30 lat na rynku
Business Intelligence
Humansoft QLIK Analiza Koszykowa Humansoft

Analiza Koszykowa Humansoft

Gotowe rozwiązanie Analiza Koszykowa Humansoft to aplikacja umożliwiająca szybkie zidentyfikowanie asocjacji między danymi oraz określenie istniejących wzorców występowania między nimi. Dzięki wykorzystaniu Business Intelligence gwarantuje ona szybkie odpowiedzi i wysoką jakość otrzymanych wyników.

Skontaktuj się z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Oświadczam również, że zapoznałem/zapoznałam się z polityką prywatności.

    Analiza Koszykowa Humansoft

    Wychodząc na przeciw potrzebom dużych retailerów powstała Analiza Koszykowa Humansoft, która w oparciu o system Business Intelligence, gwarantuje uzyskanie szybkich odpowiedzi ze szczegółowych danych paragonowych nawet pochodzących z więcej niż 3 lat.

    Najczęstszym zastosowaniem analizy koszykowej jest badanie zakupowych preferencji klientów poprzez analizę tego, co wkładają do koszyka w sklepie, dlatego też często nazywana jest analizą paragonową. Pozwala ona uzyskać reguły na zasadzie: mleko jest często kupowane w parze z płatkami albo kakao.

     

     

    Dobrze wiedzieć

    Analiza Koszykowa Humansoft – dostępne współczynniki asocjacji:

    • wsparcie reguły – odsetek zdarzeń zawierających wybraną regułę
    • zaufanie – odsetek zdarzeń zawierających analizowaną regułę w zbiorze danych, które spełniają poprzednik danej reguły
    • przyrost – współczynnik określający jak wystąpienie jednego produktu wpływa na zwiększenie prawdopodobieństwa wystąpienia drugiego
    • korelacja – współczynnik określający dodatni lub ujemny wpływ wyboru produktu A na prawdopodobieństwo wyboru produkt B

     

     

    Obszary Analizy Koszykowej

    Analiza Koszykowa ma znacznie większe zastosowanie niż wskazuje na to jej nazwa. Analizowanie danych ze względu na asocjacie, jakie między nimi zachodzą można z powodzeniem wykorzystać w wielu obszarach przedsiębiorstwa:

    • sprzedaż – podstawowy i najczęściej wykorzystywany obszar poddawany analizie koszykowej. Szybka identyfikacja produktów kupowanych razem pomaga podjęć strategiczne decyzje biznesowe dotyczące np. lokalizacji produktów na regałach i półkach sklepowych, sugerowanie klientom sklepów on-line co kupili także inni klienci, przygotowywanie programów lojalnościowych
    • zarządzanie produkcją – wykorzystanie wyników analizy może pomóc m.in. w wykrywaniu zdarzeń prowadzących do awarii czy związków pomiędzy parametrami surowców, a problemami z jakością finalnych produktów
    • gospodarka magazynowa – analiza dostarcza informacje przydatne do planowania zapasów przy, tzw. zakupach grupowych gdzie przy wyznaczaniu wielkości zamawianej partii oraz okresu pomiędzy kolejnymi zamówieniami uwzględnia się względny popyt na produkty dostarczane przez jednego dostawcę
    • zarządzanie zapasami – wykorzystanie informacji dotyczących fluktuacji popytu, wzorców zachowań konsumentów podnosi efektywność planowania zapasów w metodach minimalizujących ilość przechowywanego towaru
    • usługi – szczególnie przy pakietach usług analiza koszykowa może łatwo wskazać jakie klienci kupują a z jakich rzeczywiście korzystają co pozwala lepiej skomponować pakiety usług oraz trafniej dopasowywać przekazy marketingowe
    • marketing – wyniki analizy koszykowej wspierają trafne przygotowanie akcji promocyjnych, kompozycji treści w gazetkach promocyjnych, budowanie kampanii cross-sellingowych

    Gotowa Analiza Koszykowa Humansoft

    Analiza Koszykowa Humansoft stanowi wyjątkowe wsparcie w procesie raportowania, wzbogacające standardowy zakres wyników, o całkiem nowe spojrzenie na dane.

    Celem analizy asocjacji jest wyszukiwanie kombinacji danych występujących razem. W przypadku pracy na dużych zbiorach danych, pochodzących często z różnych systemów, ważny jest czas przetworzenia informacji oraz pewność wiarygodności wyników.

    Wykonanie efektywnej analizy koszykowej dla wielu firm, często stanowi nie lada wyzwanie techniczne. Niestety dużo rozwiązań nie jest w stanie poradzić sobie z ogromem danych oraz ich szybkim przetworzeniem. Analiza Koszykowa Humansoft może zostać łatwo i szybko dostosowana do najbardziej wymagających potrzeb danego przedsiębiorstwa.

     

    Opinie klientów

    Współpraca z firmą Humansoft to gwarancja sukcesu wdrożenia. Dzięki profesjonalnemu i elastycznemu podejściu do klienta Konsultanci zapewnili nam duży komfort podczas realizacji wdrożenia. Nieustannie wykazywali się dużym zrozumieniem dla naszych potrzeb biznesowych oraz wysokimi umiejętnościami analitycznymi.

    Zbigniew Paczóski
    Właściciel firmy, P.H.U TOPAZ

    Od kiedy używam mobilnej wersji Qlika, czuję się bliżej biznesu.

    Ireneusz Kubalewski
    Dyrektor Działu IT, Grupa Żywiec S.A.

    System Qlik wdrożyliśmy w trakcie migracji systemu sprzedażowego co pozwoliło nam na bieżąco analizować dane z obydwu systemów w jednym miejscu. W Qlik dynamicznie analizujemy miliardy rekordów danych ze szczegółowością do pojedynczej pozycji na paragonie.

    Maciej Grobelny
    Dyrektor Działu IT, DINO POLSKA S.A.

    Już w klika sekund Qlik potrafi znaleźć i pokazać pożądane elementy procesu produkcyjnego na najbardziej szczegółowym poziomie. Qlik wymiernie wpływa na poprawę efektywności procesów produkcji i tym samym na zwiększenie ich wydajności i opłacalności.

    Krzysztof Matuszczyk
    Kierownik Sekcji Projektów i Rozwoju Systemów IT, APATOR S.A.

    Qlik to narzędzie bez ograniczeń, żadna analiza nie jest dla niego wyzwaniem.

    Edyta Konieczny
    Główny Specjalista, Biuro Informatyki, RAFAKO S.A.
    Potrzebujesz analiz dopasowanych do swoich potrzeb?

    Skontaktuj się z nami