SpellForce 3 Tips - Mission: Nexus

Pierwsza lokalizacja Nexusa nie ma wielu atrakcji, tylko kilka przedmiotów, dwa golemy i inny projekt. Nie musisz jednak z tym walczyć - wróg patroluje obszar prowadzący do innych części Nexusa, co oznacza, że ​​możesz łatwo tego uniknąć bez zwracania na siebie uwagi.

Cel twojej podróży

Dotrzesz do rdzenia Nexusa - zbadaj go. Izgrimm chce przeprowadzić eksperyment, ale potrzebuje czasu. Wróć do poprzedniego pokoju i zbadaj dwa boczne pokoje. Wkrótce zadzwoni do ciebie Izgrimm.

Misja kończy się po rozmowie. Od teraz Mulandir będzie ci służyć jako baza.

Iria and the Isgrimm - Poboczne zadania

Przed wyruszeniem w nową podróż możesz porozmawiać ze swoimi towarzyszami - są w Nexusie. To dobra okazja, aby dowiedzieć się więcej na ich temat. Porozmawiaj z każdym z towarzyszy, a po zakończeniu dialogów ponownie z nimi porozmawiaj - teraz możesz zadawać dodatkowe tematy.

Shadow - Korupcja

Jest to jedna z misji, która pozwala zdobyć sojuszników. Aby go uruchomić, musisz otworzyć mapę świata w prawym górnym rogu i wybrać Leafshade jako miejsce docelowe (to miejsce znajduje się na północy). Ostrzeżenie - wrogowie na tej mapie są dość silni, więc musisz albo zwabić poszczególnych wrogów, albo unikać walk.

Znajdź źródło korupcji

Rozpocznij misję od znalezienia elfiej osady. Podążaj ścieżką na północ i dojdź do drogi z kilkoma zakrętami prowadzącymi do mostu. Idź dalej, aż natrafisz na posąg z napiwkiem - tam znajdziesz wejście do osady elfów. Wewnątrz znajdują się dwie Skrieres, Finrior i Merelith, które sprzeczają się ze sobą o zepsucie plagi elfów. Możesz zdecydować się pomóc jednemu z nich. Bez względu na to, komu chcesz pomóc, powinieneś dowiedzieć się, co powoduje korupcję.

Źródło korupcji.

Idź do świątyni na północy. Okazuje się, że jego basen jest uszkodzony. Następnie idź na południe i znajdź zepsutego Treanta. Teraz znasz źródło korupcji i fakt, że działa ona również na potężne stworzenia. Jednak nadal powinieneś udać się do placówki osób znajdujących się na południowym wschodzie. Powiedz strażnikowi, że elfy cię wyślą i wejdź do środka. Porozmawiaj z ich liderem, Ferentem Cooperem. Daje ci pozwolenie na poruszanie się po terytorium ludzi. Otrzymasz również zadanie - The Forsaken Coast (musisz je ukończyć na innej mapie).

Po wyjściu z obozu jeden ze strażników informuje cię, że twój przyjaciel Bertrand Karpel był tutaj na posterunku. On cię szukał. Mężczyzna czeka na ciebie w północnej części mapy. Idź tam, ale bądź ostrożny. Zamiast Bertranda znajdziesz zabójców. Okazuje się również, że jedna z nich, Yannah, będzie po twojej stronie. Pokonaj wrogów i porozmawiaj z kobietą. Dołącza do twojej grupy, ale jeśli chcesz z nią podróżować, musisz najpierw opuścić mapę. web