szybki kontakt

HERMES SQL

OPROGRAMOWANIE DO SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Humansoft HermesSQL automatyzuje i kontroluje wszystkie
kluczowe procesy związane ze sprzedażą i obsługą
klienta. Wspiera firmę od momentu planowania
i zaopatrzenia, aż po dystrybucję towarów.
Jest to rozwiązanie idealne dla firm, gdzie aktwyna
sprzedaż jest podstawą działalności.

DLA KOGO?

Dla firm prowadzącej handel na terenie kraju, jak również poza jego granicami.

Kompleksowa obsługa działań handlowych – wsparcie od momentu pozyskania
kontaktu poprzez wysłanie oferty, sprzedaż aż po utrzymanie bieżących kontaktów

Realizacja wszelkiego typu transakcji handlowych krajowych i zagranicznych – obsługa
dokumentów.: faktur krajowych, zaliczkowych, korygujących, paragonów, not handlowych,
ofert, zamówień od klientów, faktur eksportowych, wewnątrzunijnych faktur sprzedaży
(WDT, WDU), itp.

Elastyczne mechanizmy kreowania i obsługi dowolnej polityki cenowej – możliwość
przydzielania upustów na poszczególne towary, grupy towarów, dla grup klientów,
tworzenie dowolnej liczby cenników złotówkowych i walutowych, przydzielanie cenników
poszczególnym klientom i grupom klientów

Wsparcie sprzedaży detalicznej – uproszczony interfejs przeznaczony na stanowiska
kasowe pozwalający w szybki sposób tworzyć dokumenty sprzedaży (paragony, faktury)
oraz rejestrować różne formy zapłaty (gotówka, karta, przelew itp.); przystosowany
do współpracy z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych

Sprawna rejestracja dokumentów handlowych – program wyposażony jest w liczne
mechanizmy przyspieszające wystawianie dokumentów (m.in.: szybkie tworzenie
dokumentu na podstawie innego, np. faktury sprzedaży na podstawie zamówienia,
zaś zamówienia na bazie oferty)

Organizacja promocji – możliwość zdefiniowania we wskazanym okresie odpowiednich
upustów przyjmujących formę procentowej obniżki lub konkretnej ceny; możliwość
drukowania gazetek promocyjnych

Narzędzia do obsługi programów lojalnościowych – obsługa różnych sposobów naliczania
punktów; możliwość zastosowania kart identyfikacyjnych; ewidencjonowanie nagród

Pełna informacja o klientach i warunkach handlowych – możliwość przypisania kontrahentowi
poziomu cen, zestawów rabatów, formy i terminu płatności, limitu kredytu, handlowca, trasy itp.

Sprawny system raportowania umożliwiający natychmiastowy dostęp do informacji na temat
współpracy z klientem (min.: historia sprzedaży/zakupów, stan i historia rozrachunków,
wysokość osiągniętych obrotów, niezrealizowane zamówienia klienta)

Stała kontrola limitu kredytu oraz warunków płatności klienta

Elektroniczna wymiana dokumentów (EDI) – automatyzacja procesu wysyłania i rejestracji
zamówień oraz faktur pomiędzy dostawcami i odbiorcami realizowana w standardzie
EDI (obsługa e-faktury)

Elektroniczna wymiana dokumentów (EDI) – automatyzacja procesu wysyłania i rejestracji
zamówień oraz faktur pomiędzy dostawcami i odbiorcami realizowana w standardzie
EDI (obsługa e-faktury)

Sprawna obsługa rezerwacji towarów – rezerwację można określić czasowo z podaniem daty
i godziny blokady po przekroczeniu, której następuje automatyczne zwolnienie towaru; obsługa
różnych metod rozchodowania towarów: LIFO, FIFO, FEFO, wskazywanie konkretnej dostawy

Zarządzanie siecią handlowców – dostęp do szczegółowych analiz pozwalających kontrolować
sprzedaż handlowców oraz naliczać prowizje na podstawie osiągniętych obrotów
lub zapłaconych dokumentów

Możliwość zwiększenia sprzedaży poprzez wykorzystanie nowoczesnych form handlu
elektronicznego –współpraca ze sklepami internetowymi oraz własna platforma B2B

Integracja z systemami klasy CRM

UMÓW BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ PROGRAMU

WYPEŁNIJ FORMULARZ PONIŻEJ