Kalkulator ERP

    Kalkulator Systemu ERP

    Branża:

    Wielkość firmy (ilość pracowników):

    Liczba operatorów systemu:

    Zakres wdrożenia systemu ERP:

    Podaj dane kontaktowe, w celu przekazania kalkulacji





    *Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o. Szczegóły oświadczeń i obowiązki informacyjne zawarte są w czytelnej i przejrzystej formie w „Polityce prywatności”.

    Zapraszamy do przeczytania artykułu
    „Ile kosztuje system ERP?”

    System magazynowy – najlepszy program do zarządzania i prowadzenia magazynu

    W Humansoft opracowaliśmy niezawodny program do obsługi magazynu, który możesz wykorzystać w swojej firmie. ERP HermesSQL to nowoczesny system do zarządzania zaopatrzeniem, który usprawni wszystkie etapy pracy i przyspieszy realizację zamówień spływających od Twoich klientów. Z pomocą tych narzędzi możesz w znacznym stopniu obniżyć koszty prowadzenia przedsiębiorstwa, jednocześnie zwiększając jakość świadczonych usług.

    Prowadząc działalność w branży handlowej, musisz zadbać o efektywną organizację pracy poszczególnych działów w firmie. Sprawna obsługa kupujących oraz wysoka jakość produktów to nie wszystko – bardzo istotne jest też efektywne zarządzanie magazynem. Trzeba na bieżąco monitorować stan zaopatrzenia, zamawiając kończące się towary, jednocześnie prowadząc skrupulatną dokumentację. Do tego dochodzi jeszcze troska o niezakłóconą komunikację pomiędzy poszczególnymi sektorami przedsiębiorstwa. System ERP HermesSQL to doskonałe rozwiązanie na wszystkie wspomniane problemy, które jednak może Ci zaoferować znacznie więcej! Sprawdź jakie korzyści przyniesie Ci wdrożenie tego nowoczesnego programu w Twojej firmie.

    System ERP i aplikacja mobilna

    Proponowany przez nas system ERP HermesSQL to najlepsze rozwiązanie dla firm. Program służy do obsługi wszystkich działów przedsiębiorstwa, takich jak między innymi:

    • dystrybucja,
    • obsługa magazynów,
    • sprzedaż,
    • księgowość,
    • produkcja i usługi.

    Nasze oprogramowanie jest w pełni zautomatyzowane i współpracuje również z aplikacją mobilną przeznaczoną na kolektory danych. Takie rozwiązanie pozwoli Ci zwiększyć wydajność pracy i znacznie usprawnić wszystkie operacje przeprowadzane w magazynie. Będziesz mieć dostęp do praktycznych funkcji przeznaczonych do przyjmowania dostaw, wydawania towarów a także przeprowadzania inwentaryzacji.

    Wystarczy zeskanować kod kreskowy na przyjmowanym towarze, a aplikacja mobilna automatycznie wykona odpowiednią operację, korzystając z bazy danych programu ERP. Dzięki temu znacznie skrócisz czas potrzebny na zarządzanie magazynem, co przyczyni się do dużych oszczędności finansowych.

    Nasz system mimo swojej zaawansowanej funkcjonalności jest bardzo prosty w obsłudze. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że dobre oprogramowanie musi być przede wszystkim przyjazne użytkownikowi. ERP HermesSQL posiada intuicyjny interfejs, przez co nie trzeba organizować specjalnego przeszkolenia dla pracowników magazynu. Również konfiguracja programu jest łatwa i możesz przeprowadzić ją samodzielnie.

    Efektywne zarządzanie zaopatrzeniem magazynu

    Profesjonalne oprogramowanie do obsługi magazynu musi być dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy. Poszczególne przedsiębiorstwa różnią się od siebie sposobem organizacji pracy, czego przeważnie nie uwzględniają podstawowe systemy do zarządzania. Darmowe programy działające na otwartej licencji, sprawdzą się wyłącznie do mniej zaawansowanych zadań. To tylko pozorna oszczędność – tracisz bowiem dostęp do praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci obniżyć koszty prowadzenia działalności.

    ERP HermesSQL to niezwykle funkcjonalny system, który możesz dowolnie konfigurować i rozbudowywać, w celu zwiększenia wydajności pracy. Jest to oprogramowanie dedykowane, które dostosujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu programów tego typu, możemy pochwalić się bardzo dużym doświadczeniem w tym zakresie. Z tego powodu zapewniamy niezawodność jego pracy, co bezpośrednio przełoży się na sprawne funkcjonowanie Twojego magazynu.

    Nasz program do obsługi magazynu przyporządkowuje towar do konkretnej palety, nadając jej indywidualny numer. Korzystając z aplikacji do skanowania kodów kreskowych, szybko sprawdzisz wszystkie informacje dotyczące danego produktu, m.in. jego ilość w danej partii, osobę zajmującą się jego pakowaniem itp. Aby zlecić wydanie ładunku do działu wysyłki, trzeba tylko wygenerować dokument z pomocą aplikacji ERP, a pracownik zaopatrzenia w tym samym czasie otrzyma odpowiednie polecenie.

    Przydatne narzędzia do obsługi magazynu

    Przygotowany przez nas program magazynowy oferuje ci wiele praktycznych funkcji, które możesz wykorzystać w celu zwiększenia wydajności zarządzania w Twojej firmie. Przede wszystkim możesz dzięki niemu przeprowadzić sprawne śledzenie konkretnego towaru lub całej partii. W systemie ERP HermesSQL znajdziesz informacje dotyczące trasy, jaką przebył dany produkt, od przyjęcia na magazyn aż do wydania do klienta z adnotacją, który pracownik się nim zajmował. Jest to szczególnie przydatna opcja w momencie zagubienia przesyłki lub reklamacji wadliwego produktu.

    W systemie ERP masz też dostęp do bilansu zamówień i rezerwacji, który umożliwi Ci sprawne koordynowanie wydawaniem towarów, a także zlecanie kolejnych dostaw. Zestawienie sprawdzisz zdalnie z pomocą aplikacji mobilnej, co umożliwi Ci zamówienie brakujących partii u dostawców w trakcie nieobecności w firmie. Z jego pomocą dowiesz się, jaka ilość asortymentu jest zaplanowana do przyjęcia na magazyn, jak duża jest liczba rezerwacji od klientów czy ile sztuk musisz domówić, aby zaspokoić zapotrzebowanie kupujących. Z poziomu oprogramowania szybko wydasz dyspozycję do dostawców, aplikacja wygeneruje wykaz potrzebnych produktów automatycznie.

    Nie musisz się martwić, że przegapisz ważne informacje dotyczące zarządzania i obsługi magazynem, program ERP HermesSQL powiadomi Cię o wszystkich wydarzeniach w firmie. W trakcie konfiguracji oprogramowania Ty sam zadecydujesz o tym, jakie dane Cię najbardziej interesują, np. zmianie statusu w zamówieniach, obniżeniu zapasów poniżej niezbędnego minimum itp. Powiadomienia otrzymasz za pośrednictwem wiadomości tekstowej na telefon, e-maila lub bezpośrednio w programie za pomocą okien pop-up. Jednocześnie możesz zlecić wysłanie informacji dla kupujących, np. o planowanej dostawie.

    Profesjonalny program magazynowy ERP HermesSQL umożliwia utworzenie listy potrzebnych towarów. Generując zapotrzebowanie, możesz określić pożądaną datę dostawy lub wybrać produkty tylko od konkretnego dystrybutora. Zamówienie możesz też zaplanować, biorąc pod uwagę historię zakupów w Twoim sklepie, zakładając przy tym minimalny i maksymalny zakres towarów dostępnych na magazynie. System pozwala jednocześnie złożyć rezerwację u kilku dostawców.

    Na potrzeby handlowców obracających towarami o ograniczonym terminie ważności zaopatrzyliśmy program ERP dla firm w odpowiednie narzędzia. Wydawanie takich produktów z magazynu może się odbywać metodą FEFO (First Expired First Out), dzięki której do sprzedaży w pierwszej kolejności trafi asortyment o najkrótszej dacie przydatności do spożycia. Drugą opcją jest samodzielne określenie partii dostawy, która ma zostać na początku wydana. Termin ważności jest automatycznie sprawdzany przez oprogramowanie, w momencie przyjmowania towaru na magazyn. Te praktyczne funkcje w ERP pozwolą Ci uniknąć konsekwencji finansowych, związanych ze sprzedażą przeterminowanych artykułów.

    Nasz program ERP pomaga rozwiązać problem firm związany z zamrożeniem środków finansowych w towarach zalegających na magazynie od dłuższego czasu. Jeśli chcesz zwolnić część kapitału i zaoszczędzić na dostawach, to możesz wykorzystać profesjonalną analizę rotacji i zalegania produktów. Z pomocą takiego zestawienia przygotujesz listę zamówień do dostawców, korzystając z informacji na temat niesprzedających się towarów.

    W momencie przyjmowania nowego asortymentu na magazyn w aplikacji określisz miejsce jego składowania, co pozwoli Ci w pełni wykorzystać dysponowaną powierzchnię. ERP HermesSQL to też sprawne zarządzanie opakowaniami zwrotnymi i bezzwrotnymi. Taka opcja w systemie do obsługi jest przydatna szczególnie w przypadku sprzedaży napojów w szklanych butelkach chociaż nie tylko. W naszym programie możesz również usystematyzować informację dotyczące twoich dostawców. W specjalnej bazie danych szybko znajdziesz dane adresowe firmy oraz historię zamówień, które od niej otrzymałeś.

    Sprawna inwentaryzacja magazynu

    Cykliczna inwentaryzacja stanów magazynowych to dla Twojej firmy duża strata czasu oraz środków. Jest to szczególnie kłopotliwe w przypadku większych przedsiębiorstw niekorzystających ze specjalistycznego systemu do zarządzania. Dzięki ERP HermesSQL masz szansę znacznie usprawnić to zadanie, ograniczając obowiązki swoich pracowników, jednocześnie otrzymując bardzo dokładne dane dotyczące dostępności towarów.

    Inwentaryzację możesz przeprowadzać, korzystając z różnych kryteriów, np. sprawdzając stan tylko części asortymentu. Program ERP do zarządzania magazynem pozwala Ci posortować poszczególne artykuły zgodnie z datą ważności, czy miejsca ich składowania. Remanent może dotyczyć konkretnego dnia lub całego miesiąca czy tygodnia. W systemie ERP błyskawicznie stworzysz arkusze dotyczące inwentaryzacji spisywanej odręcznie. Proces można usprawnić z pomocą kolektorów danych, dzięki którym zwiększysz dokładność remanentu.

    Najlepszy program do zarządzania magazynem

    Skorzystaj z naszej oferty i poznaj dedykowany system magazynowy do sprawnej obsługi swojej firmy. ERP HermesSQL to najlepsze rozwiązanie dla branży handlowej, zarówno dla sprzedawców stacjonarnych, jak i sklepów internetowych a także firm produkcyjnych. Oprogramowanie współpracuje ze sklepem internetowym oraz platformą B2B oraz EDI. Elastyczna architektura naszego programu sprawia, że możesz go dowolnie konfigurować według własnych potrzeb. Skontaktuj się z nami i umów bezpłatną prezentację systemu. Przygotujemy dla Ciebie narzędzie skrojone na miarę, które pozwoli Ci usprawnić działanie magazynu i zaoszczędzić sporo pieniędzy.

    Izabella Ziętek – Starszy specjalista ds. Sprzedaży i Wdrożeń w firmie Humansoft, z którą związana jest od 2012 roku. Specjalizuje się we wdrożeniach modułów finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, handlowo-magazynowych oraz produkcyjnych. Ukończyła kursy asystenta księgowego oraz obsługi kadrowo-płacowej organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Radomiu. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty dla klientów i sieci handlowej Humansoft związane z tematyką kadrowo-płacową i finansowo-księgową.