Corax
Serwis i Usługi
Corax wspiera zarządzanie firmą usługową, która świadczy różnego typu usługi, w tym np. naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Umożliwia szczegółową ewidencję realizowanych usług i ich kosztów oraz pełny nadzór nad prowadzonymi zleceniami usługowymi i serwisowymi.
Wypróbuj demo
Najważniejsze funkcje
- Obsługa zleceń usługowych, również długoterminowych
- Obsługa serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
- Kalendarz zadań – widok dzienny, tygodniowy, miesięczny, oś czasu, grupowanie po dacie i pracowniku
- Rozchód materiałów (dokument RW) oraz rejestracja kosztów robocizny i usług z poziomu zlecenia serwisowego
- Powiązanie ze zleceniem dokumentów rozchodu wewnętrznego materiałów, faktury sprzedaży oraz faktur obcych
- Automatyczne fakturowanie zlecenia wg wybranego sposobu fakturowania usług i użytych do naprawy materiałów
- Automatyczne tworzenie bilansu zlecenia usługowego i serwisowego (rachunku kosztów i przychodów) z informacją o rentowności zlecenia
- Obsługa numerów seryjnych
- Historia napraw urządzenia
- Wycena wyrobu obliczana w cenie ewidencyjnej oraz wg ceny zakupu składników
- Raporty ułatwiające kontrolę nad terminami realizacji zleceń usługowych i serwisowych
- System automatycznych powiadomień e-mail i sms, np. powiadomienie do klienta o statusie wykonania zlecenia, przypomnienie dla pracownika o zbliżającym się terminie wykonania zlecenia, kierownika o nieterminowo wykonanych zleceniach
Opinie klientów
Gdzie kupić program
Nasze programy dostępne są w sieci regionalnych partnerów handlowych, która liczy blisko 100 autoryzowane firmy informatyczne, zlokalizowane na terenie całego kraju. Dzięki temu zakupisz system również w Twoim regionie!
Nasi partnerzy handlowi po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą także profesjonalną pomoc w wyborze odpowiednich modułów oraz usługi wdrożeniowe i serwisowe.