Szkolenie – Kiedy wybrać sklep internetowy, a kiedy B2B?
Wg raportu Interaktywnie.com rynek e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata.
W Polsce klientów kupujących przez internet jest już ponad 15 mln i liczba ta stale rośnie. To dobra wiadomość dla właścicieli sklepów internetowych oraz firm, które w najbliższym czasie zamierzają wejść w cyfrowy handel.
Jak się okazuje, dla dużej części przedsiębiorców problem stanowi wybór właściwego rozwiązania. Producenci sklepów internetowych i platform B2B prześcigają się w dostarczaniu im nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań do sprzedaży e-commerce. Jednak kluczowe pytanie dotyczy tego, jaki rodzaj internetowej aplikacji wybrać – e-sklep czy B2B?
Czego dowiesz się z nagrania?
Z nagrania dowiesz się jakie różnice występują pomiędzy tego typu aplikacjami i czym faktycznie się różnią. Na przykładzie konkretnych rozwiązań e-commerce, na pokazujemy główne funkcjonalności e-sklepu i B2B w kontekście wykorzystania ich w e-biznesie.
Omawiamy również zastosowanie systemu ERP do prowadzenia e-sklepu i platformy B2B oraz zakres takiej współpracy. Dowiesz się więc jakie zalety niesie dla Ciebie taka współpraca. Odnosimy się również do integracji z serwisami aukcyjnymi, wyszukiwarkami cen oraz platformą BaseLinker. Dzięki temu zdobędziesz wiedzę, jaki rodzaj aplikacji powinieneś zastosować do prowadzenia swojego e-biznesu i czego oczekiwać po takiej aplikacji.
Główne tematy webinarium:
- Najważniejsze różnice pomiędzy B2B, a sklepem internetowym
- Integracja z serwisami aukcyjnymi, porównywarkami cen, platformą BaseLinker
- Zakres współpracy B2B i e-sklepu z systemem ERP