Szybki kontakt

NOWOCZESNY PROGRAM DLA FIRM USŁUGOWYCH

HermesSQL to nowoczesny ergonomiczny program, który pomaga w sprawnym zarządzaniu działalnością o charakterze usługowym. Pozwala uporządkować wewnętrzne procesy związane z obsługą zleceń usługowych, w tym również zleceń serwisowych i reklamacyjnych. Zapewnia pełną kontrolę nad realizacją zleceń oraz szybką i sprawną obsługę klienta. Doskonale sprawdza się w firmach prowadzących wszelkiego rodzaju usługi,  np.: remontowe, instalacyjne, budowlane a także serwisowe typu: naprawa sprzętu AGD/RTV, komputerów czy samochodów.

Baza klientów

W HermesieSQL łatwo utworzysz kartotekę klienta, wprowadzając jego dane oraz przypisując mu warunki współpracy, takie jak rabat czy formę płatności. Pod kartoteką możesz gromadzić dokumentację związaną z jego obsługą. Sporządzisz też notatki z rozmów z klientem, które będą pomocne w trakcie obsługi i realizacji jego zleceń usługowych.Dzięki przejrzystej prezentacji danych kontrahenta i zebraniu w jednym miejscu najważniejszych informacji, będziesz mógł w wygodny i profesjonalny sposób obsługiwać swoich klientów.

Rejestracja zleceń usługowych

Przyjmując do naprawy urządzenie wprowadzisz wszystkie potrzebne informacje na temat urządzenia wraz z pełnym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Do zlecenia usługowego przypiszesz pracownika odpowiedzialnego za naprawę urządzenia, określisz termin realizacji zlecenia i wydrukujesz dla klienta potwierdzenie przyjęcia urządzenia do naprawy.Wykorzystując dostępne w programie analizy możesz wyłonić z oferty towary najczęściej awaryjne i na tej podstawie negocjować z producentem zwrot kosztów naprawy lub na przykład zdecydować o zaprzestaniu sprzedaży wadliwego towaru.

Obsługa zleceń serwisowych

W HermesieSQL obsługa zleceń serwisowych jest prosta. Wszystkie operacje związane z jego realizacją wykonasz bezpośrednio z poziomu zlecenia. Z tego miejsca wydasz materiały do naprawy (RW), zarejestrujesz koszty robocizny i usług oraz wygenerujesz dla klienta fakturę sprzedaży. Zrobisz to z jednego miejsca, bez potrzeby kluczenia po innych opcjach programu.

Kontrola zleceń usługowych

Dzięki możliwości rejestracji wszystkich działań i podjętych prac nad realizacją zlecenia usługowego, możesz na bieżąco monitorować stan realizacji wszelkich prac usługowych (np. usług monterskich, budowlanych, prac serwisowych) oraz mieć kontrolę nad pracownikami w zakresie przydzielonych im zadań.Korzystając z mechanizmu filtrowania danych w szybki sposób sprawdzisz terminy realizacji przyjętych zleceń oraz wyłapiesz zlecenia, których termin wykonania jest zagrożony.

Historia napraw – numery seryjne

Program obsługuje numery seryjne. Oznacza to, że łatwo odnajdziesz w bazie urządzenie zgłoszone do naprawy, sprawdzisz historię jego naprawy oraz wszystkie dokumenty powiązane z danym numerem seryjnym.

Fakturowanie zlecenia

Za pomocą programu automatycznie wyfakturujesz zlecenie. Możesz zrobić to na kilka sposobów – wyfaturować zlecenie jedną pozycją jako usługę zbiorczą z pełnym wykazem użytych części lub bez specyfikacji oraz dwiema pozycjami zwierającymi sprzedaż materiałów i usług.

Ewidencja kosztów / Bilans zlecenia

System ERP HeremesSQL pozwala kojarzyć ze zleceniem dokumenty, które mają wpływ na koszt wykonania zlecenia, np.: dokumenty rozchodu wewnętrznego materiałów i faktury obce. Dzięki informacjom o bieżących nakładach finansowych i materialnych poniesionych w związku z realizacją zlecenia, masz pełną kontrolę nad jego rentownością. Ze zleceniem możesz także powiązać dodatkowe koszty, takie jak koszt zużytej energii czy stałe wynagrodzenia pracowników.Program tworzy bilans zlecenia, czyli rachunek kosztów i przychodów, który pozwala przeanalizować opłacalności wykonania zlecenia.

Stałe usługi – seryjne tworzenie i drukowanie faktur

Jeśli prowadzisz stałe usługi, np.: monitoring obiektów, wywóz nieczystości czy wynajem lokali, które comiesięcznie fakturujesz tą samą kwotą, możesz użyć specjalnego mechanizmu do seryjnego tworzenia i drukowania faktur. To bardzo praktyczna funkcjonalność, która za pomocą kilku kliknięć wygeneruje i wydrukuje za Ciebie serię dokumentów.

Analizy i wydruki

W systemie możesz korzystać z fabrycznie przygotowanych analiz i wydruków. Możesz także samodzielnie tworzyć dodatkowe raporty i wydruki, np.: opracować własny wzór umowy serwisowej, reklamacyjnej czy rękojmi. Inne bardziej złożone interaktywne analizy wykonasz przy pomocy platformy BI – Qlik, która pobiera dane z bazy systemu HermesSQL i na ich podstawie generuje odpowiednie raporty.

Powiadomienia e-mail, sms

Automatyczne powiadomienia to funkcjonalność, którą wysoko cenią sobie nasi klienci, ponieważ ułatwiają im wykonywanie bieżącej pracy. Powiadomienia możesz wykorzystać do powiadamiania pracowników o zmianie statusu w zleceniu usługowym lub wysyłać informacje o dostawach materiałów niezbędnych do wykonania usługi. Natomiast klientom możesz zdefiniować powiadomienia, które będą informować o etapie realizacji ich zlecenia lub zaległych płatnościach.Dzięki możliwości konfigurowania własnych powiadomień stworzysz doskonale opracowany system powiadomień, który zawsze przypomni Ci o ważnych do wykonania zadaniach i czynnościach.

Chcesz umówić się na prezentację systemu lub zamówić wersję demo?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy!