nie tylko na poziomie poszczególnych kontrahentów, ale także nadać różne uprawnienia poszczególnym pracownikom klienta, na przykład zawężając konkretnym osobom dostęp do cen lub grup asortymentowych.

Powiadomienia e-mail, sms

Automatyczne powiadomienia ułatwią wykonanie wielu zadań w Twojej firmie. Za ich pomocą (e-mail, sms) powiadomisz klientów o statusie ich zamówień oraz wyślesz cykliczne informacje o zbliżających się terminach płatności lub zaległych płatnościach. Możesz także przygotować komunikaty dotyczące promocji lub nowych dostaw towarów. To tylko przykłady powiadomień, jakie możesz mieć w naszym systemie. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz je do potrzeb własnych i klientów. W tym zakresie nie ma ograniczeń, więc masz tu pełną dowolność!

Analizy i raporty

Dzięki powiązaniu platformy B2B z narzędziami Google Analytics, możesz analizować ruch na stronie, zainteresowanie klientów konkretnymi towarami a także sprawdzać, czy prowadzone działania przynoszą oczekiwane efekty. Do dyspozycji masz wiele różnych analiz. Wszystkie zebrane w ten sposób informacje, pomogą Ci dopasować ofertę i treści do potrzeb klientów, tak by na bieżąco wpływać na wyniki sprzedaży w kanale B2B. Natomiast dystrybutorzy mogą analizować historię własnych zamówień oraz sprawdzać stan zobowiązań.

Hosting i asysta techniczna

Profesjonalna platforma B2B  musi nieprzerwanie działać przez 24h na dobę. Z tego powodu istotna jest stała opieka nad poprawną pracą platformy, na którą wpływ ma wiele rożnych czynników. Hosting, który oferujemy zapewnia dostęp do dedykowanego serwera posiadającego odpowiednie środowisko do prawidłowej pracy B2B. Nasze serwery zlokalizowane są w nowoczesnym Data Center i posiadają wysoki wskaźnik bezawaryjności wynoszący 99,9%, który jest gwarancją stabilnego działania platformy B2B. Dodatkowo, w ramach asysty technicznej zapewniamy profesjonalną opiekę zespołu specjalistów, którzy czuwać będą nad utrzymaniem ciągłości wymiany danych z systemem HermesSQL.

EDI  – ELETRONIC DATA INTERCHANGE

Firmy posiadające program HermesSQL mogą stosować technologię EDI, którą dziś wykorzystują sieci handlowe i duże przedsiębiorstwa do szybkiej i płynnej współpracy z siecią dostawców i dystrybutorów.

Transmisja danych w standardzie EDI pozwala elektronicznie wymieniać  dokumenty takie jak zamówienia czy faktury zakupu bezpośrednio pomiędzy systemami kupującego i sprzedającego. Wraz z wymianą danych następuje aktualizacja stanu rozrachunków i stanów magazynowych. Transakcje handlowe odbywają się, więc sprawnie i bez pomyłek. W taki sposób opracowana jest współpraca HermesaSQL z wybranymi systemami przystosowanymi do elektronicznej wymiany danych EDI.

Stosują technologię EDI zautomatyzujesz składanie zamówień i rejestrację faktur, skrócisz czas realizacji zamówień oraz zmniejszysz koszty obsługi sprzedaży i logistyki.

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!