Szybki kontakt
Kalkulator ERP
Kalkulator Systemu ERP

Branża:

Wielkość firmy (ilość pracowników):

Liczba operatorów systemu:

Zakres wdrożenia systemu ERP:

Podaj dane kontaktowe, w celu przekazania kalkulacji





*Administratorem danych jest Humansoft Sp. z o.o. Szczegóły oświadczeń i obowiązki informacyjne zawarte są w czytelnej i przejrzystej formie w „Polityce prywatności”.

Zapraszamy do przeczytania artykułu
„Ile kosztuje system ERP?”

ikony7

HUMANSOFT B2B – PROFESJONALNA PLATFORMA B2B!

Humansoft B2B to nowoczesna platforma e-commerce, dzięki której hurtownicy i dystrybutorzy w prosty sposób mogą składać zamówienia hurtowe przez 24h na dobę. Jest w pełni zintegrowana z systemem ERP HermesSQL. Zastosowanie jej pozwala zautomatyzować proces składania zamówień, co wpływa na obniżenie kosztów komunikacji i obsługi partnerów biznesowych.

Za pomocą B2B Twoi dystrybutorzy samodzielnie będą sprawdzać dostępność produktów, ich ceny, planowane dostawy towarów, historię swoich zamówień oraz aktualny status zamówienia. Z poziomu B2B wydrukują także fakturę sprzedaży i sprawdzą stan rozrachunków z Twoją firmą. Dzięki stałemu dostępowi do oferty i możliwości pracy na urządzeniach mobilnych będą w stanie sprzedawać Twoje produkty nie tylko w dowolnym czasie, ale również miejscu.

Zamawianie towaru

W B2B Twoi dystrybutorzy mają stały dostęp do bieżących informacji na temat produktów, stanów magazynowych oraz cen uwzględniających indywidualne rabaty, promocje, cennik kontrahenta. Ofertę mogą przeglądać wybierając widok galerii lub listy. Wyszukiwanie towaru odbywa się na kilka sposobów, za pomocą nazwy towaru, jego symbolu, numerze katalogowym, kodzie kreskowym lub poprzez użycie mechanizmu inteligentnego wyszukiwania, czyli na przykład po fragmencie nazwy. W przypadku braku towaru na stanie, Twoi hurtownicy bez trudu sprawdzą datę najbliższej dostawy.Wraz z użyciem przycisku Zamawiam, w systemie HermesSQL, tworzone jest zamówienie klienta. To dzięki temu osoby odpowiedzialne za realizację zamówień internetowych w Twojej firmie, mogą od razu przystąpić do przygotowania towaru do wysyłki.

Koszyk klienta

Dystrybutorzy mają możliwość łatwego przeglądania stanu koszyka oraz dodawania lub usuwania wskazanych pozycji. Mogą tworzyć wzory koszyków oraz dodawać towary do listy ulubionych, co ułatwi im bieżące i kolejne zakupy w Twojej firmie.

Limity kredytów, rozliczenia

W trakcie składania zamówienia kontrolowany jest limit kredytu przyznany klientowi. Wyświetlana jest także informacja na temat bieżącego stanu rozrachunków oraz kwoty przeterminowanych płatności. W ten sposób wsparty jest proces windykacji należności i zapobiegania powstawaniu zatorów płatniczych. Twój nabywca ma dostęp do faktur zapisanych w plikach pdf, które w każdej chwili jest w stanie ponownie wydrukować.

Zarządzanie sprzedażą

W B2B możesz tworzyć i sprzedawać zestawy towarów. Za pomocą specjalnych etykiet, np. nowość, promocja, wyprzedaż, polecane możesz też wpływać na zakupy swoich hurtowników. Jeśli więc potrzebujesz zwiększyć sprzedaż konkretnego produktu lub po prostu szybciej go sprzedać, wystarczy nadać mu odpowiednią etykietę, by skutecznie zachęcić dystrybutorów do jego zakupu.

Panel administracyjny B2B

B2B wyposażony jest w panel administracyjny umożliwiający łatwe i szybkie zarządzanie obszarem marketingowym. Dzięki niemu możesz w prosty sposób tworzyć i edytować treści marketingowe, redagować aktualności na stronie, zamieszczać informacje na temat artykułu tygodnia, zarządzać listą najpopularniejszych towarów, tworzyć i zamieszczać zestawy promocyjne a także publikować banery, slidery i zamieszczać pod nimi dowolne teksty reklamowe.

Klienci i uprawnienia

Dane klientów, w tym także szczegółowe warunki handlowe oraz informacje o pracownikach, którzy korzystać będą z B2B, pobierane są wprost z kartotek kontrahentów znajdujących się w HermesieSQL. W prosty sposób nadasz kontrahentom właściwe uprawnienia. Możesz je zróżnicować nie tylko na poziomie poszczególnych kontrahentów, ale także nadać różne uprawnienia poszczególnym pracownikom klienta, na przykład zawężając konkretnym osobom dostęp do cen lub grup asortymentowych.

Powiadomienia e-mail, sms

Automatyczne powiadomienia ułatwią wykonanie wielu zadań w Twojej firmie. Za ich pomocą (e-mail, sms) powiadomisz klientów o statusie ich zamówień oraz wyślesz cykliczne informacje o zbliżających się terminach płatności lub zaległych płatnościach. Możesz także przygotować komunikaty dotyczące promocji lub nowych dostaw towarów. To tylko przykłady powiadomień, jakie możesz mieć w naszym systemie. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne, więc łatwo dostosujesz je do potrzeb własnych i klientów. W tym zakresie nie ma ograniczeń, więc masz tu pełną dowolność!

Analizy i raporty

Dzięki powiązaniu platformy B2B z narzędziami Google Analytics, możesz analizować ruch na stronie, zainteresowanie klientów konkretnymi towarami a także sprawdzać, czy prowadzone działania przynoszą oczekiwane efekty. Do dyspozycji masz wiele różnych analiz. Wszystkie zebrane w ten sposób informacje, pomogą Ci dopasować ofertę i treści do potrzeb klientów, tak by na bieżąco wpływać na wyniki sprzedaży w kanale B2B. Natomiast dystrybutorzy mogą analizować historię własnych zamówień oraz sprawdzać stan zobowiązań.

Hosting i asysta techniczna

Profesjonalna platforma B2B musi nieprzerwanie działać przez 24h na dobę. Z tego powodu istotna jest stała opieka nad poprawną pracą platformy, na którą wpływ ma wiele czynników. Hosting, który oferujemy zapewnia dostęp do dedykowanego serwera posiadającego odpowiednie środowisko do prawidłowej pracy B2B. Nasze serwery zlokalizowane są w nowoczesnym Data Center i posiadają wysoki wskaźnik bezawaryjności wynoszący 99,9%, który jest gwarancją stabilnego działania platformy B2B. Dodatkowo, w ramach asysty technicznej zapewniamy profesjonalną opiekę zespołu specjalistów, którzy będą czuwać nad utrzymaniem ciągłości wymiany danych z systemem HermesSQL.

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!