Szybki kontakt

PROFESJONALNE USŁUGI

Od 27 lat z sukcesem działamy na rynku IT. Doświadczenie, które zdobyliśmy w przeciągu tych lat uczyniło nas specjalistami w dziedzinie projektowania i wdrażania oprogramowania biznesowego dopasowanego do potrzeb klientów. Dzięki temu jesteśmy dziś jednym z czołowych producentów i dostawców nowoczesnego systemu ERP HermesSQL, który z sukcesem wykorzystywany jest w wielu przedsiębiorstwach.

Wybierając naszą firmę stawiasz na współpracę z producentem z bogatym doświadczeniem, wiedzą i wysokimi kompetencjami, który zapewni Twojej firmie najwyższą jakość usług związanych z wdrożeniem i sprawną eksploatacją programu HermesSQL.

Wykonujemy kompleksowe usługi obejmujące:

  • analizę procesów i potrzeb przedsiębiorstwa,
  • wdrożenia,
  • instalacje,
  • szkolenia,
  • projektowanie dodatkowych rozwiązań branżowych,
  • asystę powdrożeniową,
  • serwis i stałą opiekę eksploatacyjną.

Poznaj etapy wg. których realizujemy wdrożenia systemu ERP – HermesSQL

METODYKA WDROŻENIA

Wdrożenie systemu ERP HermesSQL realizujemy w oparciu o sprawdzoną i dostosowaną do potrzeb klientów metodykę wdrożeniową, popartą wiedzą i bogatym doświadczeniem nabytym podczas współpracy z wieloma firmami. Dzięki niej nasi konsultanci wspólnie z klientem realizują poszczególne etapy pracy, tak by osiągnąć maksymalny poziom dopasowania programu do specyfiki i wymagań przedsiębiorstwa. Zastosowanie tej metodyki zapewni Twojej firmie efektywne wdrożenie systemu oraz realizację projektu w przyjętym terminie i budżecie.

ANALIZA POTRZEB BIZNESOWYCH

W trakcie tego etapu prowadzimy szczegółowe rozmowy z klientami, aby poznać i zrozumieć ich potrzeby oraz oczekiwania wobec systemu. To moment, w którym poznajemy strukturę firmy, procesy biznesowe, analizujemy zebrane informacje i podpowiadamy rozwiązania warte uwagi. Etap ten kończy się  opracowaniem tzw. projektu wdrożenia, który zawiera m.in.: schemat obiegu dokumentów, harmonogram prac wdrożeniowych, wykaz dodatkowych prac programistycznych oraz kosztorys wdrożenia. Dzięki projektowi wdrożenia, dokładnie wiesz jakie prace i kiedy rozpoczną się i zakończą. Wiedza ta pozwoli Ci w odpowiednim czasie przygotować firmę do sprawnego przeprowadzenia procesu wdrożenia nowego programu.

Wdrożenie systemu ERP

Na tym etapie realizujemy wszystkie prace i czynności opisane w projekcie wdrożenia, do których należą m.in.:

  • instalacja i konfiguracja systemu,
  • wprowadzenie danych startowych,
  • programowanie dodatkowych rozwiązań i testy,
  • integracja z systemami posiadanymi przez klienta,
  • szkolenia ogólne z zasad obsługi systemu i szkolenia stanowiskowe uwzględniające pełnione w firmie funkcje,
  • definiowanie sprawozdań i raportów,
  • bezpośrednia pomoc przy wykonywaniu bieżących czynności w systemie,
  • kontrola poprawności wprowadzanych danych,
  • wsparcie w początkowej fazie działania systemu.

Etap ten kończy się w momencie uruchomienia systemu i podpisania protokołu ukończenia prac wdrożeniowych.

Opieka powdrożeniowa – umowa serwisowa

Po zakończeniu wdrożenia przechodzimy w tryb wsparcia powdrożeniowego, które da Twojej firmie wysoki komfort pracy z naszym oprogramowaniem. Zespół doświadczonych specjalistów świadczy pomoc techniczną i merytoryczną w zakresie zawartej umowy serwisowej. Umowa ta zapewnia najwyższy stopień bezpieczeństwa zachowania prawidłowej i nieprzerwanej pracy systemu. W ramach umowy otrzymujesz pakiet godzin, który możesz przeznaczyć m.in.: na korzystanie z pomocy technicznej, konsultacje, dodatkowe szkolenia pracowników czy instalacje aktualizacji. Otrzymujesz także własnego opiekuna i gwarantowany czas reakcji serwisu na zgłoszone problemy. Finalnie, umowa serwisowa zapewnia Twojej firmie priorytetową obsługę zgłoszonych zleceń i szybką reakcję w przypadku wykrytych nieprawidłowości.

Asysta producenta

Asysta producenta to jednorazowa usługa, która ma na celu zweryfikowanie problemów, zastojów i określenie możliwości optymalizacji działania systemu. Usługa obejmuje m.in. przegląd infrastruktury firmy, weryfikację bazy danych, analizę potrzeb i problemów bieżących firmy, konsultacje, doradztwo i szkolenia uzupełniające. Asysta dedykowana jest klientom, którzy od lat pracują na systemie bez korzystania z przeglądów technicznych infrastruktury, kontroli bazy danych i optymalizacji programu, efektem czego może być na przykład zmniejszenie wydajności pracy systemu lub brak dostępu do rozwiązań, które odpowiadałyby na bieżące potrzeby firmy. Usługa ta pozwala więc odświeżyć procesy, wprowadzić właściwe modyfikacje w programie, opracować i wdrożyć nowe rozwiązania, tak by ostatecznie dopasować system do obecnych wymagań firmy.

Szkolenia, warsztaty, webinaria

Twoi pracownicy mogą skorzystać z organizowanych przez nas szkoleń z zakresu obsługi poszczególnych modułów. Prowadzimy także specjalistyczne szkolenia dla administratorów oraz inne szkolenia na zamówienia klienta. Dodatkowo Twoi pracownicy mogą uczestniczyć w bezpłatnych webinariach, dzięki którym uzyskają wiedzę na temat nowych funkcjonalności wprowadzanych do programu w ramach wydawanych cyklicznie wersji rozwojowych oraz nowych modułów rozszerzających naszą oferty. Klientom udostępniamy także materiały multimedialne i prezentacje instruktażowe.

Projektowanie rozwiązań indywidualnych

Rozwiązania indywidualne powstają zazwyczaj na etapie wdrożenia systemu. Często jednak tworzone są w późniejszym okresie eksploatacji programu, gdy firma nabiera tempa i dynamiki rozwoju, a jej potrzeby funkcjonalne osiągają cechy rozwiązań indywidualnych. Również i w tym przypadku możesz liczyć na nasze wsparcie. W ramach projektowania indywidualnych rozwiązań zapewniamy:

  • możliwość zaprojektowania dodatkowych rozwiązań rozszerzających istniejąca w systemie funkcjonalność, a także nowych modułów spełniających indywidualne wymagania i potrzeby,
  • opracowanie dodatkowych filtrów sortujących dane wg żądanych kryteriów,
  • przygotowanie dodatkowych wzorców wydruku i raportów wg potrzeb,
  • stworzenia nowych widoków tabel, które mogą być zaprojektowane indywidualnie dla każdego użytkownika systemu,
  • opracowania integracji z zewnętrznymi programami.

HUMANSOFT W LICZBACH:

Partnerzy

lat doświadczenia
specjalistów i konsultantów
partnerów handlowych
zadowolonych klientów

USŁUGI U LOKALNYCH PARTNERÓW

Jeśli zainteresowany jesteś usługami w Twoim regionie, możesz zwrócić się do naszych lokalnych partnerów handlowych, którzy po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą profesjonalne usługi z zakresu wdrażania i opieki serwisowej naszych systemów. Przejdź do listy partnerów.

Masz pytania? Chcesz zamówić usługę?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!