Szybki kontakt

OPROGRAMOWANIE DLA HANDLU

Planujesz zwiększyć sprzedaż i uruchomić nowe kanały sprzedaży? Chcesz skuteczniej zarządzać działem handlowym, aby zwiększyć efektywność pracy zespołu handlowego? Potrzebujesz sprawdzonych rozwiązań za pomocą których pozyskasz nowych i utrzymasz obecnych klientów? To dobrze – mamy dla Ciebie idealny system!

Poznaj program HermesSQL, który wspiera działy handlowe w osiąganiu lepszych wyników sprzedaży, pozyskaniu nowych klientów i wykorzystaniu mocnych stron e-commerce. Oto rozwiązania, które pomogą Ci sprawnie zarządzać działem handlowym oraz dadzą wsparcie w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Sprzedaż w kraju i zagranicą

HermesSQL realizuje wszystkie typy transakcji handlowych występujące w obrocie krajowym i zagranicznym. W programie wystawisz: faktury krajowe, zaliczkowe, korygujące, paragony, noty handlowe, oferty, zamówienia od klientów, faktury eksportowe, wewnątrzunijne faktury sprzedaży (WDT i WDU) oraz inne dokumenty złotówkowe i walutowe.Możesz także korzystać z seryjnego tworzenia i drukowania faktur sprzedaży, które są doskonałą opcją, w przypadku wystawiania dokumentów z tą samą usługą i kwotą (np. usługa monitoringu, wynajem lokali).

Platforma B2B

Stosując nowoczesną platformę B2B umożliwisz swoim hurtownikom i dystrybutorom składanie zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Za pomocą platformy sprawdzą m.in.: ceny, dostępność produktów, datę najbliższej dostawy, przejrzą historię swoich zamówień oraz stan rozrachunków z Twoją firmą. Wykorzystując dostępne w B2B narzędzia marketingowe, np. etykiety – Nowość, Polecane, Wyprzedaż, możesz wpływać na poziom sprzedaży wybranych produktów.

EDI

EDI zapewnia szybką i bezpieczną wymianę danych, którą stosują duże sieci handlowe i hipermarkety we współpracy z dostawcami. Umożliwia eksport/import informacji, które zawarte są w zamówieniach i fakturach sprzedaży. Dzięki temu z chwilą zaimportowania zamówienia do systemu możesz od razu przystąpić do realizacji zamówionego towaru. Podczas wymiany danych, aktualizowane są stany magazynowe i rozrachunki.

Oferty i zamówienia

W systemie szybko sporządzisz ofertę dla klienta i wyślesz ją mailem w plik pdf. Następnie możesz przekształcić ją w zamówienie od klienta jednocześnie rezerwując towar. Rezerwację określisz czasowo z podaniem daty i godziny blokady, po przekroczeniu której program zwolni zarezerwowane produkty. Towar może być rozchodowany z magazynu, wg metody LIFO, FIFO, FEFO lub za pomocą wskazywania dostaw. W przypadku braku towaru na magazynie, na podstawie zamówienia klienta wygenerujesz zamówienie do dostawcy.

Powiadomienia e-mail, sms

System powiadomień ułatwia codzienne wykonywanie pracy. Powiadomienia możesz wykorzystać do celów własnych, pracowników oraz wysyłania informacji do klientów. Program za pomocą wiadomości e-mail, sms czy okien pop-up, może powiadamiać pracowników np.: o zmianie statusu w zamówieniach klientów lub konieczności wyfakturowania dokumentu WZ. Klientom możesz zdefiniować powiadomienia wysyłające informacje o etapie realizacji ich zamówień lub zaległych płatnościach. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz ich zakres do własnych potrzeb.

Obsługa klienta i warunki sprzedaży

W systemie w prosty sposób założysz kartotekę kontrahenta pobierając dane firmy z bazy GUS. Zdefiniujesz indywidualnie warunki handlowe, takie jak: poziom cen, zestawy rabatów, formy i terminy płatności, limit kredytu, trasę, handlowca i przypiszesz je klientowi. Dużym ułatwieniem w kontaktach z kontrahentem będą notatki i zadania, które sporządzisz bezpośrednio w systemie. Pod kartoteką klienta możesz gromadzić różnego typu załączniki i dokumenty związane z jego obsługą. Znajdziesz tam również podręczne analizy, które dadzą informacje na temat niezrealizowanych zamówień klienta, historii jego sprzedaży, wysokości obrotów za dowolny okres oraz historii jego rozrachunków. Wszystkie najważniejsze informacje o swoim kliencie masz więc zawsze „pod ręką”.

Polityka cenowa

W programie przydzielisz klientom rabaty na poszczególne towary lub grupy towarów. Możesz również sporządzić dowolną ilość cenników złotówkowych oraz walutowych i przypisać je grupie kontrahentów lub indywidualnym odbiorcom. Stworzysz także zestawy rabatowe oparte na progach ilościowych i wartościowych, które program użyje dla pozycji spełniających określone w zestawie ilości lub wartości. Rabat można połączyć z formą płatności i nadać go nabywcom, którzy dokonują płatności preferowaną przez Ciebie formą, np. płacą gotówką. W przypadku zmiany ceny u dostawcy, już na etapie rejestracji przychodu towaru, będziesz mógł mógł skorygować cenę sprzedaży, np. podając procentowy wzrost.

Promocje i gazetki promocyjne

Klienci uwielbiają promocje. Dlatego z łatwością zorganizujesz w systemie akcje promocyjne, które mogą przyjąć formę obniżki lub konkretnej ceny na towar lub grupę asortymentową. Z systemu wydrukujesz gazetki promocyjne lub wyślesz je drogą elektroniczną wprost na skrzynki pocztowe klientów.

Programy lojalnościowe

W programie obsłużysz dowolny system lojalnościowy oparty na naliczaniu punktów i wydawaniu gratisów za zebrane punkty. Do dyspozycji masz kilka sposobów naliczania punktów, na przykład w oparciu o ilość zakupionego towaru, wartości netto lub brutto bądź mieszanego sposobu naliczania punktów. Do identyfikacji klientów możesz wykorzystać karty identyfikacyjne, które gromadzą również informacje o ilości posiadanych punktów.

Sprzedaż detaliczna

Szybka obsługa na stanowiskach kasowych zwiększa zadowolenie klientów. Dlatego na stanowiskach kasowych możesz korzystać z dedykowanego, uproszczonego interfejsu pozwalającego sprawnie tworzyć dokumenty sprzedaży (paragony, faktury) oraz rejestrować różne formy zapłaty (gotówka, karta, przelew itp.). Program współpracuje z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych. Wykorzystując je w firmie zapewnisz klientom szybką obsługę.

Sprzedaż mobilna

Korzystając z aplikacji mobilnej Mobius podniesiesz jakość i efektywność pracy przedstawicieli handlowych pracujących poza biurem. Aplikację możesz zainstalować na wszelkich dostępnych na rynku urządzeniach przenośnych typu: tablet, smartphon, palmtop z systemami – Android, iOS, BlackBerry, Windows Phone, Windows Mobile, WebOS, Bada. Dzięki aplikacji Mobius handlowcy mogą sprawnie realizować sprzedaż i zbierać zmówienia w terenie. Za jej pomocą mogą przeglądać ceny towarów, promocje, stany magazynowe, warunki handlowe klienta, sprawdzić historię zamówień, zarejestrować nowe zamówienie, wystawić fakturę i przyjąć zapłatę. Wprowadzone dokumenty handlowiec przesyła do systemu HermesaSQL co sprawia, że są natychmiast widoczne w centrali.

Zarządzanie zespołem handlowców

Program ułatwia zarządzać zespołem handlowców i ich sprzedażą. Dostarcza szczegółowe analizy pozwalające kontrolować postępy w ich pracy. Na podstawie osiągniętych obrotów lub zapłaconych dokumentów pozwala naliczyć prowizje handlowcom.

Plan sprzedaży

W systemie możesz utworzyć plan sprzedaży na bieżący rok i śledzić realizację wykonania planu pod kątem obrotów firmy lub handlowca. Duże możliwości konfiguracji planu pozwolą idealnie dopasować go do przyjętej w firmie strategii sprzedaży. Przykładowo, plan dla handlowca możesz założyć wartościowo wg grupy towarów, jednego artykułu, grupy klientów lub wybranego odbiorcy. Wynik analizy planu sprzedaży obejrzysz na czytelnych wykresach.

Zestawienia, raporty, analizy

W systemie dostępnych jest wiele gotowych zestawień i analiz, które będą pomocne w bieżącej pracy.  Dowiedz się więcej na temat możliwości analitycznych HermesaSQL i platfomy BI Qlik. Zobacz więcej.

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!