30 lat na rynku
Humansoft ERP Produkcja

Wsparcie techniczne

Dbając o najwyższy komfort i zadowolenie klientów Humansoft, oferujemy różne formy wsparcia technicznego.

Użytkownicy naszych systemów mogą wybrać najbardziej dogodny dla siebie rodzaj pomocy i szybko uzyskać potrzebne informacje związane z obsługą funkcjonalności, aktualizacjami, czy nowymi wersjami.

Poniżej znajdziesz opisy wszystkich formy wsparcia technicznego i dostęp do ww. materiałów.

Zamów wsparcie techniczne

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Oświadczam również, że zapoznałem/zapoznałam się z polityką prywatności.
    Sprawdź dostępne formy wsparcia technicznego!
    Pomoc bezpłatna

    e-Pomoc

    Baza wiedzy Humansoft

    Stanowi najszybszy i najprostszy sposób na samodzielne znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania.

    Przygotowana przez naszych specjalistów baza wiedzy zawiera materiały omawiające szereg zagadnień z zakresu obsługi naszych systemów i programów, które każdy użytkownik może  przestudiować samodzielnie.

    Znajdują się tam również sekcja z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

    Pomoc bezpłatna

    Szkolenia online

    Filmy instruktażowe, czyli obsługa programu krok po kroku

    Nasi konsultanci na bieżąco przygotowują nowe materiały wideo, w których informują o najnowszych aktualizacjach i zmianach w systemach, a także omawiają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności systemów.

    Instrukcja w formie filmu ułatwia zrozumienie sposobu działania danej funkcjonalności systemu, ponieważ w przeciwieństwie do zdjęć i opisów nie zostawiają miejsca na domysły i niedopowiedzenia.

    Znajdą tu Państwo szeroki zakres instrukcji wideo dotyczących nowości w systemach, instrukcji  związanych z konfiguracją i obsługą modułów oraz nowych rozwiązań, a także płatnych szkoleń.

    Płatna pomoc specjalistyczna

    teleKonsultant

    Rozmowa ze specjalistą z Działu Serwisu

    Specjalistyczna pomoc telefoniczna świadczona przez doświadczonych konsultantów, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie rozwiązywania bieżących spraw związanych z pracą na naszych systemach.

    Usługa teleKonsultanta to szybka forma uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności, a także bieżący serwis każdego naszego klienta.

    Konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

    Płatna pomoc specjalistyczna

    Pomoc zdalna

    Praca bezpośrednio w systemie klienta

    Pomoc zdalna odbywa się bezpośrednio na systemie klienta. Usługa ta polega na połączeniu się z komputerem klienta dzięki wykorzystaniu rozwiązań do połączeń zdalnych (np. za pomocą programu AnyDesk), a następnie wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia oczekiwanego wsparcia.

    Usługę można wykupić na dowolną ilość godzin.

    Specjalistyczna pomoc techniczna

    Obsługa powdrożeniowa

    Stała umowa powdrożeniowa

    Opieka posprzedażowa jest ściścle związana z usługą wdrożeniową świadczoną przez Humansoft dla klientów systemu HermesSQL.

    Zawiera ona wszelkie czynności polegające na zaimplementowaniu rozwiązania, a także jego dostosowaniu do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Świadczona przez naszych doświadczonych wdrożeniowców i programistów jest realizowana na najwyższym poziomie.

    Potrzebujesz specjalistyczngo wsparcia technicznego?

    Zamów rozmowę z tele-konsultantem lub usługę pomocy zdalej