30 lat na rynku
Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 2/2
Humansoft Webinary i szkolenia Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 2/2

Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 2/2

 

Zwiększanie produktywności w branży FMCG uzależnione jest w dużej mierze od zaangażowania konsumentów, dlatego elastyczność i efektywność to kluczowe cechy najbardziej konkurencyjnych przedsiębiorstw odnotowujących największe zyski.

Podstawą działań prowadzących do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku jest wykorzystywanie sprawdzonych narzędzi i technologii dostarczających od ręki wiarygodnych danych w zrozumiałych, intuicyjnych i łatwych w użyciu analizach.

Dobrze wdrożony system Business Intelligence już w kilka sekund potrafi znaleźć i wskazać potrzebne informacje. Dostarcza jedno źródło prawdy.  Wiarygodne i aktualne dane są w nim zawsze łatwo dostępne. Zapewnia wydajność analiz niezależnie od ilości wykorzystanych danych źródłowych. Skraca czas przygotowywania raportów do zera. Dane potrzebne do analizy i podejmowania decyzji są dostępne od razu. Poza automatycznie generowanymi raportami dane są gotowe do pracy w dynamicznych analizach pozwalając na zgłębianie ich od ogółu do szczegółu.

Wykonanie sprzedaży jest analizowane w zestawieniu z planem sprzedaży, wymiernie wspiera tworzenie zapotrzebowania na produkcję. Na pierwszy rzut oka widać gdzie jest 80% przychodu i co zrobić, żeby zwiększyć marżę?

 

Znajdź sedno problemu, przeanalizuj go głębiej i napraw go z poziomu od dołu do góry. W ten sposób można znaleźć trwałe rozwiązanie.

 

Z nagrania konferencji dowiesz się:

  • Jak zwiększać wyniki sprzedaży korzystając z danych przedsiębiorstwa?
  • Jak zwiększać marżę dzięki wiedzy zawartej w danych?
  • Jak mierzyć, analizować i optymalizować wyniki sprzedaży?
  • Jak narzędzia analityczne wspierają monitoring promocji oraz realizacji umów handlowych?

 

W drugiej części omawiamy:

Automatyzację analiz w branży FMCG. Monitoring promocji, ocena efektywności akcji promocyjnych. Analizy paragonowe. Ogromna wydajność przeliczeń dużych zbiorów danych.

  • Platformę Business Intelligence jako silnik do szybkich przeliczeń skomplikowanych algorytmów i dużych zbiorów danych
  • Case study Klientów

oraz

Automatyzację rozliczeń upustów i bonusów w ramach umów partnerskich dla producentów i sieci handlowych dzięki wsparciu przeliczeń skomplikowanych algorytmów oraz dużych zbiorów danych.

  • Platformę Business Intelligence jako silnik do szybkich przeliczeń skomplikowanych algorytmów i dużych zbiorów danych
  • Platformę Business Intelligence jako źródło danych
  • Platformę Business Intelligence jako API do automatyzacji i robotyzacji procesów
  • Case study rozliczania RETR

 

Natomiast w pierwszej części omówiliśmy:

Jak przejść od dashbordów do szczegółowej analityki – drill- down.

  • Czy analizy mogą odpowiadać na wszystkie nasze pytania, nawet te których jeszcze nie zadaliśmy?
  • Czy analizy potrafią pokazywać odpowiedzi alternatywne do naszych zapytań?
  • Czy możemy odkrywać w analizach informację o tym co się nie wydarzyło?

Oraz przedstawiamy:

Dynamiczne, skrajnie elastyczne analizy sprzedaży z danymi szczegółowymi:

  • Analiza sprzedaży w porównaniu do planu
  • Analizy „Co, jeśli” (What if) – symulacje marży.
  • ANALIZY L4L
  • Mobilne skrajnie elastyczne modele analityczne z zawsze aktualnymi danymi.

 

Nagranie pierwszej części dostępne jest TUTAJ.

 

Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie!
Ewa Rut-Skrzypczak
Prelegent
Ewa Rut-Skrzypczak

Dyrektor Działu Business Intelligence oraz Członek Zarządu w firmie Humansoft.

Od ponad 20 lat związana zawodowo z branżą IT. Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze Business Intelligence. Koordynator wielu kompleksowych projektów wdrożeniowych systemów Business Intelligence dla firm z branży FMCG oraz sektora energetycznego, petrochemicznego i finansowego. Prelegentka i autorka wielu wystąpień i publikacji na temat Business Intelligence.

Zobacz wszystkie wpisy autora
Tomasz Hyzopski
Prelegent
Tomasz Hyzopski

Dyrektor Działu Realizacji Business Intelligence w firmie Humansoft Sp. z o.o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanej analityki biznesowej. Jest jednym z wiodących certyfikowanych konsultantów Qlik w Polsce.

Koordynuje i realizuje największe wdrożenia Qlik Business Intelligence w naszym kraju. Jako pierwszy w Polsce przeprowadził wdrożenie z użyciem Qlik Connector Powered by SAP Netweaver.

Zobacz wszystkie wpisy autora
Czas do wydarzenia
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie
Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 2/2

    Poprzez wysłanie ww. formularza wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w nim zawartych przez Humansoft Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do kontaktu w celu zapisaniu na webinarium. Zgadzam się jednocześnie na wykorzystanie w tym celu środków komunikacji elektronicznej.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu w celach marketingu produktów i usług administratora, w tym poprzez za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, poprzez podmioty przez samego administratora oraz jego partnerów handlowych. *

    Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o.. Szczegóły w "Polityce prywatności".

    Sprawdź także
    Zapisz się na webinar!
    30 października 2024
    Webinar – Wiarygodne dane to lepsze decyzje. Jak Qlik Sense i AI Qlik Answers zapewniają przewagę konkurencyjną?
    Zobacz więcej
    Nagranie konferencji
    08 kwietnia 2022
    Konferencja Business Intelligence 2022 – Część I
    Zobacz więcej
    Nagranie webinarium
    10 kwietnia 2024
    Eksperckie Webinarium – Jak analizy wspierają prognozowanie i planowanie?
    Zobacz więcej
    Nie czekaj!
    Umów bezpłatną prezentację systemu!