Wsparcie techniczne
Dbając o najwyższy komfort i zadowolenie klientów Humansoft, oferujemy różne formy wsparcia technicznego.
Użytkownicy naszych systemów mogą wybrać najbardziej dogodny dla siebie rodzaj pomocy i szybko uzyskać potrzebne informacje związane z obsługą funkcjonalności, aktualizacjami, czy nowymi wersjami.
Poniżej znajdziesz opisy wszystkich formy wsparcia technicznego i dostęp do ww. materiałów.
e-Pomoc
Baza wiedzy Humansoft
Stanowi najszybszy i najprostszy sposób na samodzielne znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania.
Przygotowana przez naszych specjalistów baza wiedzy zawiera materiały omawiające szereg zagadnień z zakresu obsługi naszych systemów i programów, które każdy użytkownik może przestudiować samodzielnie.
Znajdują się tam również sekcja z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Szkolenia online
Filmy instruktażowe, czyli obsługa programu krok po kroku
Nasi konsultanci na bieżąco przygotowują nowe materiały wideo, w których informują o najnowszych aktualizacjach i zmianach w systemach, a także omawiają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności systemów.
Instrukcja w formie filmu ułatwia zrozumienie sposobu działania danej funkcjonalności systemu, ponieważ w przeciwieństwie do zdjęć i opisów nie zostawiają miejsca na domysły i niedopowiedzenia.
Znajdą tu Państwo szeroki zakres instrukcji wideo dotyczących nowości w systemach, instrukcji związanych z konfiguracją i obsługą modułów oraz nowych rozwiązań, a także płatnych szkoleń.
Portal zgłoszeń
Portal działający w ramach panelu klienta Humansoft
Użytkownicy systemów Humansoft mają dostęp do portalu użytkownika, który umożliwia śledzenie nowości, pobieranie aktualizacji oraz zgłaszanie problemów.
Aby przyspieszyć i usprawnić weryfikację zgłoszeń, zaleca się szczegółowe opisanie problemu – im więcej informacji, tym łatwiejsza analiza i rozwiązanie, a także szybsza odpowiedź naszych specjalistów.
Portal umożliwia monitorowanie statusu zgłoszenia – od przyjęcia do realizacji po poprawki uwzględnione w nowej wersji oprogramowania. Do zalogowania potrzebujesz PIN i login. Jeśli nie posiadasz zadzwoń: tel: 48 389 81 50
teleKonsultant
Rozmowa ze specjalistą z Działu Serwisu
Specjalistyczna pomoc telefoniczna świadczona przez doświadczonych konsultantów, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie rozwiązywania bieżących spraw związanych z pracą na naszych systemach.
Usługa teleKonsultanta to szybka forma uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności, a także bieżący serwis każdego naszego klienta.
Konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Pomoc zdalna
Praca bezpośrednio w systemie klienta
Pomoc zdalna odbywa się bezpośrednio na systemie klienta. Usługa ta polega na połączeniu się z komputerem klienta dzięki wykorzystaniu rozwiązań do połączeń zdalnych (np. za pomocą programu AnyDesk), a następnie wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia oczekiwanego wsparcia.
Usługę można wykupić na dowolną ilość godzin.
Obsługa powdrożeniowa
Stała umowa powdrożeniowa
Opieka posprzedażowa jest ściścle związana z usługą wdrożeniową świadczoną przez Humansoft dla klientów systemu HermesSQL.
Zawiera ona wszelkie czynności polegające na zaimplementowaniu rozwiązania, a także jego dostosowaniu do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Świadczona przez naszych doświadczonych wdrożeniowców i programistów jest realizowana na najwyższym poziomie.