Kariera kategoria: Obsługa klienta

Specjalista ds. serwisu

W Humansoft wierzymy, że pasja i zaangażowanie to najważniejsze składowe sukcesu, dlatego już od blisko 35 lat tworzymy i wdrażamy własne oprogramowania ERP, B2B, B2C oraz EDI.

Stawiamy na innowacyjność i najwyższą jakość. Naszą firmę tworzą pasjonaci technologii, entuzjaści nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biznesu, eksperci i specjaliści w swojej dziedzinie. Gwarantujemy najwyższą kulturę pracy, ciągłą edukację oraz rozwój zawodowy w firmie bez korporacyjnych nawyków.

Praca w trybie stacjonarnym w siedzibie w Radomiu

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa telefoniczna klientów
  • przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń
  • współpraca z działem wdrożeń i programistami
  • szkolenia użytkowników systemów
  • opieka powdrożeniowa klientów

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
  • podstawowa znajomość zagadnień z zakresu systemów ERP, CRM, Workflow i BI
  • znajomość zagadnień z dziedziny funkcjonowania przedsiębiorstwa (gospodarka magazynowa, księgowość, logistyka, produkcja)
  • doświadczenie pracy z klientem
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole

Mile widziana znajomość:

  • obsługa systemu HermesSQL
  • znajomości MS SQL oraz podstaw programowania
  • doświadczenie w pracy na helpdesk lub na sekretariacie
  • język angielski w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i wysokie standardy pracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę pracy
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Szkolenia wewnętrzne oraz szkolenia zewnętrzne

CV wyślij na e-mail: biuro@humansoft.pl