30 lat na rynku
Automatyzacja analiz w branży FMCG
Humansoft Webinary i szkolenia Automatyzacja analiz w branży FMCG

Automatyzacja analiz w branży FMCG

Retra, alertowanie, analizy paragonowe, analizy koszykowe

Zwiększanie produktywności w branży FMCG uzależnione jest w dużej mierze od zaangażowania konsumentów, dlatego elastyczność i efektywność to kluczowe cechy najbardziej konkurencyjnych przedsiębiorstw odnotowujących największe zyski.

Podstawą działań prowadzących do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku jest wykorzystywanie sprawdzonych narzędzi i technologii dostarczających od ręki wiarygodnych danych w zrozumiałych, intuicyjnych i łatwych w użyciu analizach.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak zwiększyć wyniki sprzedaży korzystając z danych przedsiębiorstwa
  • Jak zwiększać marżę dzięki wiedzy zawartej w danych
  • Jak mierzyć, analizować i optymalizować wyniki sprzedaży
  • Jak narzędzia analityczne wspierają monitoring kluczowych wskaźników w branży FMCG

Adresaci webinarium:

  • Managerowie sprzedaży
  • Analitycy wsparcia sprzedaży
  • Menadżerowie IT
  • Dyrektorzy Obszarów Sprzedaży
  • Członkowie Zarządu
Tomasz Hyzopski
Tomasz Hyzopski

Dyrektor Działu Realizacji Business Intelligence w firmie Humansoft Sp. z o.o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanej analityki biznesowej. Jest jednym z wiodących certyfikowanych konsultantów Qlik w Polsce.

Koordynuje i realizuje największe wdrożenia Qlik Business Intelligence w naszym kraju. Jako pierwszy w Polsce przeprowadził wdrożenie z użyciem Qlik Connector Powered by SAP Netweaver.

Zobacz wszystkie wpisy autora
Czas do wydarzenia
Obejrzyj webinar!
Automatyzacja analiz w branży FMCG

    Poprzez wysłanie ww. formularza wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w nim zawartych przez Humansoft Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do kontaktu w celu zapisaniu na webinarium. Zgadzam się jednocześnie na wykorzystanie w tym celu środków komunikacji elektronicznej.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu w celach marketingu produktów i usług administratora, w tym poprzez za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, poprzez podmioty przez samego administratora oraz jego partnerów handlowych. *

    Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o.. Szczegóły w "Polityce prywatności".

    Sprawdź także
    Nagranie webinaru
    31 lipca 2024
    Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 2/2
    Zobacz więcej
    Nagranie konferencji
    17 maja 2023
    KONFERENCJA BUSINESS INTELLIGENCE 2023 cz. 1/4
    Zobacz więcej
    Nagranie webinarium
    10 kwietnia 2024
    Eksperckie Webinarium – Jak analizy wspierają prognozowanie i planowanie?
    Zobacz więcej
    Nie czekaj!
    Umów bezpłatną prezentację systemu!