Automatyzacja analiz w branży FMCG
Retra, alertowanie, analizy paragonowe, analizy koszykowe
Zwiększanie produktywności w branży FMCG uzależnione jest w dużej mierze od zaangażowania konsumentów, dlatego elastyczność i efektywność to kluczowe cechy najbardziej konkurencyjnych przedsiębiorstw odnotowujących największe zyski.
Podstawą działań prowadzących do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku jest wykorzystywanie sprawdzonych narzędzi i technologii dostarczających od ręki wiarygodnych danych w zrozumiałych, intuicyjnych i łatwych w użyciu analizach.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Jak zwiększyć wyniki sprzedaży korzystając z danych przedsiębiorstwa
- Jak zwiększać marżę dzięki wiedzy zawartej w danych
- Jak mierzyć, analizować i optymalizować wyniki sprzedaży
- Jak narzędzia analityczne wspierają monitoring kluczowych wskaźników w branży FMCG
Adresaci webinarium:
- Managerowie sprzedaży
- Analitycy wsparcia sprzedaży
- Menadżerowie IT
- Dyrektorzy Obszarów Sprzedaży
- Członkowie Zarządu
Dyrektor Działu Realizacji Business Intelligence w firmie Humansoft Sp. z o.o.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanej analityki biznesowej. Jest jednym z wiodących certyfikowanych konsultantów Qlik w Polsce.
Koordynuje i realizuje największe wdrożenia Qlik Business Intelligence w naszym kraju. Jako pierwszy w Polsce przeprowadził wdrożenie z użyciem Qlik Connector Powered by SAP Netweaver.