Dla mikro firm
MiniCorax
MiniCorax to popularny i tani program informatyczny dla mikro firm oraz nowo powstałych podmiotów gospodarczych. Jego zaletą jest prosta obsługa i przejrzystość.
- Szybkie wystawianie i rozliczanie faktur
- Rejestracja zamówień od klientów
- Obsługa magazynu i inwentaryzacji
- Rozrachunki z Urzędami, wysyłka plików JPK
- Współpraca z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych
MiniCorax
O systemie
MiniCorax służy do wystawiania i rejestracji faktur sprzedaży, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur zakupu, korekt i innych dokumentów w PLN związanych ze sprzedażą i zakupem towarów oraz faktur.
Umożliwia prowadzenie kas i rachunków bankowych. Pomaga w prowadzeniu rozrachunków z kontrahentami, kontrolując stan należności i zobowiązań. Wystawia wezwania do zapłat oraz noty odsetkowe. Pozwala na szybkie rozliczanie się z Urzędem Skarbowym.
Ułatwia również prowadzenie gospodarki magazynowej. Pozwala kontrolować stany magazynowe oraz ułatwia inwentaryzację. Dostarcza prostych w użyciu analiz mierzących chodliwość towarów, obroty z odbiorcami i dostawcami oraz przedstawia historię sprzedaży i zakupów towarów.
MiniCorax jako kompleksowy program do pełnej obsługi mikro firmy posiada także moduły przeznaczone do prowadzenia księgowości, kadr i płac, środków trwałych oraz zarządzania usługami i małą produkcją (kompletacja wyrobów). Współpracuje również z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz posiada integrację ze sklepem internetowym – Humansoft e-Sklep.
Program MiniCorax dostępny jest także w atrakcyjnych pakietach promocyjnych!
Z systemu MiniCorax korzysta kilka tysięcy mikro firm. Program zyskał uznanie wielu właścicieli i przedsiębiorców oraz zwykłych użytkowników, dzięki
- łatwej i wygodnej obsłudze
- dopasowanym do potrzeb mikro firm rozwiązaniom
- możliwości rozbudowy o kolejne moduły
- kompleksowej obsłudze firmy za pomocą jednego programu
- licencji programu na własność firmy
MiniCorax
Moduły programu
MiniCorax to program zintegrowany. Dzięki temu pracując na jednym systemie możesz zarządzać całą swoją firmą. Zakres modułów dobierasz do swoich obecnych potrzeb i w każdej chwili możesz dokupić kolejne moduły z oferty naszego programu.
- Sprzedaż i Magazyny – główny moduł programu
Zawiera funkcjonalności do obsługi sprzedaży, rejestracji zakupów, prowadzenia magazynów, rozrachunków z klientami i odbiorcami, rozliczeń z US oraz prowadzenia kas i rachunków bankowych. Wyposażony jest w gotowe do użycia analizy dotyczące sprzedaży/zakupu towarów, stanów magazynowych oraz obrotów z klientami. - Książka Przychodów i Rozchodów
Moduł do prowadzenia małej księgowości. Bazuje na dokumentach sprzedaży, zakupu oraz innych dokumentach pochodzących z modułu głównego. Automatyzuje czynności związane z księgowaniem dokumentów. Posiada generator deklaracji podatkowych pozwalających na comiesięczną kontrolę przychodów i kosztów działalności firmy. - Księga Handlowa
Umożliwia księgowanie dokumentów przeniesionych z modułu głównego oraz Kadr i Płac i Środków trwałych. Kontroluje wskazane do zaksięgowania dokumenty pod względem rachunkowym i bilansowym. Umożliwia generowanie sprawozdań księgowych, w tym m.in.: „Bilansu”, Rachunku wyników”, „Rachunku Przepływu Pieniężnego – Cash Flow” oraz tworzy deklaracje PIT5 i CIT2. - Środki Trwałe
Moduł do rejestracji środków trwałych, niskocennych składników majątku, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczania umorzeń i amortyzacji. - Kadry i Płace
Moduł do prowadzenia kadr, naliczania wynagrodzeń oraz sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia ewidencję umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło. Kontroluje stan urlopów. Współpracuje z programem „Płatnik”. Obsługuje e-Deklaracje. - Serwis i usługi
Praktyczny moduł do prowadzenia ewidencji usług związanych z naprawami gwarancyjnymi, pogwarancyjnymi, usług budowlanych, instalacyjnych oraz rejestracji związanych z nimi kosztów. Pozwala kontrolować terminy realizacji zleceń usługowych oraz poszczególnych ich etapów. Tworzy bilans zlecenia, czyli tzw. rachunek kosztów i przychodów zlecenia. - Produkcja/kompletacja
Moduł przeznaczony do wspomagania produkcji opartej na kompletacji wyrobów. Umożliwia wyprodukowanie wyrobu, a w razie potrzeby wykonanie demontażu i zwrotu surowców na magazyn. Pozwala dokonać wyceny wyrobu w cenie ewidencyjnej lub wg ceny zakupu składników.
Z systemu MiniCorax korzysta kilka tysięcy mikro firm. Program zyskał uznanie wielu właścicieli i przedsiębiorców oraz zwykłych użytkowników, dzięki
- łatwej i wygodnej obsłudze
- dopasowanym do potrzeb mikro firm rozwiązaniom
- możliwości rozbudowy o kolejne moduły
- kompleksowej obsłudze firmy za pomocą jednego programu
- licencji programu na własność firmy
Wybierz i dopasuj moduły do swoich potrzeb!
Sprzedaż i Magazyny – główny moduł
Mała Księgowość - KPiR
Pełna Księgowość - Księga Handlowa
Środki Trwałe
Kadry i Płace
Produkcja/kompletacja
Serwis i Usługi
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza
Sklep Internetowy - Humansoft e-Sklep
Sprzedaż i Magazyny – główny moduł
Mała Księgowość - KPiR
Pełna Księgowość - Księga Handlowa
Środki Trwałe
Kadry i Płace
Produkcja/kompletacja
Serwis i Usługi
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza
Sklep Internetowy - Humansoft e-Sklep
Opinie klientów
Nasze programy dostępne są w sieci regionalnych partnerów handlowych, która liczy blisko 100 autoryzowane firmy informatyczne, zlokalizowane na terenie całego kraju. Dzięki temu zakupisz system również w Twoim regionie!
Nasi partnerzy handlowi po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą także profesjonalną pomoc w wyborze odpowiednich modułów oraz usługi wdrożeniowe i serwisowe.