Humansoft Analizy Sprzedaży
Elastyczne i wydajne analizy danych z SAP, Oracle, Dynamics oraz innych dowolnych systemów
Humansoft Analizy Sprzedaży to kompletna aplikacja przeznaczona do śledzenia, kontrolowania i prognozowania procesów sprzedaży. W oparciu o dane zaimportowane z dowolnego systemu błyskawicznie przekształca pożądane informacje w korzyść biznesową.
Automatyzacja analiz sprzedażowych
Efektywne monitorowanie sprzedaży oraz podejmowanie trafnych decyzji biznesowych wymaga precyzyjnej analizy ogromnego zbioru danych oraz stałego kontrolowania ewentualnych odchyleń.
Kluczowym czynnikiem jest czas – im szybsze wyłapanie trendów czy nieprawidłowości, tym szybsza reakcja. Nie da się tego osiągnąć bez automatyzacji, którą gwarantuje Aplikacja Humansoft Analizy Sprzedaży. Ogromna wydajność rozwiązania pozwala na analizę szczegółowych danych, w tym danych historycznych, z wielu systemów w jednym miejscu.
Analizy sprzedaży są najprawdopodobniej najczęściej wykonywanymi analizami danych i wszystkie z nich mają jeden wspólny cel – zwiększenie wolumenu sprzedaży. Warto więc być krok dalej wykorzystując odpowiednie narzędzia.
Kluczowe zestawienia – Humansoft Analizy Sprzedaży:
- Szczegółowa analiza sprzedaży w rozbiciu na kanały sprzedaży
- Sprzedaż w podziale na: grupy produktowe, brandy, subbrandy, produkty w powiązaniu z kanałami sprzedaży
- Analizy struktury sprzedaży według: kanałów sprzedaży, handlowców, dostawców, podziału geograficznego
- Analiza szczegółowego wykonania w porównaniu do planu oraz wykonania z roku poprzedniego
- Analiza odchyleń – zestawienia wyników w porównaniu z założonym budżetem lub planem
- Analiza „Co jeśli” („What if”) – symulacje wspierające podejmowanie decyzji
- Analiza szczegółowych danych z bieżącego okresu z danymi historycznymi np. tydzień do tygodnia, miesiąc do miesiąca, rok do roku
Poznanie potrzeb konsumenta
Kluczowa wiedza:
- Jak zmieniają się preferencje produktowe klientów?
- Jaką ofertę przygotować by nie była oderwana od realnego popytu?
- Jak zoptymalizować działania by efektywnie trafiać z produktami do poszczególnych kanałów sprzedaży?
Analizy Sprzedaży Humansoft dostarczają tę niezbędną wiedzę błyskawicznie. Nasze rozwiązania mają na celu wymierne wsparcie w planowaniu sprzedaży, estymacji sprzedaży, realizacji zamówień i dostaw oraz planów produkcyjnych. Z naszych rozwiązań korzystają nie tylko firmy produkcyjne praktycznie z każdej branży, ale także dystrybutorzy i detaliści.
Nasi klienci, między innymi menadżerowie sprzedaży odpowiedzialni za efektywność pracy przedstawicieli handlowych mają wgląd w kluczowe informacje. Dzięki Analizom Sprzedaży Humansoft monitorują operacje sprzedażowe, rankingi sprzedaży, najpopularniejsze transakcje oraz istotną wydajność nie tylko zespołu, ale także wszystkich powyższych procesów.
Z perspektywy biznesu, nasi klienci otrzymują gotowe raporty, dzięki którym efektywnie monitorują sprzedaż oraz podejmują trafne decyzje biznesowe wymagające precyzyjnej analizy oraz stałego kontrolowania ewentualnych odchyleń.
Korzyści z wdrożenia
Aplikacji Humansoft Analizy Sprzedaży:
- szybki dostęp do wszystkich danych sprzedażowych
- drążenie danych od ogółu do szczegółu
- pewność jakości i poprawności danych
- bieżąca aktualizacja, praca na zawsze aktualnych danych
- dostęp do danych historycznych
- przeliczenia danych ad-hoc
- możliwość prognozowania sprzedaży
- łatwe wyłapanie trendów czy anomalii
- szybki dostęp poprzez urządzenia mobilne
- dane pochodzące z różnych systemów w jednym miejscu
- otwarty kod źródłowy, gotowy do samodzielnego rozwoju i utrzymania
Realizacja indywidualnych preferencji
i potrzeb
Personalizacja aplikacji
Bardzo szybko, bo już w ciągu kilku dni Aplikacja Humansoft Analizy Sprzedaży może zostać dostosowana do pracy, bazując na danych z dowolnego innego systemu ERP, bazy danych lub programu sprzedaży używanego w przedsiębiorstwie. Dla systemów SAP aplikacja posiada natywny, certyfikowany konektor, który pobiera dane tylko do odczytu.
Co więcej, Aplikacja Humansoft Analizy Sprzedaży może zostać rozbudowana o specjalistyczne analizy np. dla danej branży.
„System Qlik wdrożyliśmy w trakcie migracji systemu sprzedażowego co pozwoliło nam na bieżąco analizować dane z obydwu systemów w jednym miejscu. W Qlik dynamicznie analizujemy miliardy rekordów danych ze szczegółowością do pojedynczej pozycji na paragonie.”
Maciej Grobelny, Dyrektor Działu IT, DINO POLSKA S.A.