Platforma B2B
Humansoft B2B to nowoczesna platforma e-commerce, dzięki której Twoi dystrybutorzy mogą szybko i wygodnie składać zamówienia hurtowe przez 24h na dobę. Jest w pełni zintegrowana z systemem ERP HermesSQL i Corax co sprawia, że proces rejestracji zamówień w programie jest w pełni zautomatyzowany.
Dzięki platformie B2B zwiększysz komfort współpracy sieci handlowej z Twoją firmą i zmniejszysz koszty jej obsługi.
Najważniejsze funkcje
Zamawianie towaru
W B2B Twoi dystrybutorzy mają stały dostęp do bieżących informacji na temat produktów, stanów magazynowych oraz cen uwzględniających indywidualne rabaty, promocje, cennik kontrahenta.
Dzięki możliwości pracy na urządzeniach mobilnych mogą sprzedawać produkty nie tylko w dowolnym czasie, ale również miejscu. Złożone przez dystrybutorów zamówienia wpływają do systemu HermesSQL/Corax, dlatego dział handlowy może od razu przystąpić do ich realizacji.
Limit kredytów, rozliczenia
W trakcie składania zamówienia kontrolowany jest limit kredytu przyznany dystrybutorowi. Wyświetlana jest także informacja na temat bieżącego stanu rozrachunków oraz kwoty przeterminowanych płatności.
W ten sposób Portal B2B wspiera proces windykacji należności i zapobiegania powstawaniu zatorów płatniczych.
Koszyk klienta
Dystrybutorzy mają możliwość łatwego przeglądania stanu koszyka oraz dodawania lub usuwania wskazanych pozycji. Mogą tworzyć wzory koszyków, co ułatwia im składanie kolejnych zamówień.
Wyszukiwanie towaru w B2B odbywa się za pomocą nazwy towaru, jego symbolu, numerze katalogowym, kodzie kreskowym lub po fragmencie nazwy.
Uprawnienia
Dane dystrybutorów, w tym także szczegółowe warunki handlowe oraz informacje o pracownikach, którzy mają dostęp do B2B, pobierane są z programu HermesSQL/Corax.
Uprawnienia można zawężać nie tylko na poziomie poszczególnych dystrybutorów, ale także nadać różne uprawnienia poszczególnym jego pracownikom, np. odebrać użytkownikowi uprawnienia do konkretnych grup asortymentowych lub do rozrachunków firmy czy historii zamówień.
Powiadomienia e-mail i sms
Automatyczne powiadomienia ułatwiają wykonanie wielu zadań. Za ich pomocą powiadomisz dystrybutorów o statusie ich zamówień oraz wyślesz informacje o zbliżających się terminach płatności lub zaległych płatnościach.
Możesz także przygotować komunikaty dotyczące promocji lub nowych dostaw towarów. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz ich zakres do swoich potrzeb.
Hosting i asysta techniczna
Hosting, który oferujemy zapewnia dostęp do dedykowanego serwera posiadającego odpowiednie środowisko do prawidłowej pracy B2B.
Nasze serwery zlokalizowane są w nowoczesnym Data Center i posiadają wysoki wskaźnik bezawaryjności (wynoszący 99,9%), który gwarantuje stabilne działanie platformy B2B. Dodatkowo, w ramach asysty technicznej zapewniamy profesjonalną opiekę zespołu specjalistów oraz dedykowanego opiekuna.