W Humansoft wierzymy, że pasja i zaangażowanie to najważniejsze składowe sukcesu, dlatego już od blisko 35 lat tworzymy i wdrażamy własne oprogramowania ERP, B2B, B2C oraz EDI.
Stawiamy na innowacyjność i najwyższą jakość. Naszą firmę tworzą pasjonaci technologii, entuzjaści nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biznesu, eksperci i specjaliści w swojej dziedzinie. Gwarantujemy najwyższą kulturę pracy, ciągłą edukację oraz rozwój zawodowy w firmie bez korporacyjnych nawyków.
Praca w trybie stacjonarnym w siedzibie w Radomiu
Twój zakres obowiązków:
- obsługa telefoniczna klientów
- przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń
- współpraca z działem wdrożeń i programistami
- szkolenia użytkowników systemów
- opieka powdrożeniowa klientów
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu systemów ERP, CRM, Workflow i BI
- znajomość zagadnień z dziedziny funkcjonowania przedsiębiorstwa (gospodarka magazynowa, księgowość, logistyka, produkcja)
- doświadczenie pracy z klientem
- komunikatywność
- samodzielność
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziana znajomość:
- obsługa systemu HermesSQL
- znajomości MS SQL oraz podstaw programowania
- doświadczenie w pracy na helpdesk lub na sekretariacie
- język angielski w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i wysokie standardy pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę pracy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Szkolenia wewnętrzne oraz szkolenia zewnętrzne
CV wyślij na e-mail: biuro@humansoft.pl