Sprzedaż i magazyny
Corax automatyzuje procesy sprzedaży i obsługi klientów. Współpracuje ze sklepem internetowym Humansoft e-Sklep, Platformą B2B, EDI i BaseLinker. Pozwala efektywnie zarządzać gospodarką magazynową i zwiększyć wydajność pracy na magazynach.
Dzięki wbudowanym analizom, systemowi powiadomień oraz wielu praktycznym funkcjom jest nieocenionym narzędziem pracy w każdym dziale sprzedaży i obsługi magazynów.
Najważniejsze funkcje
Obsługa klienta
- Łatwe prowadzenie kartotek klientów
- Szybka rejestracja kontrahenta – możliwość pobrania danych firmy z bazy GUS
- Mechanizm sprawdzania statusu podatnika VAT
- Możliwość przypisania kontrahentowi poziomów cen, zestawu rabatów, form i terminu płatności, limitu kredytu, akwizytora, trasy, oddziałów kontrahenta i osób do kontaktu
- Kontrola limitu kredytu kupieckiego oraz warunków płatności kontrahenta
- Podręczne analizy przy każdym kontrahencie, np. stan rozrachunków, obroty kontrahenta, historia sprzedaży, niezrealizowane zamówienia,
- Możliwość tworzenie notatek z rozmów z klientami
- Kalendarz zadań, statusy, priorytety
- Automatyczne powiadomienia e-mail i sms , np. powiadamianie klientów o promocji, statusie zamówienia, terminie płatności
Sprzedaż
- Obsługa faktur krajowych, zaliczkowych, korygujących, paragonów, not handlowych, ofert, zamówień od klientów, dokumentów SAD, faktur eksportowych, wewnątrzunijnych, faktur sprzedaży (WDT, WDU), obsługa e-faktury
- Obsługa sprzedaży detaliczna
- Rabaty, promocje, programy lojalnościowe
- Integracja z terminalami płatniczymi (Polcard) – obsługa płatności kartą, zbliżeniowych, BLIK
- Obsługa kurierów (DPD Polska, INPost, FedEx, Poczta Polska) – generowanie listu przewozowego, drukowanie etykiet na paczki, protokołu odbioru paczek, zamawianie kuriera,
- Obsługa EDI
- Integracja ze sklepem internetowym Humansoft e-Sklep i Platformą B2B
- Integracja z BaseLinker
- Obsługa opłaty recyklingowej
- Obsługa kosztów gospodarowania odpadami (KGO)
- Obsługa funduszu rolnego
- Obsługa ewidencji węglowej
- Obsługa GTU
- Analizy statystyczne sprzedaży, porównawcze, chodliwości, analizy zamówień klientów i dostawców itp.
- Współpraca z urządzeniami fiskalnymi, wagami elektronicznymi, czytnikami kodów kreskowych i kart magnetycznych, ekranami dotykowymi
Zarządzanie magazynami
- Obsługa dowolnej ilości magazynów wewnętrznych i oddziałowych
- Obsługa dokumentów PW, RW, WZ, PZ, MM
- Obsługa inwentaryzacji na dowolny dzień, generowanie arkuszy spisu z natury oraz dokumentów przychodu i rozchodu dla wychwyconych niezgodności
- Kontrola jakości towarów, surowców, półproduktów; obsługa kontroli całościowej, ilościowej, wyrywkowej
- Metody rozchodowania towarów: LIFO, FIFO, terminy ważności
- Wskazywanie dostaw
- Podstawowe jednostki miary wraz z możliwością wskazania jednostek pomocniczych
- Analizy przy każdym towarze – rozchód i przychód towaru, odbiorcy i dostawcy towaru, zapas w każdym magazynie
- Zestawienia i raporty magazynowe, w tym m.in. przychody i rozchody poszczególnych towarów za wybrany okres, sumaryczne i szczegółowe stany magazynowe na dowolny dzień, zestawienie ilościowo-wartościowe stanów magazynowych
- Powiadomienia e-mail i sms – możliwość tworzenia dowolnych automatycznych powiadomień np. powiadomienie z informacją o przekroczeniu stanów minimalnych towarów
Opinie klientów
Nasze programy dostępne są w sieci regionalnych partnerów handlowych, która liczy blisko 100 autoryzowane firmy informatyczne, zlokalizowane na terenie całego kraju. Dzięki temu zakupisz system również w Twoim regionie!
Nasi partnerzy handlowi po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą także profesjonalną pomoc w wyborze odpowiednich modułów oraz usługi wdrożeniowe i serwisowe.
Corax – sprawdzone oprogramowanie magazynowe dla firm
Nie ulega wątpliwości, że zarządzanie magazynem oraz innymi obszarami funkcjonowania przedsiębiorstwa takimi jak chociażby dokumentacja sprzedażowa, czy też obsługa klienta to często wymagające zadania.
Profesjonalne narzędzia mogą mieć zatem znaczący wpływ na sprawność wykonywania wspomnianych działań, a także na ich organizację i przebieg. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj także komfort przedsiębiorcy, który w wielu przypadkach ma możliwość zaoszczędzenia na czasie i wygodnego wypełniania poszczególnych obowiązków związanych z prowadzonym biznesem. Takie rozwiązania jak program magazynowy dla małych firm mogą być w dużym stopniu pomocne.
Jakie możliwości daje program Corax?
W oprogramowaniu z naszej oferty dostępne jest rozbudowane spektrum możliwości, które mogą znaleźć praktyczne zastosowanie w biznesie. Funkcjonalności obejmują między innymi:
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej klientów,
- obsługa dokumentacji sprzedażowej,
- prowadzenie ewidencji stanów magazynowych,
- przeprowadzanie czynności inwentaryzacyjnych,
- obsługa dokumentacji sprzedażowej,
- możliwość tworzenia Jednolitego Pliku Kontrolnego z rejestrów VAT,
- generowanie deklaracji związanych z podatkiem od wartości dodanej,
- możliwość korzystania z narzędzi o charakterze analitycznym.
Dzięki wspomnianym narzędziom zarządzanie poszczególnymi obszarami prowadzonego biznesu może być naprawdę wygodnym procesem. Dodatkowo umożliwiamy osobom zainteresowanym skorzystanie z bezpłatnej wersji demonstracyjnej oferowanego przez nas oprogramowania dla firm.
Program magazynowy dla firm i jego zastosowanie
W module przeznaczonym do zarządzania magazynami użytkownik może prowadzić pełną ewidencję towarów, a także wystawiać dokumenty takie jak na przykład Przyjęcie Wewnętrzne, czy też Przyjęcie Zewnętrzne. Umożliwia to wygodne i sprawne wykonywanie czynności związanych z rozliczeniami produktów oraz generowanie niezbędnej i typowej dla zadań dotyczących magazynu dokumentacji. Dodatkowo użytkownik ma możliwość obsługiwania procesów inwentaryzacyjnych, włącznie z dostępem do raportów i potwierdzeń danych z tego zakresu.
Obsługa klienta i dokumentacja sprzedażowa
Umiejętna obsługa klienta pełni bardzo istotną funkcję w prowadzeniu działalności gospodarczej. Profesjonalne narzędzia mogą okazać się przydatne do podejmowania takich czynności jak prowadzenie dokumentacji i dokonywanie weryfikacji kontrahentów, czy też analizowanie danych związanych z firmowymi relacjami gospodarczymi. Oprogramowanie dla firm z naszej oferty umożliwia również prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonej sprzedaży i wystawianie potwierdzeń zakupu poszczególnych produktów. Dodatkowo użytkownik może także wystawiać dokumenty windykacyjne, gdyby zaistniała potrzeba egzekwowania należności od klientów.