30 lat na rynku
HermesSQL
Humansoft System ERP HermesSQL Handel i Dystrybucja

Oprogramowanie ERP dla handlu i dystrybucji

HermesSQL pozwala uzyskać doskonałe rezultaty w obszarze sprzedaży i obsługi klientów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom pomaga działom handlowym osiągnąć większą wydajność, szybciej realizować zamówienia i sprawniej wysyłać towary.

Współpracuje z e-Sklepem, platformą B2B, BaseLinker i Sellasist – wspierając także sprzedaż w kanałach B2C i B2B.

Zamów demo

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Oświadczam również, że zapoznałem/zapoznałam się z polityką prywatności.

    Najważniejsze funkcje

    services-4

    Sprzedaż detaliczna i hurtowa

    sprzedaż w PLN i walutach obcych, promocje, rabaty, gazetki promocyjne, cenniki indywidualne, rabaty potransakcyjne, obsługa urządzeń fiskalnych, terminali płatniczych (Polcard), panel do sprzedaży detalicznej, obsługa przedstawicieli handlowych, obsługa KSeF

    shop

    Sprzedaż internetowa

    integracja ze sklepem internetowym Humansoft e-Sklep, platformą B2B, BaseLinker, Sellasist wysyłanie z poziomu programu produktów, import zamówień internetowych do systemu, aktualizacja stanów magazynowych

    function-6

    Zamówienia i Rezerwacje

    zapytania, oferty, zamówienia, obsługa rezerwacji, rezerwacje czasowe, bilanse zamówień, rozbudowane analizy zamówień

    function-4

    Integracja z kurierami

    integracja z kurierami m.in.: DPD Polska, INPost, FedEx, Poczta Polska, generowanie listu przewozowego, drukowanie etykiet na paczki, protokołu odbioru paczek, automatyczne zamawianie kuriera, obsługa crossellingu

    services-3

    EDI

    obsługa współpracy z sieciami handlowymi i jednostkami administracji publicznej, eksport/import dokumentów w formatach XML oraz PEPPOL, awizo wysyłki

    services-6

    CRM

    obsługa kontaktów z klientami, przydzielanie zadań, obsługa powiadomień, kalendarz zadań, statusy, priorytety

    newsletter

    Powiadomienia e-mail i sms

    obsługa cyklicznych powiadomień i raportów; tworzenie własnych powiadomień; automatyczne powiadomienia do klientów np. o realizacji zamówień, promocjach czy płatnościach

    people

    Plany sprzedaży

    konfiguracja i śledzenie wykonania planu sprzedaży pod kątem obrotów firmy lub handlowca, widoki analityczne planu sprzedaży

    services-1

    Analizy i Raporty

    analizy statystyczne, porównawcze, chodliwości, ilościowe, wartościowe, controlling sprzedaży, analizy BI

    Przenieś swoją sprzedaż na wyższy poziom

    Umów bezpłatną prezentację systemu!

    Obsługa kurierów

    Integracja programu z systemami firm kurierskich, takimi jak DPD, InPost, DHL, UPS, FedEx, Poczta Polska zapewnia szybką i wygodną obsługę wysyłania paczek, bez logowania się do witryny internetowej kuriera.

    Z poziomu systemu HermesSQL wygenerujesz list przewozowy oraz wydrukujesz etykiety na paczki, protokół odbioru paczek a nawet zamówisz kuriera.

    Sprzedaż detaliczna

    Program posiada dedykowany panel za pomocą, którego sprawnie obsłużysz klientów detalicznych.

    Umożliwia szybkie wystawienie paragonu lub faktury oraz rejestrację różnych form zapłaty – gotówka, karta, przelew itp.. Współpracuje z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych przyspieszającymi proces obsługi klientów.

    Raporty i analizy

    W systemie HermesSQL dostępnych jest wiele gotowych zestawień i analiz jak historia sprzedaży klienta, obroty klienta, analiza statystyczna sprzedaży, chodliwości i wiele innych, które będą pomocne w bieżącej pracy.

    Dodatkowo program współpracuje z aplikacją Humansoft Busieness Intelligence opartą na platformie QlikSense, która posiada gotowe analizy z zakresu controllingu sprzedaży. Dzięki nim można analizować, kontrolować i prognozować sprzedaż.

    Jeszcze więcej możliwości

    Sprzedaż w PLN i walutach

    HermesSQL zapewnia pełną obsługę procesów sprzedaży, począwszy od zarejestrowania zapytania ofertowego, oferty, zamówienia aż do wystawienia faktury.

    Realizuje  wszystkie typy transakcji handlowych występujące w obrocie krajowym i zagranicznym. Obsługuje więc: faktury krajowe, zaliczkowe, korygujące, paragony, noty handlowe, faktury eksportowe, dokumenty SAD, wewnątrzunijne faktury sprzedaży (WDT i WDU) oraz inne dokumenty złotówkowe i walutowe.

    Zamówienia i rezerwacje

    W programie ofertę przekształcisz w zamówienie klienta i zarezerwujesz towary. Rezerwację można określisz czasowo z podaniem daty i godziny blokady, po których program zwolni zarezerwowane produkty. W przypadku braku towaru na magazynie, na podstawie zamówienia klienta wygenerujesz odpowiednie zamówienie do dostawcy.

    Towar można rozchodować z magazynu wg. metody LIFO, FIFO, FEFO lub za pomocą wskazywania dostaw.

    Promocje, programy lojalnościowe

    Klienci uwielbiają promocje. Dlatego w systemie zorganizujesz akcje promocyjne stosując okresowe obniżki lub konkretne ceny na towary lub grupy asortymentowe.

    Z programu wydrukujesz także gazetki promocyjne lub wyślesz je drogą elektroniczną do klientów. System obsługuje również systemy lojalnościowe oparte na naliczaniu punktów i wymianie ich na bonusy. Do identyfikacji klientów można wykorzystać karty identyfikacyjne, które dodatkowo zbierają informacje o punktach.

    Plan sprzedaży

    W programie stworzysz plan sprzedaży na bieżący rok. Będziesz mógł na bieżąco śledzić jego realizację pod kątem obrotów firmy lub handlowca.

    Duże możliwości konfiguracji planu umożliwią dopasowanie go do przyjętej w firmie strategii sprzedaży. Plan sprzedaży dla handlowca można założyć wartościowo wg grupy towarów, jednego artykułu, grupy klientów lub wybranego odbiorcy. Wyniki realizacji planu obejrzysz na czytelnych wykresach, a w razie potrzeby, możesz je wyeksportować do Excela.

    Terminale płatnicze

    HermesSQL współpracuje z terminalami płatniczymi. Dzięki temu kwoty przesyłane są z programu do terminala bezpośrednio w procesie sprzedaży, bez potrzeby manualnego ich wprowadzania.

    Obsługuje płatności kartą, zbliżeniowe oraz za pomocą BLIK a także zwrot środków płatniczych na kartę.

    Obsługa EDI

    EDI zapewnia szybką i bezpieczną wymianę danych, którą wykorzystują m.in.: duże sieci handlowe we współpracy z dostawcami.

    Dzięki obsłudze EDI możesz w odpowiednim formacie (XML, PEPPOL) wyeksportować katalog swoich produktów, faktury sprzedaży, korekty sprzedaży, dokumenty WZ oraz zaimportować zamówienia i faktury zakupu otrzymane od marketów. Dzięki temu skracasz procedury handlowe i możesz szybciej realizować zamówienia.

     

    Integracja z BaseLinker

    Sprzedając na Allegro, Amazon, E-BAY, Empik, Erli i innych serwisach aukcyjnych Twoje zamówienia wpłyną do platformy BaseLinker, a stamtąd do systemu HermesSQL.

    W ten sposób połączysz sprzedaż z różnych kanałów on-line w jeden zautomatyzowany proces i zmniejszysz koszty ich obsługi.

    e-Sklep i Platforma B2B

    Korzystając z rozwiązań e-commerce możesz sprzedawać swoje produkty 24 godziny na dobę. Dlatego HermesSQL posiada integrację ze sklepem internetowym Humansoft e-Sklepem oraz Platformą B2B.

    Dzięki temu złożone przez klientów zamówienia wpływają bezpośrednio do systemu HermesSQL i na bieżąco aktualizują stany magazynowe oraz rozrachunki. Z kolei produkty do internetowej oferty importowane są  z programu HermesSQL.

    Powiadomienia e-mail i sms

    System automatycznych powiadomień ułatwia codzienne wykonywanie pracy. Powiadomienia możesz wykorzystać do celów własnych, pracowników oraz wysyłania informacji do klientów.

    Swoich klientów możesz powiadamiać o etapie realizacji ich zamówień, promocjach lub zaległych płatnościach. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz ich zakres do potrzeb swojej firmy.

    Opinie klientów

    System znacząco usprawnił pracę w dziale sprzedaży i magazynu, poprawiając przepływ informacji. Dzięki powiadomieniom dział handlowy zaraz po przygotowaniu towaru do wysyłki, otrzymuje automatyczne powiadomienie o konieczności wystawienia faktury.

    Jarosław Woźniczko
    Dyrektor Sprzedaży w firmie TOMEX

    HermesSQL pozwolił nam skoordynować za sobą główne obszary naszej działalności, czyli: sprzedaż, logistykę, magazyny i księgowość. Dzięki temu mamy możliwość planowania dostaw oraz śledzenia zamówień od klientów i własnych zamówień do producentów, na każdym etapie ich realizacji.

    Dariusz Droszkowski
    Prezes Zarządu Agencja Anticorr Gdańsk Sp. z o.o.

    Rekomendujemy system HermesSQL wszystkim tym firmom, które potrzebują nowoczesnych rozwiązań informatycznych do prowadzenia swojej działalności. Na co dzień korzystamy z modułów Handel i Magazyny, Zamówienia, Obsługa Transakcji walutowych i zagranicznych, obsługa przedstawicieli handlowych, Księgi Handlowej, e-Deklaracji, Środków Trwałych.

    Anna Ziarczyk
    Główna Księgowa firmy AKCES

    Dlaczego warto zainwestować w program sprzedażowy?

    Decydując się na zakup programu do obsługi firmy handlowej, możesz zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy. To fakt, ale nie jedyna zaleta wysoko funkcjonalnego oprogramowania. Programy handlowe to także sposób na optymalizację działania firmy. W naszej ofercie znajdziesz program wspomagający sprzedaż towarów, który wyposażony jest w bogatą funkcjonalność, dzięki czemu można skutecznie kontrolować działanie całej firmy. Intuicyjny interfejs, którym charakteryzują się nasze programy handlowe, poprawi efektywność zarządzania sprzedażą.

    Inwestując w nowoczesny system dla średnich firm, ułatwiasz sobie zajęcia takie jak: proces zarządzania sprzedażą, przyjmowanie towarów, obsługa rezerwacji, przygotowanie bilansów zamówień i wiele innych rutynowych zadań, które można zautomatyzować. To, co do tej pory trzeba było robić ręcznie, program do obsługi firmy handlowej wykonuje błyskawicznie, po odpowiednim skonfigurowaniu oprogramowania. Automatyzacja większości procesów komunikacyjnych pozwala skupić się na rozwijaniu pozostałych działów w Twoim przedsiębiorstwie.

    Programy dla firm handlowych to dziś element przewagi konkurencyjnej – nowoczesny system skrojony pod Twoje potrzeby bezsprzecznie usprawni mnóstwo procesów i przełoży się na szybszy rozwój, pozwalając skupić się na tych twórczych aspektach prowadzenia biznesu, których zwyczajnie nie da się zautomatyzować.

    Nasze oprogramowanie jako nowoczesny system zarządzania sprzedażą pozwala także na obsługę sklepu internetowego i współpracę z platformą B2B. Dzięki integracji z BaseLinker pozwala również masowo wystawiać towary na portalach aukcyjnych. Obsługuje programy lojalnościowe i daje duże możliwości z zakresie obsługi różnego typu promocji. Dostępne w programie narzędzia i funkcje konfiguracyjne pozwalają jak najlepiej dopasować program handlowy do Twojego biznesu. Doskonale sprawdza się w średnich firmach.

    Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i zaproponują sprawdzone oprogramowanie doskonale dopasowane do Twoich potrzeb.

     

    Zainteresował Cię nasz produkt?

    Umów bezpłatną prezentację systemu