Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 1/2
Zwiększanie produktywności w branży FMCG uzależnione jest w dużej mierze od zaangażowania konsumentów, dlatego elastyczność i efektywność to kluczowe cechy najbardziej konkurencyjnych przedsiębiorstw odnotowujących największe zyski.
Podstawą działań prowadzących do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku jest wykorzystywanie sprawdzonych narzędzi i technologii dostarczających od ręki wiarygodnych danych w zrozumiałych, intuicyjnych i łatwych w użyciu analizach.
Dobrze wdrożony system Business Intelligence już w kilka sekund potrafi znaleźć i wskazać potrzebne informacje. Dostarcza jedno źródło prawdy. Wiarygodne i aktualne dane są w nim zawsze łatwo dostępne. Zapewnia wydajność analiz niezależnie od ilości wykorzystanych danych źródłowych. Skraca czas przygotowywania raportów do zera. Dane potrzebne do analizy i podejmowania decyzji są dostępne od razu. Poza automatycznie generowanymi raportami dane są gotowe do pracy w dynamicznych analizach pozwalając na zgłębianie ich od ogółu do szczegółu.
Wykonanie sprzedaży jest analizowane w zestawieniu z planem sprzedaży, wymiernie wspiera tworzenie zapotrzebowania na produkcję. Na pierwszy rzut oka widać gdzie jest 80% przychodu i co zrobić, żeby zwiększyć marżę?
Znajdź sedno problemu, przeanalizuj go głębiej i napraw go z poziomu od dołu do góry. W ten sposób można znaleźć trwałe rozwiązanie.
Z nagrania konferencji dowiesz się:
- Jak zwiększać wyniki sprzedaży korzystając z danych przedsiębiorstwa?
- Jak zwiększać marżę dzięki wiedzy zawartej w danych?
- Jak mierzyć, analizować i optymalizować wyniki sprzedaży?
- Jak narzędzia analityczne wspierają monitoring promocji oraz realizacji umów handlowych?
W pierwszej części omawiamy:
Jak przejść od dashbordów do szczegółowej analityki – drill- down.
- Czy analizy mogą odpowiadać na wszystkie nasze pytania, nawet te których jeszcze nie zadaliśmy?
- Czy analizy potrafią pokazywać odpowiedzi alternatywne do naszych zapytań?
- Czy możemy odkrywać w analizach informację o tym co się nie wydarzyło?
Oraz przedstawiamy:
Dynamiczne, skrajnie elastyczne analizy sprzedaży z danymi szczegółowymi:
- Analiza sprzedaży w porównaniu do planu
- Analizy „Co, jeśli” (What if) – symulacje marży.
- ANALIZY L4L
- Mobilne skrajnie elastyczne modele analityczne z zawsze aktualnymi danymi.
W drugiej części omówimy:
Automatyzację analiz w branży FMCG. Monitoring promocji, ocena efektywności akcji promocyjnych. Analizy paragonowe. Ogromna wydajność przeliczeń dużych zbiorów danych.
- Platformę Business Intelligence jako silnik do szybkich przeliczeń skomplikowanych algorytmów i dużych zbiorów danych
- Case study Klientów
oraz
Automatyzację rozliczeń upustów i bonusów w ramach umów partnerskich dla producentów i sieci handlowych dzięki wsparciu przeliczeń skomplikowanych algorytmów oraz dużych zbiorów danych.
- Platformę Business Intelligence jako silnik do szybkich przeliczeń skomplikowanych algorytmów i dużych zbiorów danych
- Platformę Business Intelligence jako źródło danych
- Platformę Business Intelligence jako API do automatyzacji i robotyzacji procesów
- Case study rozliczania RETR
Część druga zostanie opublikowana wkrótce.
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie!
Dyrektor Działu Business Intelligence oraz Członek Zarządu w firmie Humansoft.
Od ponad 20 lat związana zawodowo z branżą IT. Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze Business Intelligence. Koordynator wielu kompleksowych projektów wdrożeniowych systemów Business Intelligence dla firm z branży FMCG oraz sektora energetycznego, petrochemicznego i finansowego. Prelegentka i autorka wielu wystąpień i publikacji na temat Business Intelligence.
Dyrektor Działu Realizacji Business Intelligence w firmie Humansoft Sp. z o.o.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanej analityki biznesowej. Jest jednym z wiodących certyfikowanych konsultantów Qlik w Polsce.
Koordynuje i realizuje największe wdrożenia Qlik Business Intelligence w naszym kraju. Jako pierwszy w Polsce przeprowadził wdrożenie z użyciem Qlik Connector Powered by SAP Netweaver.