30 lat na rynku

Obsługa PPK w Systemie ERP

Obsługa PPK w Systemie ERP

Prowadzenie PPK w firmie wymaga nie tylko znajomości zasad obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych i specjalistycznej wiedzy, ale także dobrej organizacji i pilnowania wielu terminów.

Dla działów kadrowo-płacowych oznacza to jedno – dużo dodatkowych obowiązków.

Wśród nowych zadań można tu zaliczyć: odpowiednią ewidencję wymaganej dokumentacji, terminowe naliczanie i odprowadzanie comiesięcznych wpłat, cykliczne raportowanie informacji do instytucji finansowej, archiwizowanie dokumentacji i wykonanie innych czynności wynikających z prowadzenia PPK.

Dlatego ważne jest wprowadzenie dedykowanego rozwiązania informatycznego, które zautomatyzuje większość tych zadań, uporządkuje temat ewidencji i archiwizacji dokumentacji a także uprości rozliczenia z instytucją finansową. Właściwa obsługa PPK pozwoli także uniknąć dotkliwych sankcji, które przewiduje ustawodawca.

Czego się dowiem z nagrania?

Podczas specjalnego webinaru, na przykładzie systemu HermesSQL i dedykowanego modułu PPK pokazujemy jak system informatyczny pozwala zautomatyzować i uprościć czynności związane z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Z nagrania dowiesz się m.in.:

  • W jak sposób można prowadzić w programie ewidencję uczestników PPK?
  • Jak wykonać analizę kwalifikującą pracowników do PPK i automatycznie zapisać ich do PPK?
  • Jak tworzyć pojedyncze i grupowe deklaracje dla uczestników PPK?
  • Jak naliczać składki pracownika i pracodawcy na PPK?
  • Gdzie zweryfikować składki i uczestników PPK w danym okresie?
  • Jak wygenerować pliki ze składkami na PPK dla Instytucji finansowej?
  • Jak eksportować i importować dane z Instytucji Finansowej w postaci pliku .xml.

Adresaci webinarium

  • Kierownicy działów kadrowo-płacowych
  • Pracownicy działów kadrowo-płacowych i księgowo-płacowych
  • Główni księgowi
  • Właściciel firm i kadra zarządcza
Webinarium prowadzi:
Piotr Janucha – Specjalista ds. wdrożeń systemów ERP

Jest doświadczonym specjalistą w zakresie wdrażania rozwiązań kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych.

Od lat związany z branżą IT. W firmie Humansoft odpowiada za wparcie merytoryczne klientów i partnerów w tematach związanych z obsługą modułu „Kadry i Płace”, „PPK” , „Księga Handlowa” i „KPiR”. Zajmuje się także prowadzeniem szkoleń i webinariów poświęconych tej tematyce.

Czas do wydarzenia
Obejrzyj webinar!
Obsługa PPK w Systemie ERP

    Poprzez wysłanie ww. formularza wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w nim zawartych przez Humansoft Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do kontaktu w celu zapisaniu na webinarium. Zgadzam się jednocześnie na wykorzystanie w tym celu środków komunikacji elektronicznej.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu w celach marketingu produktów i usług administratora, w tym poprzez za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, poprzez podmioty przez samego administratora oraz jego partnerów handlowych. *

    Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o.. Szczegóły w "Polityce prywatności".

    Sprawdź także
    Nagranie webinaru
    07 października 2019
    JPK-VDEK – obsługa w systemach Humansoft
    Zobacz więcej
    Nagranie webinaru
    Tarcza Antykryzysowa – Obsługa w systemach informatycznych Humansoft
    Zobacz więcej
    Nie czekaj!
    Umów bezpłatną prezentację systemu!