30 lat na rynku
Automatyzacja analiz w branży FMCG
Humansoft Webinary i szkolenia Automatyzacja analiz w branży FMCG

Automatyzacja analiz w branży FMCG

Retra, alertowanie, analizy paragonowe, analizy koszykowe

Zwiększanie produktywności w branży FMCG uzależnione jest w dużej mierze od zaangażowania konsumentów, dlatego elastyczność i efektywność to kluczowe cechy najbardziej konkurencyjnych przedsiębiorstw odnotowujących największe zyski.

Podstawą działań prowadzących do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku jest wykorzystywanie sprawdzonych narzędzi i technologii dostarczających od ręki wiarygodnych danych w zrozumiałych, intuicyjnych i łatwych w użyciu analizach.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak zwiększyć wyniki sprzedaży korzystając z danych przedsiębiorstwa
  • Jak zwiększać marżę dzięki wiedzy zawartej w danych
  • Jak mierzyć, analizować i optymalizować wyniki sprzedaży
  • Jak narzędzia analityczne wspierają monitoring kluczowych wskaźników w branży FMCG

Adresaci webinarium:

  • Managerowie sprzedaży
  • Analitycy wsparcia sprzedaży
  • Menadżerowie IT
  • Dyrektorzy Obszarów Sprzedaży
  • Członkowie Zarządu
Tomasz Hyzopski
Tomasz Hyzopski

Dyrektor Działu Realizacji Business Intelligence w firmie Humansoft Sp. z o.o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanej analityki biznesowej. Jest jednym z wiodących certyfikowanych konsultantów Qlik w Polsce.

Koordynuje i realizuje największe wdrożenia Qlik Business Intelligence w naszym kraju. Jako pierwszy w Polsce przeprowadził wdrożenie z użyciem Qlik Connector Powered by SAP Netweaver.

Zobacz wszystkie wpisy autora
Czas do wydarzenia
Obejrzyj webinar!
Automatyzacja analiz w branży FMCG

    Poprzez wysłanie ww. formularza wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w nim zawartych przez Humansoft Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do kontaktu w celu zapisaniu na webinarium. Zgadzam się jednocześnie na wykorzystanie w tym celu środków komunikacji elektronicznej.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu w celach marketingu produktów i usług administratora, w tym poprzez za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, poprzez podmioty przez samego administratora oraz jego partnerów handlowych. *

    Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o.. Szczegóły w "Polityce prywatności".

    Sprawdź także
    Nagranie konferencji
    12 października 2021
    Konferencja Business Intelligence 2021
    Zobacz więcej
    Nagranie webinaru
    16 lipca 2024
    Konferencja Business Intelligence 2024 Sztuka analizy danych. Jak odkryć to, co ukryte w danych? Część 1/2
    Zobacz więcej
    Nagranie konferencji
    08 kwietnia 2022
    Konferencja Business Intelligence 2022 – Część I
    Zobacz więcej
    Nie czekaj!
    Umów bezpłatną prezentację systemu!