Kalkulator ERP

    Kalkulator Systemu ERP

    Branża:

    Wielkość firmy (ilość pracowników):

    Liczba operatorów systemu:

    Zakres wdrożenia systemu ERP:

    Podaj dane kontaktowe, w celu przekazania kalkulacji





    *Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o. Szczegóły oświadczeń i obowiązki informacyjne zawarte są w czytelnej i przejrzystej formie w „Polityce prywatności”.

    Zapraszamy do przeczytania artykułu
    „Ile kosztuje system ERP?”

    Qlik Insight Bot – Analityka konwersacyjna oparta na sztucznej inteligencji

    Praca z analityką zawsze oznaczała interakcję wizualną. Ale co by było, gdybyś mógł bezpośrednio porozmawiać ze swoimi analitykami? Dzięki Qlik Insight Bot możesz to zrobić – bezpośrednio w Qlik Sense® – za pomocą narzędzi do komunikacji i współpracy, z których korzystasz na co dzień. Łatwe w użyciu narzędzia analityczne sprawiają, że więcej osób może podejmować decyzje oparte na danych.

     

    Analityka, która mówi w twoim języku

    Qlik Insight Bot oferuje szybki i łatwy sposób zadawania pytań i odkrywania wiedzy za pomocą języka naturalnego. Jest dostępny bezpośrednio w Qlik Sense za pośrednictwem popularnych narzędzi, takich jak Skype, Microsoft Teams i Slack. W odpowiedzi na każde pytanie natychmiast wyświetla odpowiednie wykresy i spostrzeżenia, w tym kluczowe wskaźniki, porównania czy prognozy. Ponadto samoucząca się sztuczna inteligencja czyni system coraz inteligentniejszym.

    Qlik Insight Bot to:

    • Silne narzędzie generowania analiz
    • Przetwarzanie i generowanie języka naturalnego (NLP / NLG)
    • Integracja kontekstowa z aplikacjami wizualnymi Qlik Sense
    • Zorientowane na użytkownika alerty dla kluczowych wskaźników KPI
    • Współpraca i udostępnianie wyników
    • Wyszukiwanie i analiza danych w wielu aplikacjach Qlik Sense równolegle
    • Dostępność za pośrednictwem popularnych narzędzi do współpracy
    • Interakcja głosowa możliwa dzięki integracji z usługami takimi jak Alexa

     

    Wypełnienie luki między analityką konwersacyjną i wizualną

    Analizy konwersacyjne zapewniają szybki i łatwy sposób zadawania pytań i odpowiadania na nie. Natomiast tam, gdzie odkrycia wizualne oferują szersze możliwości wnioskowania, często pojawiają się nowe scenariusze. W przeciwieństwie do samodzielnych produktów analitycznych NLP, Qlik Insight Bot jest w pełni zintegrowany z Qlik Sense, umożliwiając płynne przechodzenie między analizami konwersacyjnymi i wizualnymi. To Qlik® Associative Engine pozwala użytkownikom na interakcję w trakcie rozmowy i prowadzenie analizy wizualnej bez utraty kontekstu. Jest to połączenie najsilniejszych stron obu sposobów analizy.

     

    Upowszechnij dostęp do analiz i zwiększ wartość swoich danych

    Aby zachować konkurencyjność, organizacje muszą umożliwić swoim pracownikom podejmowanie lepszych decyzji przy użyciu danych. Qlik Insight Bot oferuje nowy, skuteczny sposób na udostępnianie danych i analiz dla wszystkich. Dzięki temu pozwala korzystać z wrodzonych umiejętności komunikacyjnych, aby uzyskać potrzebne informacje. Pomaga to organizacjom:

    • Docierać do większej liczby użytkowników z właściwymi danymi, niezależnie od tego, gdzie i jak pracują.
    • Zwiększać umiejętności obsługi danych i podejmowania opartych na nich decyzji na wszystkich poziomach działalności.
    • Uzyskać większą wartość z inwestycji w obszarze przetwarzania i analizy danych.

    Wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie analizy danych

     

    Według Gartnera do 2020 r. „50 procent zapytań analitycznych zostanie wygenerowanych za pomocą wyszukiwania, przetwarzania w języku naturalnym lub głosowym lub zostanie automatycznie wygenerowane”.

    Gartner Magic Quadrant for Analytics & Business Intelligence 2018