30 lat na rynku
Pobierz demo

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Oświadczam również, że zapoznałem/zapoznałam się z polityką prywatności.
    Dla mikro firm

    MiniCorax

    MiniCorax to popularny i tani program dla mikro firm oraz nowo powstałych podmiotów gospodarczych. Jego zaletą jest prosta obsługa i przejrzystość.

    • Szybkie wystawianie i rozliczanie faktur
    • Rejestracja zamówień od klientów
    • Obsługa magazynu i inwentaryzacji
    • Rozrachunki z Urzędami, wysyłka plików JPK
    • Współpraca z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych
    Promocja
    -10%
    dla nowych klientów
    Regulamin promocji
    Na start!
    do
    -25%
    za wybrany pakiet!
    Dowiedz się więcej
    Pobierz demo

      Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Oświadczam również, że zapoznałem/zapoznałam się z polityką prywatności.
      MiniCorax
      O systemie

      MiniCorax służy do wystawiania i rejestracji faktur sprzedaży, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur zakupu, korekt i innych dokumentów w PLN związanych ze sprzedażą i zakupem towarów oraz faktur.

      Umożliwia prowadzenie kas i rachunków bankowych. Pomaga w prowadzeniu rozrachunków z kontrahentami, kontrolując stan należności i zobowiązań. Wystawia wezwania do zapłat oraz noty odsetkowe. Pozwala na szybkie rozliczanie się z Urzędem Skarbowym.

      Ułatwia również prowadzenie gospodarki magazynowej. Pozwala kontrolować stany magazynowe oraz ułatwia inwentaryzację. Dostarcza prostych w użyciu analiz mierzących chodliwość towarów, obroty z odbiorcami i dostawcami oraz przedstawia historię sprzedaży i zakupów towarów.

      MiniCorax jako kompleksowy program do pełnej obsługi mikro firmy posiada także moduły przeznaczone do prowadzenia księgowości, kadr i płac, środków trwałych oraz zarządzania usługami i małą produkcją (kompletacja wyrobów). Współpracuje również z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz posiada integrację ze sklepem internetowym – Humansoft e-Sklep.

      Program MiniCorax dostępny jest także w atrakcyjnych pakietach promocyjnych!

       

      Dobrze wiedzieć

      Z systemu MiniCorax korzysta kilka tysięcy mikro firm.  Program zyskał uznanie wielu właścicieli i przedsiębiorców oraz zwykłych użytkowników, dzięki

      • łatwej i wygodnej obsłudze
      • dopasowanym do potrzeb mikro firm rozwiązaniom
      • możliwości rozbudowy o kolejne moduły
      • kompleksowej obsłudze firmy za pomocą jednego programu
      • licencji programu na własność firmy

       

      Moduły programu

      MiniCorax to program zintegrowany. Dzięki temu pracując na jednym systemie możesz zarządzać całą swoją firmą. Zakres modułów dobierasz do swoich obecnych potrzeb i w każdej chwili możesz dokupić kolejne moduły z oferty naszego programu.

      • Sprzedaż i Magazyny – główny moduł programu
        Zawiera funkcjonalności do obsługi sprzedaży, rejestracji zakupów, prowadzenia magazynów, rozrachunków z klientami i odbiorcami, rozliczeń z US oraz prowadzenia kas i rachunków bankowych. Wyposażony jest w gotowe do użycia analizy dotyczące sprzedaży/zakupu towarów, stanów magazynowych oraz obrotów z klientami.
      • Książka Przychodów i Rozchodów
        Moduł do prowadzenia małej księgowości. Bazuje na dokumentach sprzedaży, zakupu oraz innych dokumentach pochodzących z modułu głównego. Automatyzuje czynności związane z księgowaniem dokumentów. Posiada generator deklaracji podatkowych pozwalających na comiesięczną kontrolę przychodów i kosztów działalności firmy.
      • Księga Handlowa
        Umożliwia księgowanie dokumentów przeniesionych z modułu głównego oraz Kadr i Płac i Środków trwałych. Kontroluje wskazane do zaksięgowania dokumenty pod względem rachunkowym i bilansowym. Umożliwia generowanie sprawozdań księgowych, w tym m.in.: „Bilansu”, Rachunku wyników”, „Rachunku Przepływu Pieniężnego – Cash Flow” oraz tworzy deklaracje PIT5 i CIT2.
      • Środki Trwałe
        Moduł do rejestracji środków trwałych, niskocennych składników majątku, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczania umorzeń i amortyzacji.
      • Kadry i Płace
        Moduł do prowadzenia kadr, naliczania wynagrodzeń oraz sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia ewidencję umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło. Kontroluje stan urlopów. Współpracuje z programem „Płatnik”. Obsługuje e-Deklaracje.
      • Serwis i usługi
        Praktyczny moduł do prowadzenia ewidencji usług związanych z naprawami gwarancyjnymi, pogwarancyjnymi, usług budowlanych, instalacyjnych oraz rejestracji związanych z nimi kosztów. Pozwala kontrolować terminy realizacji zleceń usługowych oraz poszczególnych ich etapów. Tworzy bilans zlecenia, czyli tzw. rachunek kosztów i przychodów zlecenia.
      • Produkcja/kompletacja
        Moduł przeznaczony do wspomagania produkcji opartej na kompletacji wyrobów. Umożliwia wyprodukowanie wyrobu, a w razie potrzeby wykonanie demontażu i zwrotu surowców na magazyn. Pozwala dokonać wyceny wyrobu w cenie ewidencyjnej lub wg ceny zakupu składników.

       

      Dobrze wiedzieć

      Z systemu MiniCorax korzysta kilka tysięcy mikro firm.  Program zyskał uznanie wielu właścicieli i przedsiębiorców oraz zwykłych użytkowników, dzięki

      • łatwej i wygodnej obsłudze
      • dopasowanym do potrzeb mikro firm rozwiązaniom
      • możliwości rozbudowy o kolejne moduły
      • kompleksowej obsłudze firmy za pomocą jednego programu
      • licencji programu na własność firmy

       

      Wybierz i dopasuj moduły do swoich potrzeb!

      Dostępne moduły
      Sprzedaż i Magazyny – główny moduł
      Mała Księgowość - KPiR
      Pełna Księgowość - Księga Handlowa
      Środki Trwałe
      Kadry i Płace
      Produkcja/kompletacja
      Serwis i Usługi
      Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza
      Sklep Internetowy - Humansoft e-Sklep
      Program Dla Mikrofirmy
      MINICORAX
      od
      390
      zł netto
      Sprzedaż i Magazyny – główny moduł
      Mała Księgowość - KPiR
      Pełna Księgowość - Księga Handlowa
      Środki Trwałe
      Kadry i Płace
      Produkcja/kompletacja
      Serwis i Usługi
      Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza
      Max. do 3 użytkowników
      Sklep Internetowy - Humansoft e-Sklep
      Promocja
      -10%
      dla nowych klientów
      Regulamin promocji
      Na start!
      do
      -25%
      za wybrany pakiet!
      Dowiedz się więcej
      Opinie klientów

      MiniCorax to nowoczesny, bardzo łatwy w użyciu system, który zainstalowaliśmy i uruchomiliśmy we własnym zakresie. Pomaga nam w bieżącym prowadzeniu sprzedaży usług, obsłudze klientów, prowadzeniu rozliczeń finansowych z kontrahentami, dostawcami i Urzędami Skarbowymi.

      Dariusz Pałczyński
      właściciel firmy ORION

      Jesteśmy zadowoleni z jakości systemu MiniCorax, dostępnych w nim rozwiązań i niezwykle intuicyjnego sposobu obsługi, który ułatwił nam szybki start z programem.

      Dzięki dostępnym i prostym w instalacji aktualizacjom programu, MiniCorax pozostaje zawsze w zgodzie z obowiązującymi przepisami, co zapewnia nam bezpieczne i odpowiedzialne prowadzenie księgowości oraz wszelkich rozliczeń podatkowych.

      Andrzej Buczkowski
      Właściciel Zakładu Produkcyjnego Opakowań

      Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić program MiniCorax wszystkim firmom, które szukają łatwego w użyciu i nowoczesnego oprogramowania do prowadzenia swojej działalności.

      Piotr Pajdziński
      Właściciel firmy GANER

      Oprogramowanie Corax zaskakuje prostotą, funkcjonalnością rozwiązań oraz możliwościami dopasowania go do indywidualnych potrzeb. Za pomocą jednego spójnego systemu informatycznego prowadzimy gospodarkę magazynową, kompletujemy produkcję, prowadzimy księgowość oraz naliczamy płace.

      Beata Anna Orzechowska
      Odlewnia Żeliwa Orzechowscy Sp. j.

      Wdrożenie programu Corax spowodowało znaczną poprawę jakości pracy w naszej firmie.

      System został doskonale dopasowany do naszych wymagań oraz co istotne jest stale rozwijany zarówno pod kątem merytorycznym jak również na bieżąco aktualizowany jest do zmian w przepisach.

      Sebastian Malek
      Właściciel firmy „MadMax”
      Gdzie kupić program

      Nasze programy dostępne są w sieci regionalnych partnerów handlowych, która liczy blisko 100 autoryzowane firmy informatyczne, zlokalizowane na terenie całego kraju. Dzięki temu zakupisz system również w Twoim regionie!

      Nasi partnerzy handlowi po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą także profesjonalną pomoc w wyborze odpowiednich modułów oraz usługi wdrożeniowe i serwisowe.