szybki kontakt

OPROGRAMOWANIE DLA HANDLU

Planujesz zwiększyć sprzedaż i uruchomić kolejne kanały sprzedaży? Chcesz skuteczniej zarządzać działem handlowym, by zwiększyć efektywność pracy zespołu handlowego? Potrzebujesz sprawdzonych rozwiązań, za pomocą których pozyskasz i utrzymasz klientów? To dobrze – mamy dla Ciebie idealny system!

Poznaj program HermesSQL, który wspiera działy handlowe w osiąganiu lepszych wyników sprzedaży, pozyskaniu nowych klientów i wykorzystaniu mocnych stron e-commerce. Oto rozwiązania, które pomogą Ci sprawnie zarządzać działem handlowym oraz dadzą solidne wsparcie w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Sprzedaż w kraju i zagranicą

System realizuje wszystkie typy transakcji handlowych występujące w obrocie krajowym i zagranicznym. W programie wystawisz więc: faktury krajowe, zaliczkowe, korygujące, paragony, noty handlowe, oferty, zamówienia od klientów, faktury eksportowe, wewnątrzunijne faktury sprzedaży (WDT i WDU) oraz inne dokumenty złotówkowe i walutowe. W programie możliwe jest seryjne tworzenie i drukowanie faktur sprzedaży z jedoczesną aktualizacją stanu rozrachunków.

Platforma B2B

Stosując nowoczesną platformę B2B dasz swoim hurtownikom i dystrybutorom, możliwość robienia zakupów hurtowych w bardzo wygodny i przyjemny sposób. Mając stały wgląd do aktualnej oferty mogą składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Za pomocą platformy sprawdzą m.in.: ceny, dostępność produktów, datę najbliższej dostawy, przejrzą historię swoich zamówień oraz stan rozrachunków z Twoją firmą. Ty natomiast, za pomocą specjalnych etykiet np. nowość, promocja, wyprzedaż, polecane możesz wyróżniać towary, które chcesz szybciej sprzedać lub po prostu podnieść poziom ich sprzedaży.

EDI

EDI zapewnia szybką i bezpieczną wymianę danych, którą stosują duże sieci handlowe i hipermarkety we współpracy z dostawcami. EDI umożliwia eksport/import informacji, które zawarte są w zamówieniach i fakturach sprzedaży. Z chwilą zaimportowania zamówienia do systemu możesz od razu przystąpić do realizacji zamówionego towaru. Podczas wymiany danych, aktualizowane są stany magazynowe i rozrachunki.

Oferty i zamówienia

W systemie szybko sporządzisz ofertę dla klienta i wyślesz ją mailem w pliku pdf. Następnie możesz przekształcić ją w zamówienie od klienta jednocześnie rezerwując towar. Rezerwację określisz czasowo z podaniem daty i godziny blokady, po przekroczeniu której program zwolnieni zarezerwowane produkty. Towar może być rozchodowany z magazynu, wg metody LIFO, FIFO, FEFO lub za pomocą wskazywania dostaw. W przypadku braku towaru na magazynie, na podstawie zamówienia klienta wygenerujesz zamówienie do dostawcy.

Powiadomienia e-mail, sms

System powiadomień ułatwia codzienne wykonywanie pracy. Powiadomienia możesz wykorzystać do celów własnych, pracowników oraz wysyłania informacji do klientów. Program za pomocą wiadomości e-mail, sms czy okien pop-up, może powiadamiać, na przykład o zmianie statusu w zamówieniach klientów czy dostawców lub konieczności wyfakturowania dokumentu WZ. Klientom możesz zdefiniować powiadomienia wysyłające informacje o etapie realizacji ich zamówień lub zaległych płatnościach. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz ich zakres do własnych potrzeb.

Obsługa klienta i warunki sprzedaży

W systemie w prosty sposób założysz kartotekę kontrahenta, pobierając jego dane z bazy GUS. Zdefiniujesz indywidualnie warunki handlowe, takie jak: poziom cen, zestawy rabatów, formy i terminy płatności, limity kredytu, trasę, handlowca i przypiszesz je klientowi. Dużym ułatwieniem w kontaktach z kontrahentem będą notatki i zadania, które sporządzisz bezpośrednio w systemie. Pod kartoteką klienta możesz gromadzić wszelkie załączniki i dokumenty związane z jego obsługą. Znajdziesz tam także podręczne analizy, które dadzą informacje na temat niezrealizowanych zamówień, historii sprzedaży klienta, wysokość obrotów za dowolny okres oraz historię jego rozrachunków. Wszystkie najważniejsze informacje o swoim kliencie, masz więc zawsze „pod ręką”.

Polityka cenowa

W programie przydzielisz klientom upusty na poszczególne towary lub grupy towarów. Możesz również sporządzić dowolną ilość cenników złotówkowych oraz walutowych i przypisać je grupie kontrahentów lub indywidualnym odbiorcom. Możesz także tworzyć zestawy rabatowe oparte na progach ilościowych i wartościowych, które program użyje dla pozycji spełniających określone w zestawie ilości lub wartości. Rabat możesz połączyć z formą płatności i nadwać go nabywcom, którzy dokonują płatności preferowaną przez Ciebie formą, np. gotówką. W przypadku zmiany ceny u dostawcy, już na etapie rejestracji przychodu produktu, w prosty sposób skorygujesz cenę sprzedaży, na przykład podając procentowy wzrost.

Promocje i gazetki promocyjne

Klienci uwielbiają promocje. Dlatego z łatwością zorganizujesz w systemie akcje promocyjne, które przyjmą formę obniżki lub konkretnej ceny na towar lub grupę asortymentową. Z systemu wydrukujesz gazetki promocyjne. Możesz też z poziomu programu wysłać gazetkę mailem wprost na skrzynki pocztowe klientów.

Programy lojalnościowe

W programie obsłużysz dowolny system lojalnościowy oparty na naliczaniu punktów i wydawaniu gratisów za zebrane punkty. Do dyspozycji masz kilka sposobów naliczania punktów, na przykład na podstawie ilości zakupionego towaru, wartości netto lub brutto bądź mieszanego sposobu naliczania punktów. Do identyfikacji klientów możesz wykorzystać karty identyfikacyjne gromadzące również informacje o ilości posiadanych punktów.

Sprzedaż detaliczna

Szybka obsługa na stanowiskach kasowych, zwiększa zadowolenie klientów z zakupów w Twoim sklepie. Dlatego na stanowiskach kasowych możesz korzystać z dedykowanego, uproszczonego interfejsu pozwalającego sprawnie tworzyć dokumenty sprzedaży (paragony, faktury) oraz rejestrować różne formy zapłaty (gotówka, karta, przelew itp.). Program współpracuje z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych, więc stosując je w swojej firmie, zapewnisz klientom płynną obsługę.

Sprzedaż mobilna

Korzystając z aplikacji mobilnej Mobius podniesiesz jakość i efektywność pracy przedstawicieli handlowych pracujących poza biurem. Aplikację możesz zainstalować na wszelkich dostępnych na rynku urządzeniach przenośnych, typu tablet, smartphon, palmtop z systemami – Android, iOS, BlackBerry, Windows Phone, Windows Mobile, WebOS, Bada. Dzięki aplikacji handlowcy mogą sprawnie realizować sprzedaż i zbierać zmówienia w terenie. Za jej pomocą mogą przeglądać ceny towarów, promocje, stany magazynowe, warunki handlowe klienta, sprawdzić historię zamówień, zarejestrować nowe zamówienie, wystawić fakturę i przyjąć zapłatę. Wprowadzone dokumenty handlowiec przesyła do systemu HermesaSQL i natychmiast są one widoczne w centrali.

Zarządzanie zespołem handlowców

Program ułatwia sprawne zarządzanie zespołem handlowców i ich sprzedażą, poprzez dostarczenie szczegółowych analiz pozwalających kontrolować postępy w ich pracy. Na podstawie osiągniętych obrotów lub zapłaconych dokumentów możesz naliczyć handlowcom prowizje.

Plan sprzedaży

W systemie możesz też utworzyć plan sprzedaży na bieżący rok i śledzić realizację wykonania planu pod kątem obrotów firmy lub handlowca. Duże możliwości konfiguracji planu, pozwolą idealnie dopasować go do przyjętej strategii sprzedaży. Przykładowo, plan dla handlowca możesz założyć wartościowo wg grupy towarów, jednego artykułu, grupy klientów lub wybranego odbiorcy. Wynik analizy planu obejrzysz za pomocą czytelnych wykresów.

Zestawienia, raporty, analizy

W systemie dostępnych jest wiele gotowych zestawień i analiz, z których na co dzień możesz korzystać. Przeczytaj więcej informacji, o możliwościach analitycznych HermesaSQL i platfomy BI Qlik. Zobacz więcej.

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!