30 lat na rynku

Wdrożenia ERP

Na rynku IT działamy od 30 lat. Jako producent systemu ERP HermesSQL zapewniamy naszym klientom kompleksowe wdrożenia oraz profesjonalną opiekę powdrożeniową.

Nasze zespoły wdrożeniowe składają się ze specjalistów, którzy przeprowadzili setki zakończonych sukcesem wdrożeń. Ich wiedza, wysokie kompetencje i bogate doświadczenia to klucz do przeprowadzenia udanego wdrożenia programu, również w Twojej firmie!

AdobeStock_293522715
30
Lat doświadczenia
46
Specjalistów i konsultantów
74
Partnerów handlowych
+ 10 000
Zadowolonych klientów
Zakres naszych usług
services-1
Analiza procesów i potrzeb firmy
services-2
Wdrożenia
services-3
Instalacje
services-4
Szkolenia
services-5
Projektowanie dodatkowych rozwiązań branżowych
services-6
Asysta
powdrożeniowa
services-7
Serwis i stała opieka eksploatacyjna
webinarium
Bezpłatne
webinaria
Poznaj etapy wdrożenia systemu ERP - HermesSQL
01
01
Metodyka wdrożenia ERP

Wdrożenie systemu ERP HermesSQL realizujemy w oparciu o sprawdzoną
i dostosowaną do potrzeb klientów metodykę wdrożeniową, popartą wiedzą
i bogatym doświadczeniem nabytym podczas współpracy z wieloma firmami.

Dzięki niej nasi konsultanci wspólnie z klientem realizują poszczególne etapy pracy, tak by osiągnąć maksymalny poziom dopasowania programu do specyfiki i wymagań przedsiębiorstwa.

Zastosowanie tej metodyki zapewni Twojej firmie efektywne wdrożenie systemu oraz realizację projektu w przyjętym terminie i budżecie.

02
02
Analiza potrzeb biznesowych

W trakcie tego etapu prowadzimy szczegółowe rozmowy z klientami, aby poznać i zrozumieć ich potrzeby oraz oczekiwania wobec systemu. To moment, w którym poznajemy strukturę firmy, procesy biznesowe, analizujemy zebrane informacje i podpowiadamy rozwiązania warte uwagi.

Etap ten kończy się opracowaniem tzw. projektu wdrożenia, który zawiera m.in.: schemat obiegu dokumentów, harmonogram prac wdrożeniowych, wykaz dodatkowych prac programistycznych oraz kosztorys wdrożenia.

Dzięki projektowi wdrożenia, dokładnie wiesz jakie prace i kiedy rozpoczną się i zakończą. Wiedza ta pozwoli w odpowiednim czasie przygotować Twoją firmę do sprawnego przeprowadzenia procesu wdrożenia nowego programu.

03
03
Wdrożenie systemu ERP

Na tym etapie realizujemy wszystkie prace i czynności opisane w projekcie wdrożenia, do których należą m.in.:

  • instalacja i konfiguracja systemu,
  • wprowadzenie danych startowych,
  • programowanie dodatkowych rozwiązań i testy,
  • integracja z systemami posiadanymi przez klienta,
  • szkolenia ogólne z zasad obsługi systemu i szkolenia stanowiskowe uwzględniające pełnione w firmie funkcje,
  • definiowanie sprawozdań i raportów,
  • bezpośrednia pomoc przy wykonywaniu bieżących czynności w systemie,
  • kontrola poprawności wprowadzanych danych,
  • wsparcie w początkowej fazie działania systemu.

Etap ten kończy się w momencie uruchomienia systemu i podpisania protokołu ukończenia prac wdrożeniowych.

04
04
Opieka powdrożeniowa –
umowa serwisowa

Po zakończeniu wdrożenia przechodzimy w tryb wsparcia powdrożeniowego, które zapewni Twojej firmie wysoki komfort pracy z naszym oprogramowaniem. Zespół doświadczonych specjalistów świadczy pomoc techniczną i merytoryczną w zakresie zawartej umowy serwisowej. Umowa ta zapewnia najwyższy stopień bezpieczeństwa zachowania prawidłowej i nieprzerwanej pracy systemu.

W ramach umowy otrzymujesz pakiet godzin, który możesz przeznaczyć m.in.: na korzystanie z pomocy technicznej, konsultacje, dodatkowe szkolenia pracowników czy instalacje aktualizacji. Otrzymujesz także własnego opiekuna i gwarantowany czas reakcji serwisu na zgłoszone problemy. Finalnie, umowa serwisowa zapewnia Twojej firmie priorytetową obsługę zgłoszonych zleceń i szybką reakcję w przypadku wykrytych nieprawidłowości.

05
05
Asysta producenta przy wdrażaniu systemu ERP

Asysta producenta to jednorazowa usługa, która ma na celu zweryfikowanie problemów, zastojów i określenie możliwości optymalizacji działania systemu. Usługa obejmuje m.in. przegląd infrastruktury firmy, weryfikację bazy danych, analizę potrzeb i problemów bieżących firmy, konsultacje, doradztwo i szkolenia uzupełniające.

Asysta dedykowana jest klientom, którzy od lat pracują na systemie bez korzystania z przeglądów technicznych infrastruktury, kontroli bazy danych i optymalizacji programu, efektem czego może być na przykład zmniejszenie wydajności pracy systemu lub brak dostępu do rozwiązań, które odpowiadałyby na bieżące potrzeby firmy. Usługa ta pozwala więc odświeżyć procesy, wprowadzić właściwe modyfikacje w programie, opracować i wdrożyć nowe rozwiązania, tak by ostatecznie dopasować system do aktualnych wymagań firmy.

06
06
Szkolenia, warsztaty, webinaria

Twoi pracownicy mogą skorzystać z organizowanych przez nas szkoleń z zakresu obsługi wybranych modułów. Prowadzimy także specjalistyczne szkolenia dla administratorów oraz inne szkolenia na zamówienia klienta.

Dodatkowo Twoi pracownicy mogą uczestniczyć w bezpłatnych webinariach, dzięki którym uzyskają wiedzę na temat nowych funkcjonalności wprowadzanych do programu w ramach wydawanych cyklicznie wersji rozwojowych oraz nowych modułów rozszerzających naszą oferty. Klientom udostępniamy także materiały multimedialne i prezentacje instruktażowe.

07
07
Projektowanie rozwiązań indywidualnych

Rozwiązania indywidualne zazwyczaj powstają na etapie wdrożenia systemu. Często jednak tworzone są w późniejszym okresie eksploatacji programu, gdy firma nabiera tempa i dynamiki rozwoju, a jej potrzeby funkcjonalne osiągają cechy rozwiązań indywidualnych.

Również i w tym przypadku możesz liczyć na nasze wsparcie. W ramach projektowania indywidualnych rozwiązań zapewniamy:

  • możliwość zaprojektowania dodatkowych rozwiązań rozszerzających istniejąca w systemie funkcjonalność, a także nowych modułów spełniających indywidualne wymagania i potrzeby,
  • opracowanie dodatkowych filtrów sortujących dane wg żądanych kryteriów,
  • przygotowanie dodatkowych wzorców wydruku i raportów wg potrzeb,
  • stworzenia nowych widoków tabel, które mogą być zaprojektowane indywidualnie dla każdego użytkownika systemu,
  • opracowania integracji z zewnętrznymi programami.
Usługi u partnerów lokalnych

Jeśli zainteresowany jesteś usługami w Twoim regionie, możesz zwrócić się do naszych lokalnych partnerów handlowych, którzy po ukończeniu specjalistycznych szkoleń świadczą profesjonalne usługi z zakresu wdrażania i opieki serwisowej naszych systemów.

AdobeStock_297377497
Opinie klientów

Wysoko cenimy sobie zarówno sam systemem HermesSQL, jak również współpracę z producentem, który profesjonalnie podszedł do naszych potrzeb.

 

Lidia Kowalska
V-ce Prezes Zarządu SKB DriveTech

Firma Humansoft zapewniła kompleksową realizację inwestycji – od przygotowania wdrożenia i dostawy licencji systemu ERP HermesSQL oraz MS SQL Server, poprzez usługi wdrożeniowe i szkoleniowe.

Dostarczyła także serwer, komputery z panelami produkcyjnymi oraz monitory wydziałowe. Rekomendujemy firmę Humansoft jako profesjonalnego dostawcę i wykonawcę wdrożenia systemu ERP oraz całej infrastruktury informatycznej.

Michał Siwiński
Prezes Zarządu ECCO INWESTYCJE Sp. z o.o.

W procesie wdrożenia systemu dużą rolę odegrał zespół bardzo dobrze przygotowanych fachowców z firmy Humansoft.

Ich wiedza nie tylko informatyczna, ale i ekonomiczna sprawiła, iż szkolenia i wdrożenie przebiegły bezproblemowo.

Należy także zwrócić uwagę na doskonałą opiekę posprzedażową i nieustanną dyspozycyjność pracowników na nasze problemy związane z przystosowaniem się do pracy w nowym, systemie.

Ks. Leszek Skorupa
Dyrektor Wydawnictwa „Jedność”
Nie czekaj!
Porozmawiajmy o współpracy!