30 lat na rynku
25 lipca 2023
Wsparcie techniczne Humansoft – Nowa podstrona!
Humansoft Blog Wsparcie techniczne Humansoft – Nowa podstrona!
25 lipca 2023

Wsparcie techniczne Humansoft – Nowa podstrona!

Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową podstronę przedstawiającą szeroki zakres form wsparcia technicznego oferowanych przez Humansoft.

Teraz materiały wideo, szkolenia, instrukcje oraz dokumentacja systemów są dostępne dla Państwa wygodnie z jednego miejsca. Dodatkowo, za jej pośrednictwem mogą Państwo zamówić płatne formy wsparcia – np. usługę teleKonsulant czy pomoc zdalną.

Informacje na stronie podzielone są na kategorie:

Pomoc Bezpłatna
  • e-Pomoc – Baza wiedzy Humansoft – stanowi najszybszy i najprostszy sposób na samodzielne znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania. Przygotowana przez naszych specjalistów baza wiedzy zawiera materiały omawiające szereg zagadnień z zakresu obsługi naszych systemów i programów, które każdy użytkownik może  przestudiować samodzielnie. Znajduje się tam również sekcja z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
  • Szkolenia online – Filmy instruktażowe, czyli obsługa programu krok po kroku –  nasi konsultanci na bieżąco przygotowują nowe materiały wideo, w których informują o najnowszych aktualizacjach i zmianach w systemach, a także omawiają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności systemów. Instrukcja w formie filmu ułatwia zrozumienie sposobu działania danej funkcjonalności systemu, ponieważ w przeciwieństwie do zdjęć i opisów nie zostawiają miejsca na domysły i niedopowiedzenia. Znajdą tu Państwo szeroki zakres instrukcji wideo dotyczących nowości w systemach, instrukcji  związanych z konfiguracją i obsługą modułów oraz nowych rozwiązań, a także płatnych szkoleń.
Płatna Pomoc Specjalistyczna
  • teleKonsultant – Rozmowa ze specjalistą z Działu Serwisu – Specjalistyczna pomoc telefoniczna świadczona przez doświadczonych konsultantów, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie rozwiązywania bieżących spraw związanych z pracą na naszych systemach. Usługa teleKonsultanta to szybka forma uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności, a także bieżący serwis każdego naszego klienta. Konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
  • Pomoc zdalna – Praca bezpośrednio w systemie klienta – Pomoc zdalna odbywa się bezpośrednio na systemie klienta. Usługa ta polega na połączeniu się z komputerem klienta dzięki wykorzystaniu rozwiązań do połączeń zdalnych (np. za pomocą programu AnyDesk), a następnie wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia oczekiwanego wsparcia. Usługę można wykupić na dowolną ilość godzin.
  • Obsługa powdrożeniowa – Stała umowa powdrożeniowa – Opieka posprzedażowa jest ściścle związana z usługą wdrożeniową świadczoną przez Humansoft dla klientów systemu HermesSQL. Zawiera ona wszelkie czynności polegające na zaimplementowaniu rozwiązania, a także jego dostosowaniu do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Świadczona przez naszych doświadczonych wdrożeniowców i programistów jest realizowana na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do odwiedzenia strony: Wsparcie techniczne Humansoft

Przeczytaj także
26 kwietnia 2024
Wynik audytu KSeF – Nowe terminy obowiązywania!
Zobacz więcej
04 stycznia 2024
Jakie kryteria przyjąć wybierając system Business Intelligence? (wg. raportu BARC – The BI Survey)
Zobacz więcej
24 stycznia 2024
[PODCAST] Wdrożenie systemu ERP – co musisz wiedzieć, aby zakończyć wdrożenie powodzeniem? Cz. 1
Zobacz więcej