30 lat na rynku
05 marca 2019
Qlik Insight Bot ÔÇô Analityka konwersacyjna oparta na sztucznej inteligencji
Strona g┼é├│wna Blog Qlik Insight Bot ÔÇô Analityka konwersacyjna oparta na sztucznej inteligencji
05 marca 2019

Qlik Insight Bot ÔÇô Analityka konwersacyjna oparta na sztucznej inteligencji

Praca z analityk─ů zawsze oznacza┼éa interakcj─Ö wizualn─ů. Ale co by by┼éo, gdyby┼Ť m├│g┼é bezpo┼Ťrednio porozmawia─ç ze swoimi analitykami? Dzi─Öki Qlik Insight Bot mo┼╝esz to zrobi─ç ÔÇô bezpo┼Ťrednio w Qlik Sense┬« ÔÇô za pomoc─ů narz─Ödzi do komunikacji i wsp├│┼épracy, z kt├│rych korzystasz na co dzie┼ä. ┼üatwe w u┼╝yciu narz─Ödzia analityczne sprawiaj─ů, ┼╝e wi─Öcej os├│b mo┼╝e podejmowa─ç decyzje oparte na danych.

Analityka, kt├│ra m├│wi w twoim j─Özyku

Qlik Insight Bot oferuje szybki i ┼éatwy spos├│b zadawania pyta┼ä i odkrywania wiedzy za pomoc─ů j─Özyka naturalnego. Jest dost─Öpny bezpo┼Ťrednio w┬áQlik Sense┬áza po┼Ťrednictwem popularnych narz─Ödzi, takich jak Skype, Microsoft Teams i Slack. W odpowiedzi na ka┼╝de pytanie natychmiast wy┼Ťwietla odpowiednie wykresy i spostrze┼╝enia, w tym kluczowe wska┼║niki, por├│wnania czy prognozy. Ponadto samoucz─ůca si─Ö sztuczna inteligencja czyni system coraz inteligentniejszym.

Qlik Insight Bot to:

  • Silne narz─Ödzie generowania analiz
  • Przetwarzanie i generowanie j─Özyka naturalnego (NLP / NLG)
  • Integracja kontekstowa z aplikacjami wizualnymi Qlik Sense
  • Zorientowane na u┼╝ytkownika alerty dla kluczowych wska┼║nik├│w KPI
  • Wsp├│┼épraca i udost─Öpnianie wynik├│w
  • Wyszukiwanie i analiza danych w wielu aplikacjach┬áQlik Sense┬ár├│wnolegle
  • Dost─Öpno┼Ť─ç za po┼Ťrednictwem popularnych narz─Ödzi do wsp├│┼épracy
  • Interakcja g┼éosowa mo┼╝liwa dzi─Öki integracji z us┼éugami takimi jak Alexa

Wype┼énienie luki mi─Ödzy analityk─ů konwersacyjn─ů i wizualn─ů

Analizy konwersacyjne zapewniaj─ů szybki i ┼éatwy spos├│b zadawania pyta┼ä i odpowiadania na nie. Natomiast tam, gdzie odkrycia wizualne oferuj─ů szersze mo┼╝liwo┼Ťci wnioskowania, cz─Östo pojawiaj─ů si─Ö nowe scenariusze. W przeciwie┼ästwie do samodzielnych produkt├│w analitycznych NLP, Qlik Insight Bot jest w pe┼éni zintegrowany z Qlik Sense, umo┼╝liwiaj─ůc p┼éynne przechodzenie mi─Ödzy analizami konwersacyjnymi i wizualnymi. To Qlik┬« Associative Engine pozwala u┼╝ytkownikom na interakcj─Ö w trakcie rozmowy i prowadzenie analizy wizualnej bez utraty kontekstu. Jest to po┼é─ůczenie najsilniejszych stron obu sposob├│w analizy.

Upowszechnij dost─Öp do analiz i zwi─Öksz warto┼Ť─ç swoich danych

Aby zachowa─ç konkurencyjno┼Ť─ç, organizacje musz─ů umo┼╝liwi─ç swoim pracownikom podejmowanie lepszych decyzji przy u┼╝yciu danych. Qlik Insight Bot oferuje nowy, skuteczny spos├│b na udost─Öpnianie danych i analiz dla wszystkich. Dzi─Öki temu pozwala korzysta─ç z wrodzonych umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjnych, aby uzyska─ç potrzebne informacje. Pomaga to organizacjom:

  • Dociera─ç do wi─Ökszej liczby u┼╝ytkownik├│w z w┼éa┼Ťciwymi danymi, niezale┼╝nie od tego, gdzie i jak pracuj─ů.
  • Zwi─Öksza─ç umiej─Ötno┼Ťci obs┼éugi danych i podejmowania opartych na nich decyzji na wszystkich poziomach dzia┼éalno┼Ťci.
  • Uzyska─ç wi─Öksz─ů warto┼Ť─ç z inwestycji w obszarze przetwarzania i analizy danych.

Wed┼éug Gartnera do 2020 r. ÔÇ×50 procent zapyta┼ä analitycznych zostanie wygenerowanych za pomoc─ů wyszukiwania, przetwarzania w j─Özyku naturalnym lub g┼éosowym lub zostanie automatycznie wygenerowaneÔÇŁ.

Gartner Magic Quadrant for Analytics & Business Intelligence 2018

 

ewa_rut
Ewa Rut-Skrzypczak

Dyrektor Dzia┼éu Business Intelligence oraz Cz┼éonek Zarz─ůdu w firmie Humansoft.

Od ponad 20 lat zwi─ůzana zawodowo z bran┼╝─ů IT. Posiada 12 letnie do┼Ťwiadczenie w obszarze Business Intelligence. Koordynator wielu kompleksowych projekt├│w wdro┼╝eniowych system├│w Business Intelligence dla firm z bran┼╝y FMCG oraz sektora energetycznego, petrochemicznego i finansowego. Prelegentka i autorka wielu wyst─ůpie┼ä i publikacji na temat Business Intelligence.

Przeczytaj tak┼╝e
08 stycznia 2020
WIDEO: QlikView i jego gigantyczne mo┼╝liwo┼Ťci
Zobacz wi─Öcej
11 pa┼║dziernika 2022
CUSTOMER STORY: Natychmiastowe zdobywanie ┼Ťwiadomo┼Ťci biznesowej w bran┼╝y spo┼╝ywczej
Zobacz wi─Öcej
01 sierpnia 2022
Jak efektywnie analizowa─ç wyniki sprzeda┼╝y?
Zobacz wi─Öcej