Planowanie i Harmonogramowanie Produkcji – Odcinek 8 z serii Zarządzanie Produkcją. System ERP w Praktyce.
W ramach obecnego bloku tematycznego Serii „Zarządzanie Produkcją. System ERP w praktyce” omawiamy kluczowe aspekty planowania i harmonogramowania produkcji w systemach ERP.
W tym odcinku Grzegorz Domagała, Koordynator ds. wdrożeń ERP i WMS w firmie Humansoft, odpowiada na pytanie: „W jakim zakresie system ERP wspiera harmonogramowanie produkcji?”.
Za tydzień ruszamy z nowym blokiem tematycznym poświęconym tworzeniu zleceń produkcyjnych w systemie ERP. Poprowadzi go Izabella Ziętek, Koordynator ds. wdrożeń systemów ERP. W swoim pierwszym wystąpieniu wyjaśni: „Co należy przygotować, aby stworzyć zlecenie produkcyjne w systemie ERP?”.
Zapraszamy do obejrzenia 8 odcinka!
W poprzednich odcinkach, zostały omówione zagadnienia:
Planowanie i harmonogramowanie produkcji
- Czym różni się proces planowania od harmonogramowania produkcji?
- Na podstawie jakich danych w systemie ERP może powstać plan produkcyjny?
- Co jest wynikiem planu produkcyjnego w systemie ERP?
- W jakim zakresie system ERP wspiera harmonogramowanie produkcji?
Technologia BOM
- Jak wprowadzić technologię do systemu ERP?
- Jak dostosować technologię w systemie ERP do specyficznych zleceń produkcyjnych?
- Czy na podstawie technologii można określić planowany koszt wytworzenia wyrobu?
- Czy jest możliwy import technologii z pliku Excel do systemu ERP ?
Wszystkie zagadnienia omawiamy na przykładzie Systemu ERP HermesSQL.
Koordynator ds. wdrożeń Systemów ERP, WMS
Posiada długoletnie doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań ERP w następujących zakresach: Magazyn, Logistyka, Aplikacje mobilne (Mobilny Magazynier), Rozwiązania WMS, Sprzedaż, Zakupy, Finanse i Księgowość.
Prowadzi projekty wdrożeń modułów systemu ERP HermesSQL związanych zarówno z wdrożeniem podstawowej funkcjonalności, jak też z projektowaniem, układaniem, testowaniem i wdrażaniem indywidualnych rozwiązań dla klientów końcowych. W swojej karierze spotykał się z bardzo szerokim zakresem klientów – od firm kilkuosobowych, po firmy produkcyjno – handlowe zatrudniające powyżej 1000 pracowników, jak również markety.