30 lat na rynku
25 września 2024
Usprawnij swoją sprzedaż online z Integratorem BaseLinker!
Humansoft Blog Usprawnij swoją sprzedaż online z Integratorem BaseLinker!
25 września 2024

Usprawnij swoją sprzedaż online z Integratorem BaseLinker!

Jeśli sprzedają Państwo na platformach takich jak Allegro, Amazon, E-BAY, Empik, Erli itp. lub w sklepie internetowym, mamy rozwiązanie, które uprości obsługę zamówień i zwiększy efektywność pracy. Poznajcie moduł Integrator BaseLinker dostępny dla systemów HermesSQL i Corax!

Jak działa Moduł Integrator BaseLinker?

Integrator BaseLinker automatycznie importuje zamówienia z platformy BaseLinker bezpośrednio do HermesSQL lub Corax. Dzięki tej integracji zamówienia z różnych marketplace’ów i sklepów internetowych trafią bezpośrednio do Państwa systemu, eliminując potrzebę manualnej obsługi.

Co zyskujesz dzięki integracji z BaseLinker?

  • Przyspieszenie realizacji zamówień: Automatyczny import zamówień pozwala na sprawniejszą i szybszą obsługę klientów jak nigdy dotąd!
  • Łatwe wystawianie produktów: Eksport kartotek produktów z systemu HermesSQL lub Corax umożliwia szybkie i bezproblemowe wystawianie produktów na aukcjach oraz w sklepach internetowych. Eksportujesz produkty i od razu zaczynasz ich sprzedaż!
  • Aktualne ceny i stany magazynowe: Integracja umożliwia synchronizację cen i stanów magazynowych w czasie rzeczywistym, co pozwoli Ci uniknąć problemów związanych z nieaktualnymi cenami i brakami w magazynie.
  • Oszczędność czasu i eliminacja błędów: Automatyzacja procesów wprowadzania zamówień do systemu HermesSQL lub Corax oraz wprowadzania produktów do BaseLinker wyeliminuje ryzyko błędów i znacząco zaoszczędzi Twój czas!
baselinker2

Zachęcamy do zakupu modułu Integrator BaseLinker i zrewolucjonizowania sposobu, w jaki obsługujesz sprzedaż online! Od dziś zacznij łatwiej wystawiać produkty na aukcjach i sklepie internetowym oraz szybciej realizować zamówieni swoich klientów!

Skontaktuj się ze swoim partnerem handlowym lub zamów moduł bezpośrednio w Humansoft.

kamila pacholec
Autorka wpisu
Kamila Pacholec

Kierownik Działu E-commerce

Z firmą Humansoft związana jest od 2016 roku. Zajmuje się sprzedażą i wdrożeniem sklepu internetowego oraz platformy B2B. Obie aplikacje wdraża w ścisłej integracji z systemem ERP. Bierze czynny udział w rozwoju sklepu internetowego oraz platformy B2B. Na bieżąco śledzi zmiany w przepisach dotyczące obu rozwiązań. Na co dzień współpracuje z zespołem programistów oraz wdrożeniowców, jak również z Partnerami Biznesowymi Humansoft.

Zobacz wszystkie wpisy autora
Przeczytaj także
14 lipca 2018
Portal Pracowniczy – Kolejna nowość w ofercie!
Zobacz więcej
04 stycznia 2024
Jakie kryteria przyjąć wybierając system Business Intelligence? (wg. raportu BARC – The BI Survey)
Zobacz więcej
22 czerwca 2022
Nowości w ofercie! Enovatio Workflow i Enovatio Projects
Zobacz więcej