Oprogramowanie dla mikro firm i jednoosobowych działalności
MiniCorax - Program dla Mikrofirm
MiniCorax to popularny i tani program informatyczny dla mikro firm oraz nowo powstałych podmiotów gospodarczych, usprawniający fakturowanie oraz obieg dokumentów. Jego zaletą jest prosta obsługa i przejrzystość.
- Szybkie wystawianie i rozliczanie faktur
- Rejestracja zamówień od klientów
- Obsługa magazynu i inwentaryzacji
- Rozrachunki z Urzędami, wysyłka plików JPK
- Współpraca z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych
MiniCorax
O systemie
MiniCorax służy do wystawiania i rejestracji faktur sprzedaży, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur zakupu, korekt i innych dokumentów w PLN związanych ze sprzedażą i zakupem towarów oraz faktur.
Umożliwia prowadzenie kas i rachunków bankowych. Pomaga w prowadzeniu rozrachunków z kontrahentami, kontrolując stan należności i zobowiązań. Wystawia wezwania do zapłat oraz noty odsetkowe. Pozwala na szybkie rozliczenia z Urzędem Skarbowym.
Ułatwia również prowadzenie gospodarki magazynowej. Pozwala kontrolować stany magazynowe oraz ułatwia inwentaryzację. Dostarcza prostych w użyciu analiz mierzących chodliwość towarów, obroty z odbiorcami i dostawcami oraz przedstawia historię sprzedaży i zakupów towarów.
MiniCorax jako kompleksowy program do pełnej obsługi mikro firmy posiada także moduły przeznaczone do prowadzenia księgowości, kadr i płac, środków trwałych oraz zarządzania usługami i małą produkcją (kompletacja wyrobów). Współpracuje również z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz posiada integrację ze sklepem internetowym – Humansoft e-Sklep.
Program MiniCorax dostępny jest także w atrakcyjnych pakietach promocyjnych!
Z systemu MiniCorax korzysta kilka tysięcy mikro firm. Program zyskał uznanie wielu właścicieli i przedsiębiorców oraz zwykłych użytkowników, dzięki
- łatwej i wygodnej obsłudze
- dopasowanym do potrzeb mikro firm rozwiązaniom
- możliwości rozbudowy o kolejne moduły
- kompleksowej obsłudze firmy za pomocą jednego programu
- licencji programu na własność firmy
MiniCorax
Moduły programu
MiniCorax to program zintegrowany. Dzięki temu pracując na jednym systemie możesz zarządzać całą swoją firmą. Zakres modułów dobierasz do swoich obecnych potrzeb i w każdej chwili możesz dokupić kolejne moduły z oferty naszego programu.
- Sprzedaż i Magazyny – główny moduł programu
Zawiera funkcjonalności do obsługi sprzedaży, rejestracji zakupów, prowadzenia magazynów, rozrachunków z klientami i odbiorcami, rozliczeń z US oraz prowadzenia kas i rachunków bankowych. Wyposażony jest w gotowe do użycia analizy dotyczące sprzedaży/zakupu towarów, stanów magazynowych oraz obrotów z klientami. - Książka Przychodów i Rozchodów
Moduł do prowadzenia małej księgowości. Bazuje na dokumentach sprzedaży, zakupu oraz innych dokumentach pochodzących z modułu głównego. Automatyzuje czynności związane z księgowaniem dokumentów. Posiada generator deklaracji podatkowych pozwalających na comiesięczną kontrolę przychodów i kosztów działalności firmy. - Księga Handlowa
Umożliwia księgowanie dokumentów przeniesionych z modułu głównego oraz Kadr i Płac i Środków trwałych. Kontroluje wskazane do zaksięgowania dokumenty pod względem rachunkowym i bilansowym. Umożliwia generowanie sprawozdań księgowych, w tym m.in.: „Bilansu”, Rachunku wyników”, „Rachunku Przepływu Pieniężnego – Cash Flow” oraz tworzy deklaracje PIT5 i CIT2. - Środki Trwałe
Moduł do rejestracji środków trwałych, niskocennych składników majątku, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczania umorzeń i amortyzacji. - Kadry i Płace
Moduł do prowadzenia kadr, naliczania wynagrodzeń oraz sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia ewidencję umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło. Kontroluje stan urlopów. Współpracuje z programem „Płatnik”. Obsługuje e-Deklaracje. - Serwis i usługi
Praktyczny moduł do prowadzenia ewidencji usług związanych z naprawami gwarancyjnymi, pogwarancyjnymi, usług budowlanych, instalacyjnych oraz rejestracji związanych z nimi kosztów. Pozwala kontrolować terminy realizacji zleceń usługowych oraz poszczególnych ich etapów. Tworzy bilans zlecenia, czyli tzw. rachunek kosztów i przychodów zlecenia. - Produkcja/kompletacja
Moduł przeznaczony do wspomagania produkcji opartej na kompletacji wyrobów. Umożliwia wyprodukowanie wyrobu, a w razie potrzeby wykonanie demontażu i zwrotu surowców na magazyn. Pozwala dokonać wyceny wyrobu w cenie ewidencyjnej lub wg ceny zakupu składników.
Z systemu MiniCorax korzysta kilka tysięcy mikro firm. Program zyskał uznanie wielu właścicieli i przedsiębiorców oraz zwykłych użytkowników, dzięki
- łatwej i wygodnej obsłudze
- dopasowanym do potrzeb mikro firm rozwiązaniom
- możliwości rozbudowy o kolejne moduły
- kompleksowej obsłudze firmy za pomocą jednego programu
- licencji programu na własność firmy
Wybierz i dopasuj moduły do swoich potrzeb!
Sprzedaż i Magazyny – główny moduł
Mała Księgowość - KPiR
Pełna Księgowość - Księga Handlowa
Środki Trwałe
Kadry i Płace
Produkcja/kompletacja
Serwis i Usługi
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza
Sklep Internetowy - Humansoft e-Sklep
Sprzedaż i Magazyny – główny moduł
Mała Księgowość - KPiR
Pełna Księgowość - Księga Handlowa
Środki Trwałe
Kadry i Płace
Produkcja/kompletacja
Serwis i Usługi
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza
Sklep Internetowy - Humansoft e-Sklep
Opinie klientów
Nasze programy dostępne są w sieci regionalnych partnerów handlowych, która liczy blisko 100 autoryzowane firmy informatyczne, zlokalizowane na terenie całego kraju. Dzięki temu zakupisz system również w Twoim regionie!
Nasi partnerzy handlowi po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą także profesjonalną pomoc w wyborze odpowiednich modułów oraz usługi wdrożeniowe i serwisowe.
Program dla mikroprzedsiębiorstw: księga przychodów i rozchodów i faktury VAT pod pełną kontrolą
Oferowany przez nas nowoczesny program dla mikroprzedsiębiorstw to znakomite rozwiązanie w przypadku mikrofirm czy jednoosobowej działalności gospodarczej, usprawniające codzienne zarządzanie firmą. Inwestując w kompletny software, otrzymujesz oprogramowanie księgowe umożliwiające sprawne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, zarządzanie tzw. małą produkcją (nowoczesnych program pozwala zadbać między innymi o kompletowanie produktów), oraz pomagające w sprawnej obsłudze klientów i prowadzeniu efektywnej sprzedaży.
Jakiego wsparcia potrzebują kilkuosobowe firmy od programów księgowych?
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że kilkuosobowe firmy wymagają wsparcia w innych obszarach, niż ma to miejsca w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej. Dla niektórych firm najważniejsze jest, by osiągnąć sukces w sprawnej obsłudze klientów — w przypadku takiego przedsiębiorstwa należy postawić na nowoczesny program wspierający obsługę sprzedaży, który w krótkim czasie oraz łatwy sposób ułatwi kontakt z klientami. Z kolei w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej, której właściciel dąży do samodzielnego prowadzenia księgowości lepiej zaoferować kompletny program księgowy, którego funkcjonalności pozwolą przeprowadzić sprawne wystawianie faktur, obliczyć wysokość ryczałtu ewidencjonowanego czy przychodów ewidencjonowanych bądź przekalkulować podatek dochodowy.
Pomoc w prowadzeniu efektywnej sprzedaży dla jednoosobowej działalności gospodarczej
Niezależnie od tego, czy interesują Cię programy księgowe do sprawnego fakturowania, czy też zależy Ci na oprogramowaniu wspierającym w prowadzeniu efektywnej sprzedaży z poziomu aplikacji, możesz liczyć na to, że wszystkie funkcjonalności, jakie oferuje system dla mikrofirm, cechuje intuicyjna obsługa. Jeżeli jeszcze nie jesteś pewien, jak program księgowy z opcją obsługi księgi przychodów i rozchodów może Ci pomóc osiągnąć sukces i wesprzeć codzienne zarządzanie, zobacz programy w akcji podczas darmowego dema. Zadbaj o prowadzenie rzetelnej dokumentacji księgi przychodów i rozchodów oraz sprawną obsługę sprzedaży i sprawdź darmową demonstrację dla firm rozliczających faktury VAT, oraz innych przedsiębiorstw jeszcze dzisiaj!