Wideo ze szkolenie On-Line „PPK – Konfiguracja i obsługa w systemach Humansoft”
Zapraszamy do zamawiania materiału wideo ze szkolenia dotyczącego Moduł PPK, które pozwala działom kadrowo-płacowym na sprawną i zautomatyzowaną obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych. W części praktycznej szkolenia przedstawiamy proces konfiguracji modułu oraz obsługę bieżących zadań wynikających z prowadzeniem PPK. Natomiast w części teoretycznej przekazujemy najistotniejsze informacje związane PPK i obowiązkami pracodawcy a także dzielimy się doświadczeniem naszych klientów, którzy prowadzą już Pracownicze Plany Kapitałowe.
1. Część Teoretyczna
- Czym są i jak działają Pracownicze Plany Kapitałowe ?
- Terminy PPK
- Co powinien wiedzieć pracodawca przed przystąpieniem do PPK
- Obowiązki pracodawcy i pracownika w związku z PPK
- Jak odpowiednio przygotować się do uruchomienia PPK
- Doświadczenia naszych klientów w związku z PPK
2. Część Praktyczna
- Wprowadzenie umowy o zarządzanie PPK
- Weryfikacja i automatyczne przypisanie pracowników do PPK
- Ewidencja pracowników
- Deklaracje pracowników
- Dodawanie elementów do listy płac
- Wyliczenie wynagrodzeń z uwzględnieniem PPK
- Bieżąca praca z modułem PPK
- Wymiana danych z instytucją finansową.
Szkolenie skierowane jest do:
- Kierowników działów kadrowo-płacowych
- Pracowników działów kadrowo-płacowych i księgowo-płacowych
- Głównych księgowych
- Właścicieli firm i kadry zarządczej
Cena zakupu materiału wideo ze szkolenia: 250zł netto.
Uwaga! Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, zostanie wysłana do Państwa faktura. Po opłaceniu faktury otrzymają Państwo dostęp do szkolenia.
Webinarium prowadzą:
- Edyta Pacholec– od blisko 14 lat związana z rynkiem systemów ERP. Od 2015 pełni funkcje Dyrektora Działu Wdrożeń w firmie Humansoft. Początkowo zajmowała stanowisko specjalisty ds. wdrożeń systemu ERP, głównie prowadząc wdrożenia modułów finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych oraz handlowo-magazynowych. Obecnie jako Dyrektor Działu Wdrożeń koordynuje i nadzoruje realizację bieżących projektów wdrożeniowych oraz odpowiada za ofertę usług powdrożeniowych. Pełni również funkcję Product managerem modułów finansowo-księgowych. Ukończyła szkolenia z zakresu tematyki finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej. Posiada umiejętności Księgowego Bilansisty.
- Katarzyna Murzyn – w firmie Humansoft pracuje od 11 lat. Zajmuje stanowisko specjalisty ds. jakości oprogramowania. Specjalizuje się głównie w tematach kadro-płacowych, finansowo-księgowych oraz handlowo-magazynowych.
- Kamil Zawodzian – specjalista ds. realizacji asysty technicznej systemów Humansoft. Z firmą Humansoft związany jest od ponad 2 lat. Oprócz dużego doświadczenia w obsłudze aplikacji webowych, specjalizuje się w obsłudze modułów kadrowo-płacowych, handlowo-magazynowych i produkcyjnych.